2020-05-11, 12:00
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollmops
Kan det vara samma människa som stal mammans väskor? Eller nån i hennes bekantskap? L*nda Laur*n
*=i
Vem är L*nda Laur*n? På mrkoll står adress okänd på okänd. Vad betyder det? Sitter hon inne, hon är även åtalad i brottmål? 3 barn, hoppas inte hon har dom i sin närhet.. Ser riktigt ruggig ut. 😵
Citera
2020-05-11, 12:12
Medlem
Vet någon vad som hänt mellan LL och H*nnes mamma? Varför har hon stulit hennes väskor? Verkar ju som att LL och H*nnes har en bra relation om man kollar Facebook.
Citera
2020-05-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomtjej96
På pappans fb kommentar en kvinna "Marcus Mackan Näslund Läste på mammans sida om var de varit. Fick en stark känsla av obehag. Ber till alla makter som finns, att lillhjärtat är välbehållen. Besöksförbud skulle vara livet ut. Blir så förbannad, när jag tänker på situationen. Men det hjälper inte. Tårarna kom när jag o Jonas satt och åt. Så jag visade honom o han kommer ihåg när ni var hos oss. Ändå är det så många år sen, för han är en halvdement 16 åring i övrigt. Han borde ha lånat en telefon o ringt dig om han vore välbehållen. Sjukhuset har du väl kollat redan. Men iom att han skulle hem till dig, så verkar det konstigt. Jag är så jävla ledsen för din skull ska du veta. Sitter här och gråter, så jag knappt ser vad jag skriver. Tänker på Dig Marcus och Älskade fina Hannes Bobban Näslund"
Har någon haft besöksförbud mot Hannes?
Skriva inte hela namn.
Citera
2020-05-11, 13:27
Medlem
Har Hannes någon flickvän?
Citera
2020-05-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cb-sh
Har Hannes någon flickvän?

Tror inte det, han var tillsammans med Sof*a Sj*berg för inte allt för längesedan. Men verkar som att dom fortsatt vara med varandra även fast dom gjort slut. Vet inte riktigt hur deras situation är, vet bara att de var tsm förut och sedan varit med varandra till och från men tror inte att dom fortfarande är tillsammans
Citera
2020-05-11, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Vem är L*nda Laur*n? På mrkoll står adress okänd på okänd. Vad betyder det? Sitter hon inne, hon är även åtalad i brottmål? 3 barn, hoppas inte hon har dom i sin närhet.. Ser riktigt ruggig ut. 😵

Adress okänd brukar betyda hemlös. Dvs ingen fast adress.
Citera
2020-05-11, 14:22
Medlem
Nu skriver hans pappa att man misstänker att Hannes blivit kidnappad
Citera
2020-05-11, 14:25
Medlem
Pappan skriver nu på sin fb:
Citat:
Hannes Bobban Näslund är fortfarande försvunne och misstankar finns nu att han är kidnappad . Hannes har nu varit försvunnen över en vecka . Därför vill vi i utfesta en belöning på 10 000 kr till den som kan lämna information som leder till att hannes kommer till rätta.
Citera
2020-05-11, 14:27
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Adress okänd brukar betyda hemlös. Dvs ingen fast adress.
Tack för svar! 👍
Citera
2020-05-11, 15:05
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Pappan skriver nu på sin fb:

Märkligt att varken tidningar eller polisen kommenterat detta. Mamman måste veta så mycket mer än vad hon berättat.
Citera
2020-05-11, 16:02
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Märkligt att varken tidningar eller polisen kommenterat detta. Mamman måste veta så mycket mer än vad hon berättat.
Det är jävligt märkligt! Både allmänhet och anhöriga har bett ST skriva om det, men av någon anledning görs det inte trots att det finns misstanke om människorov. Förstår verkligen inte
Citera
2020-05-11, 16:24
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Det är jävligt märkligt! Både allmänhet och anhöriga har bett ST skriva om det, men av någon anledning görs det inte trots att det finns misstanke om människorov. Förstår verkligen inte
Har polisen bekräftat att man misstänker människorov?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in