2020-05-10, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Uppenbarligen delar vi inte samma åsikt!

Självgod jävel som går runt o säger att han kommer vinna. Bara det gör att han blir ovärdig vinnare.
Usch. Hoppas han ryker på måndag. Skulle jubla högt.

Vad jag sett så verkar Sami inte ha en aning om att det finns många som hejar på honom. Tittar vi på samma program? Har inte sett honom säga att han kommer att vinna. Megim och Frida verkar vara mest segervissa och tro sig vara älskade av alla.
2020-05-10, 17:10
Medlem
Eagle35s avatar
Många här ville ha ut Jasmine hela tiden stört sig på henne och hennes skådespel men nu vill man alltså ha henne kvar och även i final... Jag hoppas hon tar hela skiten bara för det
2020-05-10, 17:12
Medlem
Lennie verkar vilja ha ut Frida.
2020-05-10, 17:12
Medlem
Ni alla OG's här i tråden. Gå inte på ett ord vad Eagle35 skriver. Han är säkert någon "rosa rummet" fanboy infiltratör. Är det någon bekant till BBpolisen kanske?
Frida ut!
2020-05-10, 17:14
Medlem
4 röster på Frida.
2020-05-10, 17:15
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Vad jag sett så verkar Sami inte ha en aning om att det finns många som hejar på honom. Tittar vi på samma program? Har inte sett honom säga att han kommer att vinna. Megim och Frida verkar vara mest segervissa och tro sig vara älskade av alla.

Skojar du med mig Mergim säger ju att Sami och Lennie är starkast och att någon tjej kommer sitta i final och han åker ut. Det är Sami som pratar om utsidan och hur mycket följare dom har fått och hur kända dom blivit osv så du har helt fel där.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-10 kl. 17:22.
2020-05-10, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Många här ville ha ut Jasmine hela tiden stört sig på henne och hennes skådespel men nu vill man alltså ha henne kvar och även i final... Jag hoppas hon tar hela skiten bara för det

Det finns de som vill både det ena och det andra här inne, men det som många har gemensamt i denna tråd är att de vill ha Sami kvar. Det är därför vi röstar likadant. Nämligen Frida ut.

Varför hatar du Jasmine så mycket att du ska tjata om det? Eller svara inte föresten, jag gillar inte att sprida hat. Dessutom vet jag ju redan att svaret egentligen är att du vill ha Sami ut eftersom du hejar på Mergim.
2020-05-10, 17:16
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ni alla OG's här i tråden. Gå inte på ett ord vad Eagle35 skriver. Han är säkert någon "rosa rummet" fanboy infiltratör. Är det någon bekant till BBpolisen kanske?
Frida ut!

Jag har alltid velat ha ut Jasmine punkt slut och nej kolla runt själv så ser du vem dom röstar på idiot.
2020-05-10, 17:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Vi vet vad du tycker nu, det räcker.
Sami ska vinna.👍
2020-05-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Spot on! Tack för detta underbara inlägg.

Anknytningen pågår från båda håll och främst "modern" ger "barnet" massor med uppmärksamhet utan några egentliga pekpinnar. Barnet tar till sig detta som moderns dimjölk. Objektrelationen är nog nästa steg i utvecklingen, och detta kräver att modern visar barnet aja-baja-sidan också för att relationen ska bli mer sund. Som det ser ut nu, med barnets mognadsgrad, har barnet drabbats av motöverföring i och med att barnet inte kan hantera en bestraffning av oönskade handlingar. Barnet är just nu mycket misstänksamt mot allt och alla som säger ifrån när barnet inte får som det vill.

Wow!! Kunde inte ha sagt det bättre!!! Jag misstänker att den här mamman vill inte visa aja-baja-sidan utan vill att symbiosen skall fortsätta. Den här mamman kan inte släppa barnet för barnets bästa, hen tänker för mkr på sig själv. De kommer nog inte nå objektrelationsfasen. Om de kunde skulle den här relationen fungera som terapi för båda, de skulle växa tillsammans.
2020-05-10, 17:18
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det finns de som vill både det ena och det andra här inne, men det som många har gemensamt i denna tråd är att de vill ha Sami kvar. Det är därför vi röstar likadant. Nämligen Frida ut.

Varför hatar du Jasmine så mycket att du ska tjata om det? Eller svara inte föresten, jag gillar inte att sprida hat. Dessutom vet jag ju redan att svaret egentligen är att du vill ha Sami ut eftersom du hejar på Mergim.

Jag vill bara hon ska ut för det skulle hon göra för länge sen och du tror fotfarande Sami har en chans att åka ut du är för rolig du, Jass har kört fult spel punkt slut. Det jag skrev innan behöver jag inte skriva igen så sluta fråga. Jag hejar på Lennie och jag hoppas han vinner
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-10 kl. 17:20.
2020-05-10, 17:20
Medlem
Vem ska man rösta på om man vill att sami ska ha chans till vinst? Är det Frida som ska ut isf? Egentligen vill jag ha ut jassa för tycker inte hon ska förtjäna sista platsen, hennes hybris kommer skjuta i taket då... men vad är bäst egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in