2020-05-10, 00:12
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
?

Jag har sett att du är dum, men det här?
Inte nog med att du stavar som en hund med dyslexi, men kontentan är det värsta?

Jasmine är inget hot för Lennie öht. Hon är lika betydelselös i den här tävlingen som Frida. Givetvis kommer ALLA förutom Sami's fans rösta ut honom imorgon.

Sami's enda chans att vinna är om varenda röstning från och med nu handlar om att rädda kvar. Helt och hållet upp till produktionen - och en man med Sami's historik, som redan orsakat att programledare har hoppat av, kan få det svårt.

Haha du är fan helt efterbliven du tror att Sami kan åka ut hahahahahaha!!!! Rösta ut så kommer Frida åka ut eller Jasmine punkt slut och kolla på oddsen!! Om man får rösta kvar så åker Jasmine 💯 du kan börja med att kolla runt så ser du vem folket vill ha ut, Sami ligger längst ner! Spelar ingen roll om man ska rösta ut någon eller kvar så är Sami säker. Om du är så säker på det du säger så kan vi slå vad om 1000 kr, haha tror inte du vill det
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-10 kl. 00:17.
2020-05-10, 00:12
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha finns några öronproppar om du tycker det är så hemskt 😆 jag behöver dom ICKET ..gilla ju va jag hör 😜😉 ska jag säga till när du kan ta av dom ? 😂

Tycker du verkligen det är lika kul att höra Bögrim sjunga Ooooaaahhhh seeeee yoooouu efter 90 dagar..
Förstår att han blev ratad i Idol..
2020-05-10, 00:14
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Tycker du verkligen det är lika kul att höra Bögrim sjunga Ooooaaahhhh seeeee yoooouu efter 90 dagar..
Förstår att han blev ratad i Idol..
Haha... Nä jag gillar mer hans andra låtar om jag ska vara ärlig 👍
2020-05-10, 00:14
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Känns som alla där inne bara väntar på att skiten ska ta slut så dom får åka hem.
Kanske blir roligare där inne nästa vecka när gamla deltagare kommer in. Om ryktena stämmer.

Ja det hade ju varit nåt iaf. Men inte särskilt troligt i Coronatider..
2020-05-10, 00:19
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha... Nä jag gillar mer hans andra låtar om jag ska vara ärlig 👍

Du menar hans tidigare ljud "Fucking råtta", "Fucking hund" och inte minst dundersuccėn "Jag svär på min mammas fucking sjukdom"
2020-05-10, 00:22
Medlem
Så vad var största anledningen till varför mergim hatade alex i början?????
2020-05-10, 00:24
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Du menar hans tidigare ljud "Fucking råtta", "Fucking hund" och inte minst dundersuccėn "Jag svär på min mammas fucking sjukdom"
🙄 Näää .... Jassa kallade ju dom jävla råttor också. Så tror det är nått omoget ungdomligt som säger när dom känner sig "hotade" tyvärr... Inget värre. De kommer nog lära sig om de har rätt människor runt sig ✊
2020-05-10, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Mergim!!?
Hatade inte alla Alex lika mycket som jag efter 2 avsnitt?
Om det bara var jag så glöm ovan...

Hata är ett starkt ord, så se det för synonymen jag egentligen menar.
Däremot är Mergim klart högre föremål för den synonymen nu IMO än Alex ngnsin var.
2020-05-10, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dic3man
Mergim!!?
Hatade inte alla Alex lika mycket som jag efter 2 avsnitt?
Om det bara var jag så glöm ovan...

Hata är ett starkt ord, så se det för synonymen jag egentligen menar.
Däremot är Mergim klart högre föremål för den synonymen nu IMO än Alex ngnsin var.
Varför ogillade du honom efter 2 avsnitt??
2020-05-10, 00:30
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Märks att alla är så jävla trötta på varandra nu.
Att Lennie nu tyr sig till Sami istället för gaphalsarna säger ju allt...
Vad menar du? Är Sami sista alternativet? Nä det tror jag inte. Lennie gillar att umgås med han och de har kul. Borde inte va något konstigt 🤔
2020-05-10, 00:32
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

haha Alex var svartsjuk på Mergim för en viss person var mer med honom han var avundsjuk punkt slut det var så hans hat började mot Mergim. Mergim sket i han det var han som grät hela tiden och kokade nämnde Mergim hela tiden till Anty och sen till Lisa osv.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-10 kl. 00:35.
2020-05-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Din Alex fan haha Alex var svartsjuk på Mergim för en viss person var mer med honom han var avundsjuk punkt slut det var så hans hat började mot Mergim. Mergim sket i han det var han som grät hela tiden och kokade nämnde Mergim hela tiden till Anty och sen till Lisa osv.
Så varför sa Mergim i bikten att han skulle göra Alex jätte svartsjuk och lack på honom genom att hålla på med anty? Varför sa Mergim till Alex att Anty hade känslor för Mergim?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in