2020-05-09, 22:49
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vet inte om du räknar mig som riktig, men ja, det är 100% säkert att vi röstar ut Frida om vi vill ha Sami kvar.
Klart du är TruthSeeker! 😉

Dessutom är du bland dom klart mest intelligenta och skarpsinnta skribenterna vi har här, så säger du Frida får hon mina tre röster utan någon som helst tvekan.

Stör mig förresten betydligt mer på henne än Jasmine, faktiskt! 😳
Såg i appen vad idioterna gjorde i gymmet, blir INTE förvånad om den vidriga produktionen på nåt sjukt sätt lyckas vinkla honeygate till ÄckelFrida och Jasmines fördel.
2020-05-09, 22:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon är en tragisk människa som inte ens har bra kontakt med sin familj.

Jag är inte alls förvånad. Vilken förälder skulle vara stolt över en så tokbitter typ. Så tragiskt egentligen.
2020-05-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilka tror att mergim är rasist mot svarta????

Du uppenbarligen, iom att det är du som tar upp det ideligen, ingen annan.

Har vi en provokatör i tråden tro? Jag tror minsann vi har en provokatör!
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 23:01.
2020-05-09, 22:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jahaa.. fan skönt du betättde det 😂 vad är det specifikt jag inte fattar då gubben. ?
Specifikt ALLT, din sinnessjuka kärringjävel!
Brukar inte sjunka på sån här låg nivå faktiskt, men hjärndöda, rabiata fanatiker som du och Observer2020 tar verkligen fram mina sämsta sidor. 😉
2020-05-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Deras relation är definitivt inte en vuxen kärleks- eller vänskapsrelation. Det luktar lång väg en neurotisk beroende relation, är de modersbundna? Mergim ser Lennie som ett litet barn ser sin mamma, ngn som hela tiden skall vara tillgänglig och närvarande, som finns till bara för hans behov och som inte skall ha egna behov eller andra viktiga människor i sitt liv. När Lennie vistas en stund ngn annanstans får Mergim separationsångest. När han är i närhet och tillgänglig skiner han som solen. Hur skall det går för honom när de lämnar huset? Lennie försöker spela rollen av den perfekta modern, som försöker tillfredsställa hans behov?

Varje mamma känner säkert igen den här fasen i sina småbarns liv då barnet klistrar sig till mamman och inte vill släppa taget om henne. Det är meningen att man skall växa ifrån den här fasen, en del gör inte det utan fortsätter att leta efter en mammas ersättare för att försöka skapa en liknande relation som med mamman. Innerst inne är det inte Lennie han saknar, utan sin mamma.
Låter som en sund analys till skillnad från det mesta annat dravel som skrivs här ang deras sk "förhållande".
2020-05-09, 22:59
Medlem
herpesvårtas avatar
Glas sa i sin live ikväll att han och Jockeboi haft lite "diskussioner" sen han kom ut, och därmed inte verkade vänner riktigt. Undrar vad det kan ha handlat om egentligen?
2020-05-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Klart du är TruthSeeker! 😉

Dessutom är du bland dom klart mest intelligenta och skarpsinnta skribenterna vi har här, så säger du Frida får hon mina tre röster utan någon som helst tvekan.

Stör mig förresten betydligt mer på henne än Jasmine, faktiskt! 😳
Såg i appen vad idioterna gjorde i gymmet, blir INTE förvånad om den vidriga produktionen på nåt sjukt sätt lyckas vinkla honeygate till ÄckelFrida och Jasmines fördel.

Tack! Blir nästan lite generad här

Jodå, produktionen har redan vinklat det till tjejernas fördel. Dels i avsnittet men även i ett klipp som de döpte till ”Sami lackar på Jasmines och Fridas honungsprank - kastar disktrasan: ”JÄVLA ÄCKEL”

Ja, jag är orolig. Produktionen gör allt de kan för att sänka Sami hos tittarna.

Därför det är så oerhört viktigt att vi alla som vill ha Sami kvar röstar likadant.

Ut: Frida
Kvar: Sami
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 23:04.
2020-05-09, 23:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Brukar inte sjunka på sån här låg nivå faktiskt, men hjärndöda, rabiata fanatiker som du och Observer2020 tar verkligen fram mina sämsta sidor. 😉

Låt oss sluta svara detta troll. Jag får gåshud när man stöter på dessa typer.
Det saknas substans och förnuft i varelsen.
2020-05-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä vet precis lika lite som deras. Just saying. Du vet inget om deras men ändå dömer du så hårt .
Dom måste ju för sjutton få välja själv .. känns så sjukt uråldrigt att ni tycker att det vore något dåligt.

Vet vi inget om deras?
40-50 kameror (eller hur många det nu är dygnet runt) hjälper iaf den del wont you say?
2020-05-09, 23:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har säkert föräldrar som bör fostra dig något bättre än att fråga okända på nätet om råd. Ta med nallebjörnen och krama dom istället. Ingen här inne önskar dina våta drömmar
Jag är enormt fint uppfostrad av mina föräldrar. Man får älska vem man vill. Det säger jag till mina fina barn också. Finns inte på kartan de skulle måsta må dåligt över att de skulle älska "fel" sorts människa.
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-09 kl. 23:24.
2020-05-09, 23:05
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Haha .. du är charmig du. Ska vi dansa ?
2020-05-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför är inte produktionen ett samtalsämne? Fattar ni inte att dem kommer bränna Sami ASAP?

Försökt nämna detta senaste dagarna men det fortsätter dillas med "märgim o leny e fan böggar!!!" och "amellia följär martin på innsta" sida efter sida.

Sami kommer aldrig tillåtas vinna den här säsongen. Tv4 vet att Sami troligtvis ryker redan imorgon när samtliga av de andra 4 deltagarnas fans röstar UT honom. Det finns en anledning till att produktionen ändrar tillvägagångssätt i röstningarna vecka efter vecka, dem har fingrar med i spelet. Händer det inte imorgon så händer det någonstans på vägen mot den 18e.

Och här inne är det fortsatt snack om kiss och bajs.
Oddsen hos alla spelsajter säger ju att Sami kommer vinna men skulle dom göra en fuling (vilket iofs skulle förvåna mig men inte jättemycket) så kan det bli kalabalik då det är en hel del pengar inblandat från diverse spelsajter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in