2020-05-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex var helt ur balans sista veckorna han hotade hej vilt och trakasserade Mergim och Amelia, han följde Mergim överallt, han är avundsjuk på han sen dagen han gick in i BB bara för att Anty var mer med Mergim det var där allt började.
Mergim ville ju förfan göra alex svartsjuk han sa det i bikten att han skall få honom att lacka. Det var hans fucking mission. Sedan ljög han till alex och sa att anty har känslor för honom. Han sa att alex var korkad som trodde att anty kunde gilla alex. Mergim hade fel där. Och han är fucking rasist.
2020-05-09, 18:37
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim: - Jag fattar inte sånt här!

Men käre lille vän, du fattar aaabsolut ingenting..
2020-05-09, 18:38
Medlem
xrlpyts avatar
Kul med lite frågor, men nu går väl deltagarna och lägger sig igen närsomhelst.
2020-05-09, 18:39
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Mergim ville ju förfan göra alex svartsjuk han sa det i bikten att han skall få honom att lacka. Det var hans fucking mission. Sedan ljög han till alex och sa att anty har känslor för honom. Han sa att alex var korkad som trodde att anty kunde gilla alex. Mergim hade fel där. Och han är fucking rasist.

Mergim är inte rasist hur dum är du egentligen? Alex är homofob som skratta åt Mergim hur han pratar rör sig osv, han spekulerade om hans läggning flera gånger och skrattade åt honom att han är feminim av sig.
2020-05-09, 18:39
Medlem
Hade Sami inte varit skuldsatt tror jag hans vinnarpotential sjunkit drastiskt. Många som tycker synd om honom.
2020-05-09, 18:40
Medlem
Scamps avatar
Ja Jasmine, alla frågor är enkel när man vet svaret!
2020-05-09, 18:40
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade Sami inte varit skuldsatt tror jag hans vinnarpotential sjunkit drastiskt. Många som tycker synd om honom.

Han satt själv sig i den sitsen så varför ska man tycka synd om honom??
2020-05-09, 18:41
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Haha Jasmine tyckte att hon borde ha kunnat gåtan där svaret på vad som blir mer om man vänder på det var "6" för om man vänder den blir det "9", för "de har spelat så mycket tärning"! WHAT hahaha hon är så korkad!
Haha reagerade på det också 😄

Hon och Mergim alltså. Vilka genier.
2020-05-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kul med lite frågor, men nu går väl deltagarna och lägger sig igen närsomhelst.
Eller 2 flaskor vin till blottar-Frida, resten dricker cola light. Jassa dricker i smyg, gillar inte fulla...🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮👍👍
2020-05-09, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Sol och måne, samma sak? 🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-09, 18:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Ibland undrar man om Jasmine hör vad hon själv säger. Man skulle kunna trycka en hel bok med hennes korkade citat.

Mergim vet åtminstone att han är blåst. Jasmine verkar inte ha en aning
2020-05-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

För mig kvittar det om han har skulder eller inte..hade ingen koll alls vem han va när han kom in..Röstar på honom för att han är genuin, går sin egen väg, omtänksam mm..enbart en bonus om han kan lösa sina skulder..Tror faktiskt att flertalet som röstar håller med mig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in