2020-05-09, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Men snälla Sami finns inte ens med i bilden det är Jasmine och Frida det kommer stå mellan. Har du inte sätt omröstningarna? Frida och Jasmine är längst upp medans Sami har 300 röster på sig komigen hur tänker du?

Du. Har. Fel. och det vet du!

Alla vet ju dessutom att du vill att Mergim ska vinna så din trovärdighet i just den här frågan är lika med noll.
2020-05-09, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Totalt hjärndöd människa. Färdig för slakt som den gris hon är.

Fan vad grovt. Jävlar vad grovt.
2020-05-09, 14:46
Medlem
Varför sitter Frida och låtsas tycka frågorna är svåra att svara på?! Märks ju att hon låtsas tänka länge men hon vill ju uppenbart ha ut Sami på måndag för hon unnar honom inte en finalplats.

Vilken JÄVLA tur att vi skickar henne på måndag. Synd att hon inte kan ta Jass med sig ut samtidigt
2020-05-09, 14:47
Medlem
Citat:
Jag sa ju till er att Jasmine kommer vara ute efter Sami denna veckan för att få honom ur balans exakt som hon gjort med flera andra deltagare med sin häxjakt taktik. Personen hon gjort så sist mot var Julia och den veckan höll hon på lite mot Sami också sen fick hon alla mot Julia även tittarna. Så klaga inte bara på Frida när det är Jasmine som ligger bakom allt egentligen.

Alla hon varit på har åkt ut efter, Victoria, Amilia, Martin, Julia.

Du har rätt, men eftersom vi inte fick ut Mergim förra veckan som jag ville, så ändras tankarna lite. Jag själv utgår från vad man presterat under tiden i BB och om man deltagit i tävlingar och så vidare, och av två personer som inte varit så snälla till och från, mergim och jasmine, så måste jag säga att jag tycker jasmine förtjänar en bättre placering än Mergim och därför vill jag ha ut Frida nu, pga kort tid i huset och att hon inte är en trevlig person och utsatte bla julia för massa skit, och Mergim nästa vecka. Tyvärr ändrar sig spelplanen lite då och då.
2020-05-09, 14:50
Medlem
Zingo2s avatar
Nu fattar Mergim att han inte är i final.😀
2020-05-09, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Har lögndetektorn varit än?

Nope. Det är nog frågor till Jas först
2020-05-09, 14:59
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Men snälla Sami finns inte ens med i bilden det är Jasmine och Frida det kommer stå mellan. Har du inte sätt omröstningarna? Frida och Jasmine är längst upp medans Sami har 300 röster på sig komigen hur tänker du?
Nepp du har fel och är i minoritet här inne.
2020-05-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon vill se Me, Le och Jass i final.
Då borde hon väl tycka att Sami ska ut på måndag, men hon säger Jass!?!?

Eller hur?! Hon vet ju inte vad hon vill. Ändrar sig hela tiden och säger olika om och om igen. Nu sitter hon och säger till Jas att hon inte vill ha ut henne..?! Tror hon inte att vi ser och hör någonting..?!
2020-05-09, 15:00
Medlem
herpesvårtas avatar
Frida svarade ju intressant och inte alls svävande och oärligt. Sa emot sig själv omkring 7 gånger.
2020-05-09, 15:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jass berättade om sin första kärlek och hur bra den var. Det var den varma sommaren, säger hon. Frida, ja 2018. Jass håller med. Hade hon sin första kärlek 24 år gammal?
Jag reagerade också på detta. Wtf hahaha och från den sommaren då har det varit förhållanden som varat max 2 månader? Förstå att den här tjejen är något helt annat!
2020-05-09, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Frida nu och sen Mergim känner jag. Dessa två tycker inte jag förtjänar en finalplats.
Ja om du vill ge Lennie chans till miljonen så varsågod! Annars röstar vi så bögparet står i final med Sami, för att säkra hans vinst. Detta har vi skrivit många gånger. Men du röstar såklart som du själv vill.
2020-05-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Frida är den som kommer att vinna Big Brother 2020!

Hoppas jag med, tycka vad man vill men hon bidrar till att programmet inte är totalt värdelöst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in