2020-05-07, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Tänkte jag också på...tror de är glada lite för tidigt..

Hoppas det..

OnT Om de funderar på att diskvalificera ngn.. efter t ex nattens händelser.. borde det då inte gjorts innan de visar nomineringarnas resultat..? Eller kommer de verkligen bara låta detta fortgå nu som om inget har hänt..?
2020-05-07, 14:13
Medlem
Ja det är sammis egen fel. Han tager for let på det. Det blivar lenni og mergim som sidste 2. Alla ni som hela tiden sagde mergim får vi lätt ut. Se hur det gik. For jävligt
2020-05-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lyssna nu inte på i infiltratörer. Suggan skall ut.
Jag tror du er fridas bästa ven. Hvis frida inte kommer ut er det kört for sammi. Og jag gillar frida men desvärra hun måste ofres.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu är vi här igen splittrade röster, enligt mig ska Frida ut. Blir det vem som ska stanna kvar blir det självklart Sami.

ja frida eller jasmine ska ut vi får avvakta helgen och se hur det utvecklar sig sami är ju dock ett target från pinkroom fansen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Hoppas det..

OnT Om de funderar på att diskvalificera ngn.. efter t ex nattens händelser.. borde det då inte gjorts innan de visar nomineringarnas resultat..? Eller kommer de verkligen bara låta detta fortgå nu som om inget har hänt..?

Satt jag också och funderade på..hade tänkt fråga BB men de svara ju aldrig på sånt man vill veta...
2020-05-07, 14:17
Medlem
csfs avatar
DET VAR EXAKT DETTA som gick FEL förra gångens utröstning
ni kan för tusan inte splittar på rösterna ( om det bara blir en som åker)

bättre alla lägger på tex frida!! istället för att lägga på jasse med ni kommer bara förlora på det åter igen.... suck.

skulle inte förvåna mig om samma åker för att alla håller på splittra hit och dit
2020-05-07, 14:17
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Hoppas det..

Vad hände inatt?
2020-05-07, 14:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Jag tror du er fridas bästa ven. Hvis frida inte kommer ut er det kört for sammi. Og jag gillar frida men desvärra hun måste ofres.

Jag är grodan om du inte känner till grodan vet du inte mycket.
Suggan = Frida.
Frida måste ut.
Naturligtvis skall man rösta för att någon skall stanna INTE åka ut. Men fiaskot TV4 kör är ogenerat.
2020-05-07, 14:19
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tror att oavsett om BB kör rösta kvar eller rösta ut så kommer Frida åka på måndag. OM det mot all förmodan skulle bli ett annat resultat i appen så kommer de ändå plocka Frida för att undvika ett sådant antiklimax det hade blivit om en orginaldeltagare åker ut veckan innan finalen.
2020-05-07, 14:22
Medlem
xrlpyts avatar
Är det bara jag som saknar Jassas megafon? Jag tyckte det var skitroligt när hon höll på. Dålig humor kanske..
2020-05-07, 14:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
DET VAR EXAKT DETTA som gick FEL förra gångens utröstning
ni kan för tusan inte splittar på rösterna ( om det bara blir en som åker)

bättre alla lägger på tex frida!! istället för att lägga på jasse med ni kommer bara förlora på det åter igen.... suck.

skulle inte förvåna mig om samma åker för att alla håller på splittra hit och dit
Exakt så, Frida ut. Hoppas dock på att rösta kvar då är Sami säker om inte BB hittar på någon skit.
Senast redigerad av Mrsobehaglig 2020-05-07 kl. 14:25.
2020-05-07, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Exakt så, Frida ut. Hoppas dock på att rösta kvar då är Sami säker om inte BB hittar på någon skit.

ja frida ska åka nu bb kommer ju dock köra på rösta ut kan sätta vad som helst på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in