Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Jag är rätt övertygad om att det handlar om att inte ge honom bekräftelsen. Mergim har talat väldigt gott om Sami samt sökt hans bekräftelse länge. Det beteende som varit senaste tiden är strategi. Helt övertygad.
Räcker egentligen att se hur han resonerade när han la sina 3p på Sami i nomineringen: ”jag är redo för det här nu”. Han vet att Sami är stark hos tittarna, både pga att Sami fått många räddningar av tittarna men även för att han ser att Sami är en skön snubbe. Omtyckt av alla i huset dessutom.
Sami är den ENDA personen i huset som aldrig gjort eller sagt något för att få en annan person att se dålig ut hos tittarna.
Han sa länge att han inte ville pakta, men vek sig tillslut av en endaste anledning: Han ville ha sina vänner kvar. Jag kan tänka mig att vara med och rösta taktiskt sa han, men bara för att jag vill ha er kvar i huset så länge jag är här. Själv bryr jag mig inte om om jag blir nominerad för om tittarna inte vill ha mig i programmet är det ju helt meningslöst att vara här. Jag stannar kvar så länge tittarna vill, allt annat är bara dumt.
Hahaha nämen nu tror jag du skojsar lite... Tror inte du sett liven om du säger att Sami inte gjort så någon annan sett dålig ut bland tittarna. Minns du inte hur mycket han och Alex hånade Mergim framför allt och Lennie ? Sååå länge ..
Det har han ju t.o.m erkänt att det inte va så rätt.