2020-05-09, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Skulle vara lite intressant att veta medelåldern i den här gruppen
Jag gissar på 25-35
2020-05-09, 00:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Säkert en kombination av båda. Samt att han kräktes som en röv efter typ två cider.
Haha han drack faktiskt ganska mycket. Han hittade lite mer av en flaska han hällde upp i galset några ggr. Skulle tro det var vitt vin 😉 så inte bara två cider den kvällen
2020-05-09, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Hur i helvete lyckas du bli torr när du sitter i vatten? 😆
Sami kommer inte kunna köra 20 timmar pga uppdrag osv.
Givetvis är jag ju blöt i vattnet men min hud blir torr. 😂😂😂 Mitt roligaste bad var när jag var dyngrak efter typ 18 timmars fest i en pool och jag glömmer bort att vatten är genomskinligt. Trodde att jag var så diskret när jag taggade loss på snubben bredvid. Dagen efter när jag sitter i samma pool och kommer till insikten ”Men vad fan, vatten är ju genomskinligt!!!”... Sånt hade man ju önskat av BB men eftersom att folk (här undantar jag Sami då han inte dricker alls) hellre dricker cola zero eller produktionen skickar in en flaska vin till tio personer så kommer det aldrig bli något som spårar ur.
2020-05-09, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha han drack faktiskt ganska mycket. Han hittade lite mer av en flaska han hällde upp i galset några ggr. Skulle tro det var vitt vin 😉 så inte bara två cider den kvällen

jag läste att han drack hela 6 smirnoff då.
wow, det måste vara maximus deluxus för lilla ponken
2020-05-09, 00:31
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är rätt övertygad om att det handlar om att inte ge honom bekräftelsen. Mergim har talat väldigt gott om Sami samt sökt hans bekräftelse länge. Det beteende som varit senaste tiden är strategi. Helt övertygad.

Räcker egentligen att se hur han resonerade när han la sina 3p på Sami i nomineringen: ”jag är redo för det här nu”. Han vet att Sami är stark hos tittarna, både pga att Sami fått många räddningar av tittarna men även för att han ser att Sami är en skön snubbe. Omtyckt av alla i huset dessutom.

Sami är den ENDA personen i huset som aldrig gjort eller sagt något för att få en annan person att se dålig ut hos tittarna.

Han sa länge att han inte ville pakta, men vek sig tillslut av en endaste anledning: Han ville ha sina vänner kvar. Jag kan tänka mig att vara med och rösta taktiskt sa han, men bara för att jag vill ha er kvar i huset så länge jag är här. Själv bryr jag mig inte om om jag blir nominerad för om tittarna inte vill ha mig i programmet är det ju helt meningslöst att vara här. Jag stannar kvar så länge tittarna vill, allt annat är bara dumt.
Hahaha nämen nu tror jag du skojsar lite... Tror inte du sett liven om du säger att Sami inte gjort så någon annan sett dålig ut bland tittarna. Minns du inte hur mycket han och Alex hånade Mergim framför allt och Lennie ? Sååå länge ..
Det har han ju t.o.m erkänt att det inte va så rätt.
2020-05-09, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Givetvis är jag ju blöt i vattnet men min hud blir torr. 😂😂😂 Mitt roligaste bad var när jag var dyngrak efter typ 18 timmars fest i en pool och jag glömmer bort att vatten är genomskinligt. Trodde att jag var så diskret när jag taggade loss på snubben bredvid. Dagen efter när jag sitter i samma pool och kommer till insikten ”Men vad fan, vatten är ju genomskinligt!!!”... Sånt hade man ju önskat av BB men eftersom att folk (här undantar jag Sami då han inte dricker alls) hellre dricker cola zero eller produktionen skickar in en flaska vin till tio personer så kommer det aldrig bli något som spårar ur.

Haha ja, alkohol är fan jävulens påfund till dryck!
🙊
2020-05-09, 00:34
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
jag läste att han drack hela 6 smirnoff då.
wow, det måste vara maximus deluxus för lilla ponken
Japp ..blev tyvärr för mycket. Men det är ju lätt hänt. Han skämdes ju rejält och lär ju inte göra om det. En bra läxa. Brukar va nästan bra att få vara med om det så man lär sig gränsen i denna unga ålder 😩😅
2020-05-09, 00:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är rätt övertygad om att det handlar om att inte ge honom bekräftelsen. Mergim har talat väldigt gott om Sami samt sökt hans bekräftelse länge. Det beteende som varit senaste tiden är strategi. Helt övertygad.

Räcker egentligen att se hur han resonerade när han la sina 3p på Sami i nomineringen: ”jag är redo för det här nu”. Han vet att Sami är stark hos tittarna, både pga att Sami fått många räddningar av tittarna men även för att han ser att Sami är en skön snubbe. Omtyckt av alla i huset dessutom.

Sami är den ENDA personen i huset som aldrig gjort eller sagt något för att få en annan person att se dålig ut hos tittarna.

Han sa länge att han inte ville pakta, men vek sig tillslut av en endaste anledning: Han ville ha sina vänner kvar. Jag kan tänka mig att vara med och rösta taktiskt sa han, men bara för att jag vill ha er kvar i huset så länge jag är här. Själv bryr jag mig inte om om jag blir nominerad för om tittarna inte vill ha mig i programmet är det ju helt meningslöst att vara här. Jag stannar kvar så länge tittarna vill, allt annat är bara dumt.

Jag är för Sami som vinnare av BB2020 men där har du fel. Med Amilia snackade han en hel del skit om andra tyvärr. Det var mot slutet innan hon åkte ut.
Senast redigerad av Blaisen 2020-05-09 kl. 00:39.
2020-05-09, 00:37
Medlem
Smirnoff innehåller bara 4% alkohol hur kan man bli full på 6st det är ju för fan nästan lika mycket som folköl innehåller 3.5%. Dra i Mergim några stadiga hälften hälften groggar får vi se hur det hade blivit haha
2020-05-09, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Japp ..blev tyvärr för mycket. Men det är ju lätt hänt. Han skämdes ju rejält och lär ju inte göra om det. En bra läxa. Brukar va nästan bra att få vara med om det så man lär sig gränsen i denna unga ålder 😩😅

men 6 smirnoff som är på 4,5-5% är ju ingenting på 4-6 timmar.
Nu får du ge dig med dina försvarstal på Mergim och Lennie.
2020-05-09, 00:39
Medlem
Citat:
Dom som Mergim dricker är smirnoff ice och som innehåller bara 4% dom svarta som finns innehåller 4.5%
2020-05-09, 00:40
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Som jag skrev så var han i en annan flaska också som jag skulle tro var vitt vin. Jag tänkte iaf att det kändes på tok för mycket och ville ringa till han,men det var ju lite svårt 😅 tur han var på ett safe ställe med sin fina Lennie som tog hand om han. 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in