Citat:
Ursprungligen postat av
7.2PaRichterskalan
Nåja,snart kommer J*kermannen att ge Lenas dagbok till Polisen och inte att förglömma,hen vet var mordvapnet är.J*kermannen ville att ➡mordvapnet skulle ligga och ruttna i 2år innan hen tillkännagav var ➡den är.
Om jag beger mig till kyrkogården en kväll efter det att klockan har slagit sin midnatts-timma, då kan jag få höra när liken kommuniserar med var andra, vilket jag kallar för Dö-snack
Det finns över huvud taget inget text-stycke som tidigare av L*na Wesstr*m skrivits på något av de flera A4-papper där det till exemel står skrivet⬇
Någon gång under kvällen den 14:e Maj året 2018 skall SD ta mitt liv, för det har vederbörande ordagrant uttryckt till mig.
Därför❗enligt ovan skrivet gör dessa tidigare skrivna privats dagboks-anteckningar av L*na Wesstr*m varken till eller från i detta fallet, men det förståndet saknar du för att kunna begripa sådant.
Jag har aldrig inom något av mina tidigare skrivna inlägg framfört att jag vet var någonstans mordvapnet fanns gömt, det är Dö-snack som tidigare framförts av dig
Däremot sagt till ovan skrivet, har jag framfört att jag har haft misstankar om vad eventuellt mordvapnet kunde vara gömt och att jag av den anledningen till sist kontaktade en vederbörande inom Polisen var till den jag berättade om vad jag misstänkt beträffande mordvapnet. Vederbörande Polis sade vid det då aktuella tillfället att man skulle kontrollera om de tidigare kriminaltekniska undersökningarna hade gjort kontroll på den platsen jag berättade om för Poisen.
Då jag vid ett senare tillfälle på nytt pratade med samma Polis fick jag till svar att de tidigare gjorda kriminaltekniska undersökningarna hade kontrollerat platsen och inte därstädes funnit något mordvapen.
Tillägg: Enligt pilarna ovan sett inom den gråa citat-ramen så vill jag framföra, att ordet mordvapen och"mordvapnet" är ett neutralt substantiv vilket skrives som Det-génus och inte som realgénus, det vill säga,
➡"mordvapnet" ➡"var DET är"
Du som verkar att ha ett stort och seriöst intresse för detta mordfallet på L*na Wesstr*m kanske kan svara på följande fråga ?
Vad anser du om den okända aktiviteten som plötsligt förekom vid den gode SD's Laptop under Måndags-kvällen den 14:e Maj året 2018 klockan: 23:34:16 ?
Jag lägger till ytterligare en fråga vilken följande lyder,
Vad anser du om det meddelandet som den gode SD transmitterade till LW under Tisdagen den 15:e Maj året 2018 klockan: 00:29:36 ?
Mvh/ @JokerMannen