2020-05-09, 03:50
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ja visst blev man sne av den rubriceringen. Och inte går det att trycka på någon emoji för att ge en sann reaktion heller. Jag blir arg och ledsen på Jasmine och Frida, men klickar jag i det med den rubriken så ser det ut som att jag lackat på Sami i sammanhanget. Vilket jag definitivt inte har. Det känns som att produktionen har bestämt sig för Sami ut. Så fruktansvärt vidrigt fel!

Eeh Mergim har fått massa sånt vinklat mot sig ofta som nu om n-ordet tex!! så hur känns det nu när Sami fått nåt negativt det var ett tag sen han fick nåt fast han sagt och gjort dumma saker i huset med ?? Detta var endå inget stort men endå ska ni klaga,
Mergim blev anklagad av er hatare att han sagt n-ordet när han aldrig sa det!! Ni är först ute med att skriva nåt och innerst inne är ni glada för han får skit som han inte förtjänar, för ni tycker det är kul och ni vill inte se honom lyckas med nåt. Ni hoppade på direkt och anklaga han för han skulle bli utslängd för nåt han inte sa. Ni borde tänka efter vad ni säger för dom får massa hot nu pågrund av er som skriver att han sa N-ordet, många av er har hört han säga megahjärtat flera gånger. Ni vet att han inte sa n-ordet, men allt detta ni försökte med var bara för att få ut honom ur BB för det kokar i er att han är i finalen och Sami hänger löst, trodde ni var säkra på honom men verkar inte som det jag tror ni är oroliga faktiskt om han åker ut. Ni borde vara glada att han är BB favorit även Jasmine är det sen start så sluta klaga det är Mergim dom vinklat fel flera gånger negativt på deras app och Instagram, Facebook.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 03:52.
2020-05-09, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Eeh Mergim har fått massa sånt vinklat mot sig ofta som nu om n-ordet tex!! så hur känns det nu när Sami fått nåt negativt det var ett tag sen han fick nåt fast han sagt och gjort dumma saker i huset med ?? Detta var endå inget stort men endå ska ni klaga,
Mergim blev anklagad av er hatare att han sagt n-ordet när han aldrig sa det!! Ni är först ute med att skriva nåt och innerst inne är ni glada för han får skit som han inte förtjänar, för ni tycker det är kul och ni vill inte se honom lyckas med nåt. Ni hoppade på direkt och anklaga han för han skulle bli utslängd för nåt han inte sa. Ni borde tänka efter vad ni säger för dom får massa hot nu pågrund av er som skriver att han sa N-ordet, många av er har hört han säga megahjärtat flera gånger. Ni vet att han inte sa n-ordet, men allt detta ni försökte med var bara för att få ut honom ur BB för det kokar i er att han är i finalen och Sami hänger löst, trodde ni var säkra på honom men verkar inte som det jag tror ni är oroliga faktiskt om han åker ut. Ni borde vara glada att han är BB favorit även Jasmine är det sen start så sluta klaga det är Mergim dom vinklat fel flera gånger negativt på deras app och Instagram, Facebook.

Hej, jag passar inte in i beskrivningen du ger. Du kan inte förutsätta att bara för att det florerar ett par jeppar i tråden som uttrycker hat så skulle alla här inne stå bakom det. Så befängt.

Det sista du skriver håller jag helt enkelt inte med om.
2020-05-09, 04:10
Medlem
Eagle35s avatar
Jasmine tar hem hela skiten hahahaha så se till att rösta ut henne på måndag så hon inte tar vinsten från er favorit 😂 haha ni vill alltså ha kvar skriket som ni stört er på mest sen start, ni vill heldre ha kvar henne ? Jasmine är ett större hot om ni tänker smart men ni verkar hittat någon mer som ni hatar och stör er på som ni vill ha ut😂 om jag ska vara ärlig så är Jasmine mycket jobbigare än Frida. Det finns tjejgrupper där ute som tex girlpower och det är ett stort konto och dom kommer göra allt för att få någon tjej att vinna så passa på ta ut den starkare tjejen som är Jasmine, Frida är inte lika stark dom stödjer mer Jasmine
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 04:13.
2020-05-09, 04:16
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Hej, jag passar inte in i beskrivningen du ger. Du kan inte förutsätta att bara för att det florerar ett par jeppar i tråden som uttrycker hat så skulle alla här inne stå bakom det. Så befängt.

Det sista du skriver håller jag helt enkelt inte med om.

Jaha så du passar in på nåt alls? Har ju sätt dig skriva.
2020-05-09, 04:23
Medlem
Citat:
Jaha så du passar in på nåt alls? Har ju sätt dig skriva.

Du menar när jag skriver att produktionen borde ha plockat ut honom när han passerat gränsen? Det är inte hat mot Mergim, det är besvikelse över en dåligt skött produktion.

Läs mina inlägg igen så lovar jag dig att du kommer bli motbevisad.

Edit: Jag kan däremot förstå att mitt näst senaste inlägg låter rätt hårt och att det säkert kan få igång andra. Det var dock inte mitt syfte. Syftet var, som det också står i inlägget, att jag vill lyfta produktionens ansvar i situationen.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 04:33.
2020-05-09, 07:27
Medlem
Hej alla! Det är uppenbart att denna produktionen inte klarar att vara proffesionella vinklar allt möjligt och tillåter särbehandling .bör därmed anmälas sök på anmäl program på Google så kommer ni hitta
2020-05-09, 07:55
Medlem
Rob1891s avatar
Varför i helvete röstar man ut och inte kvar folk på måndagar? Som bäddat för att de kontroversiella åker och mellanmjölken blir kvar. Den mest populära kommer sannolikt inte vinna pga detta.
2020-05-09, 07:59
Medlem
Citat:
Oj oj snacka om att dra alla över en kam!! Vi är flera st härinne som har skrivit att vi hörde att Mergim sa Megahjärta..sen är vi flera st som tycker att produktionen gjort fel som inte plockade ut honom tidigare..inte ok att kalla kvinnor det han har gjort..de säger att man åker ut efter 3 varningar..tror M är uppe i det sen lång tid tillbaka..sen finns det ju vissa som skyller på att de inte kunnat ta ersätta folk pga Corona.. det borde inte spela ngn roll när det gäller sådana övertramp...
BTW många som tror att det bara är elaka män härinne..sorry att göra dig besviken..jag är kvinna och hejar på Sami 😉
2020-05-09, 08:09
Medlem
Idag blir det förmodligen inte mkt BB-live för mig..ska iväg och göra ngt roligare 😂 inte utan att det ska bli skönt när det är slut...Tittar in senare och kollar om det hänt ngt roligt 😉
2020-05-09, 08:34
Medlem
askungens avatar
Citat:
Jo men visst bekräftade Mergim nyss att han inte direkt skämtat med Frida vid tidigare nattningar när det sista han muttrar/fräser är:

”Skönt man slapp Fridas jävla kärleks, täcke, bajs, jag vete faan vad hon säger!”

Inte så grovt sagt i sig, men inte har det då varit på skoj när han kallat henne hund och sagt att han vill slå till henne vid kvällsrutinen som många hävdat. Han har bubblat av ilska inom sig, precis som han pratade om hos psykologfågeln, och sedan skrattat mitt i allvaret då han inser hur det annars ser ut.

Jag fortsätter hävda att det inte är lätt för en 21årig pojke att vistas i det där huset med alla dessa känslor inom sig och vill absolut inte kasta något hat på honom. Men produktionen har däremot gjort något så uppåt väggarna fel som inte plockat ut honom.

Fel mot Mergim, fel mot övriga deltagare, fel mot tittarna och alla de som nu har honom som förebild och tror att man kan bete sig som honom och att det är ok.

Hur kan det inte skrivas kritiskt om produktionen i tidningarna? Anmärkningsvärt hur de kan komma undan med allt. Jag menar ju tex att det är produktionens fel att det skapats så mycket hat mot majoriteten av deltagarna också. Men det är ett kapitel för sig.
Jag tror det är pga corona som man låter deltagare vara kvar. Gör många hade skickat hem sigsjälva pga sådant de sagt eller gjort. Men för att det inte skulle vara endast 3 eller 4 deltagare kvar för någrq veckor sen som skulle tråka ut tittarna om än mer, så har man sett förbi detta.
Produktionen kunde visat lite stake och berättat detta.
Sen blir jag smått äcklad när man granskar en persons ordval så i minsta detalj, det är ändå emellan dem därinne precis som vad som händer i livet.
Lättkränkta Frida-personligheter finns det gott om i detta land. "Nej vi talar inte om sanningen utan att linda in den i ett tjockt hölje av rosa fluffigt sött skit.."
2020-05-09, 09:21
Medlem
smoker27s avatar
Tyckte Mergim var rolig i bikten när han så att jossan skriker hela tiden men på liven skriker han mest själv hur tänkte han där. Vilken kommer ni rösta på veckofinalen på Mån?

Mvh
Smoker
2020-05-09, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
Tyckte Mergim var rolig i bikten när han så att jossan skriker hela tiden men på liven skriker han mest själv hur tänkte han där. Vilken kommer ni rösta på veckofinalen på Mån?

Mvh
Smoker

Frida 100%.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in