2020-05-08, 23:29
Medlem
Kleinbeins avatar
"Alla kommentarer du fick, var som dom där, så det var lätt att plocka"
Jassa, please. Knappast så Frida får konstant kärlek öst över sig
2020-05-08, 23:30
Medlem
Lennie och Frida har definitivt skador på amygdalorna.
2020-05-08, 23:31
Medlem
Nu ska fisen ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tjejerna försöker göra mot Sami som dom gjorde mot Julia, men tyvärr kommer det inte funka.
Dom är 2 DUMMA idioter!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Så är det. Och även Mergim och Lennie har förändrats gentemot Sami. De skrattar mindre när han är rolig och avbryter honom till och från. Det är inte övertydligt, men det finns där. Lennie är den som förstår bäst att han även kan förlora på det och gör det väldigt subtilt, men tro mig - det finns där!

Smart av dem naturligtvis, svårt för Sami att hålla charmen igång i ett sådant klimat. Det kallas härskarteknik och är beprövat sedan gammalt.

Just på grund av detta jag blir så sned på att Sami aldrig ges en chans till tittarhälsningarna, ingen behöver de mer än han.

Och nu får alltså Frida in sina tittarhälsningar från bikten istället för en varning efter honungs-gate!!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänkt att det tog typ 90 dagar gör dem att förstå att puffarna går att ha i poolen. Tänkte på det första gången jag såg dem, då de inte har ”vanligt tyg”.

Haha!
Sa precis det till min sambo
Men nu har dom ju nåt att ägna sig åt i finalveckan också..
2020-05-08, 23:35
Medlem
Vi måste väl vara överens om att Sami har det tuffast där just nu.

Två småtjejer som skrattar och gråter om vartannat.Dom vet inte vilken fot dom ska stå på. Vem gillar mig, vem gillar mig inte. Vilka röstar på mig, vem kan jag lita på.

Sen de två pojkarna som är som Humle och Dumle, eller mer som siamesiska tvillingar. KAN INTE låta bli att krama varandra så fort de får tillfälle (eller inte). Jag har inget emot homosexuella på nåt vis. Men detta mellan Mergim o Lennie är sliskigt. Lennie borde säga ifrån på alla vis. Oavsett han är gay, bi eller straigt så är det inte sunt att uppmärksamma en pojk som är 15 år yngre och kommer från en helt annan kultur till detta beteende.

Sami är som han är. Försöker vara sams med alla och ha roligt. Men jag förstår Sami helt ikväll när han brann av med honungen i gymmet.
2020-05-08, 23:36
Medlem
Bbbloopers avatar
Angående måndagen krävs ett tydligt klargörande för att undvika lex Julia..

Rösta ut = Frida
Rösta kvar = Sami
2020-05-08, 23:38
Medlem
Bbbloopers avatar
brev
2020-05-08, 23:41
Medlem
Vad är det för fel på folk som gillar en som skriker runt som en kråka och pratar skit. En som är vuxen men beter sig som ett barn. En som springer runt naken och pratar skit och alla ska tycka syns om henne när hon fejkgråter. Eller en gapande skrikhals som är så falsk. Sen har vi en person som är en vinnare hoppas jag och det är Sami. Helst hade jag önska Sami, Julia och Glasman i final.
2020-05-08, 23:41
Medlem
Bbbloopers avatar
Solpojken får släcka lampan inatt och Sami slipper skeda med Lennie. Det var innebörden i nattbrevet..
2020-05-08, 23:44
Medlem
Hoppas Sami får in några hälsningar under helgen.
känns orättvist annars, men å andra sidan är han den med starkast psyke.

I fucking love you SAMI
2020-05-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Vi måste väl vara överens om att Sami har det tuffast där just nu.

Två småtjejer som skrattar och gråter om vartannat.Dom vet inte vilken fot dom ska stå på. Vem gillar mig, vem gillar mig inte. Vilka röstar på mig, vem kan jag lita på.

Sen de två pojkarna som är som Humle och Dumle, eller mer som siamesiska tvillingar. KAN INTE låta bli att krama varandra så fort de får tillfälle (eller inte). Jag har inget emot homosexuella på nåt vis. Men detta mellan Mergim o Lennie är sliskigt. Lennie borde säga ifrån på alla vis. Oavsett han är gay, bi eller straigt så är det inte sunt att uppmärksamma en pojk som är 15 år yngre och kommer från en helt annan kultur till detta beteende.

Sami är som han är. Försöker vara sams med alla och ha roligt. Men jag förstår Sami helt ikväll när han brann av med honungen i gymmet.
Din tolkning av Humle och Dumle köper jag rakt av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in