2020-05-08, 22:29
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Jag pratar inte om nåt jävla distrikt i albanien utan om familjen Kastrati. Jag är själv uppvuxen i Gbg med över dussinet albanska vänner och jag vet att dom ställer upp för varandra när det krisar, därför jag frågade om detta ändrats och att det inte längre gäller.
Personligen tror jag att detta inte går obemärkt förbi utan det kommer börja klippas folk.
Jag gissar bara att klanen måste väl välja först
Det är inte vilken klan som helst, som börjar klippa folk, men om dom väljer att hämnas så är det en av Albaniens mest anrika klaner som tillsammans med andra klaner i alla fall hade resurser att stoppa armeer utan att avfyra sina vapen, men det var i Albanien
Citera
2020-05-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Hahahahaah vadå thuglife har helt rätt.

Nu menar du självklart att judarna skulle vara inblandade eftersom dessa är de kända i Bergsjön så klart du droppar en hint om dem två.

Är precis som halt sa. Bergsjön har andra grejer att tänka på och flera här inne har nu sagt att eddies cash börjat ta slut länge, hur skulle han casha ett helt gäng för att hjälpa till för ett mord tex.

Lägg ihop logiken så ser du hur jävla ologiskt ditt tänkande är

Menar inte judarna de finns tvilling smala från Grekland Dem hade hade problem med berat eller Blerim nåt de var
Citera
2020-05-08, 22:38
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Jag gissar bara att klanen måste väl välja först
Det är inte vilken klan som helst, som börjar klippa folk, men om dom väljer att hämnas så är det en av Albaniens mest anrika klaner som tillsammans med andra klaner i alla fall hade resurser att stoppa armeer utan att avfyra sina vapen, men det var i Albanien

Vart har du fått detta med att koppla deras efternamn till klanen i albanien? Har du hört nåt att dom ingår i denna eller drar du slutsatsen pga efternamnet?
Citera
2020-05-08, 22:41
Medlem
Citat:
Jag är ingen expert i ämnet men förr var albaner pga sin etnicitet ganska sammansvetsade. Kastratigrabbarna har varit sammansvetsade i gruppen som nu verkar styras av Jobe.
Dom är albaner och borde ha albanska släktingar som hjälper till nu när familjmedlemmar blir avrättade, men jag har ingen aning hur det ses på saken.

Grejen är den att ingen kan lita på någon, allt man lär sig när man blir inbjuden i gemenskapen är falskt. Du blir såld direkt när det börjar pratas pengar. Girighet är alla organisationers fall.
Finnes inga kompisar/vänner eller i överhuvudtaget speciellt i detta game gangster You are in or you are not man kan inte lämne en gangsterliga Eller organisation Som en fotbollsspelaren det är bara seg sjölv o familjen närmsta o dom i falangen som kan hämnes dot kommer bli roliga sommar mångå mer komier död tror b-falangen går all in o köra mot familjemedlemer Har inget o forlorer till a-falangen o jobe sen så kommer det bli mot forsta bästa dom får tag på av dom som doda han skräpet blerim Från b-falangen dom kommar inte släpper detta allaffall payback kommar från b-falangen dot är nogot som ar säker
Citera
2020-05-08, 22:48
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigkuken222
Finnes inga kompisar/vänner eller i överhuvudtaget speciellt i detta game gangster You are in or you are not man kan inte lämne en gangsterliga Eller organisation Som en fotbollsspelaren det är bara seg sjölv o familjen närmsta o dom i falangen som kan hämnes dot kommer bli roliga sommar mångå mer komier död tror b-falangen går all in o köra mot familjemedlemer Har inget o forlorer till a-falangen o jobe sen så kommer det bli mot forsta bästa dom får tag på av dom som doda han skräpet blerim Från b-falangen dom kommar inte släpper detta allaffall payback kommar från b-falangen dot är nogot som ar säker

Precis, tror som du att nu när man gått över denna gränsen när en i familjen blir dödad så är det allt eller inget. You kill my brother I will kill you or die trying.
Citera
2020-05-08, 22:57
Medlem
Engelitzs avatar
Står inte den som gjort nåt till svars i Albanska samhället så är det fritt fram att hämnas mot någon i den ansvariges släkt.. Det är uråldriga informella lagar.. Jag tror inte nåt händer nu. Det händer när gränserna öppnar och det finns folk att hämta hit.. Folk i vissa regioner därnere är pissfattiga. De kan få ett par årslöner för att plocka nån här.. Och det behöver inte va nån ledande typ.. Bara nån nära vän eller släkting. Självklart finns det folk därnere ifrån som inte har ett piss som är beredda att knäppa en snubbe eller två som är i det närmaste försvarslösa..
Citera
2020-05-08, 23:12
Medlem
Real.Killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Frågan som jag ställer mig är hur mycket Polisen faktiskt visste om mordet innan det inträffade med tanke på att A-falangen har nog ganska kraftig span på sig. 10 gärningsmän anhållna inom loppet av 3 timmar och sedan häktade på sannolika skäl. Har de möjligtvis varit lite väl giriga med insamlingen av bevis?

Nån informatör som läckte?
Citera
2020-05-09, 01:08
Bannlyst
Citat:
Hg är hekto. Sen kan du inte fråga idag vem som är med vem, alla beckna sina mammor dit vinden blåste. Backa 1 var med Biskop2, vice versa osv. Ingen har någon vän längre förutom sin familj.

Kanske har albanerna i detta fall allierade och hämnas Blerim efter detta, albanerna var starka en gång i tiden och kanske Kastrati hittar denna samhörighet igen.

Detta är min förlegade åsikt .
Han Rasmus Dahl är en riktig springpojke av vad jag har fått höra och läsa i andra trådar,

det finns väl bara ett backa? åtminstone nu.

finns det nån bild på blerim?
Citera
2020-05-09, 01:22
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAHAHAHAHAH-NI-DOG
Han Rasmus Dahl är en riktig springpojke av vad jag har fått höra och läsa i andra trådar,

det finns väl bara ett backa? åtminstone nu.

finns det nån bild på blerim?

Jag har ingen aning hur smeten ser ut idag, backa 1 backa 2 osv. Förr var det ju biskop mot backa, sen biskop 1 mot backa och biskop 2. Sen backa 2 mot biskop 1.
Som sagt alla var vänner i början och dom flesta är idag mulade av varandra, dvs kompisarna mördade varandra. Detta gäller förövrigt alla stadsdelar i Gbg, Angered, Bergsjön, Frölunda osv. Alla var "brorsor" tills girigheten tog över och man sålde varandra för pengar.

Ingen av dessa grabbar som är i livet idag litar på varandra, alla vet att han du kallar bror idag mular dig i framtiden. Dom som kommit ur dessa konstellationer med livet i behåll skrattar när dom läser sina "vänners" dödsannonser.
Citera
2020-05-09, 01:37
Medlem
Pandalina4s avatar
Rasmus sitter väl.

För övrigt kompisar. Prova mellanslag. Blir grötigt.
Citera
2020-05-09, 01:48
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen aning hur smeten ser ut idag, backa 1 backa 2 osv. Förr var det ju biskop mot backa, sen biskop 1 mot backa och biskop 2. Sen backa 2 mot biskop 1.
Som sagt alla var vänner i början och dom flesta är idag mulade av varandra, dvs kompisarna mördade varandra. Detta gäller förövrigt alla stadsdelar i Gbg, Angered, Bergsjön, Frölunda osv. Alla var "brorsor" tills girigheten tog över och man sålde varandra för pengar.

Ingen av dessa grabbar som är i livet idag litar på varandra, alla vet att han du kallar bror idag mular dig i framtiden. Dom som kommit ur dessa konstellationer med livet i behåll skrattar när dom läser sina "vänners" dödsannonser.
Jag tror inte de kanske direkt skrattar, det hela är nog ganska sorgligt tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Rasmus sitter väl.

För övrigt kompisar. Prova mellanslag. Blir grötigt.
Tror han kom ut eftersom han fick 3 år för juldagsmordet på han mohammed sarhan

så han kom väl ut efter typ ett och ett halvt år med nuvarande lagar

Någon av er som vet vem denna snubben kan vara?

https://scontent.fbma2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/48076254_2225886140777058_5062271668810940416_o.jp g?_nc_cat=103&_nc_sid=dd9801&_nc_ohc=o3g_RoiU_soAX 8608C0&_nc_ht=scontent.fbma2-1.fna&_nc_tp=7&oh=8252b05f18e8d5e952f0cbf9650accfb &oe=5EDBC984

han är död men kan han ha kopplingar?

Och känner någon av er igen någon här kanske?

https://scontent.fbma2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20876_10152953107674457_808595774286420622_n.jpg?_ nc_cat=111&_nc_sid=05277f&_nc_ohc=0dwdpEJyn0YAX9lZ 8vy&_nc_ht=scontent.fbma2-1.fna&oh=578dca7a804dfeef0cb3c4e200dc0bc4&oe=5EDA2 7D6
Citera
2020-05-09, 01:53
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAHAHAHAHAH-NI-DOG
Jag tror inte de kanske direkt skrattar, det hela är nog ganska sorgligt tror jag.

Tror han kom ut eftersom han fick 3 år för juldagsmordet på han mohammed sarhan

så han kom väl ut efter typ ett och ett halvt år med nuvarande lagar

Någon av er som vet vem denna snubben kan vara?

https://scontent.fbma2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/48076254_2225886140777058_5062271668810940416_o.jp g?_nc_cat=103&_nc_sid=dd9801&_nc_ohc=o3g_RoiU_soAX 8608C0&_nc_ht=scontent.fbma2-1.fna&_nc_tp=7&oh=8252b05f18e8d5e952f0cbf9650accfb &oe=5EDBC984

han är död men kan han ha kopplingar?

Och känner någon av er igen någon här kanske?

https://scontent.fbma2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20876_10152953107674457_808595774286420622_n.jpg?_ nc_cat=111&_nc_sid=05277f&_nc_ohc=0dwdpEJyn0YAX9lZ 8vy&_nc_ht=scontent.fbma2-1.fna&oh=578dca7a804dfeef0cb3c4e200dc0bc4&oe=5EDA2 7D6
Dem första blev väl skjuten av misstag. Sitter inte en 18 årig för det?
Den andra verkar vara en bild från Irak. Diren öz å sen Husein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in