Citat:
Ursprungligen postat av
As654321As
Vadu på plats att du säger att dem inte fanns där jag bor nästan intill Blerim syster andra sidan gatan... thuglife har helt rätt jag såg att från fönster först var Bergsjön barnen där i en bil två tvillingar smala korta o två araber känner igen dem dem kommer ibland i old corner.. dem satt i bilen spanat på han så de stämmer helt rätt...
Dem hade tjafsat innan med Bergsjön gängen med Blerim eller berat hört att nån av bröderna slog sönder en Somalia och en grek o arab i stan tror de var i la pain som jag har hört... därför dem tog hjälp av bergsjön gängen dem känner bra område... hört från en kompis som jobbar inom polis pappers arbete han säger att dem satt in 3 häktade o en med hjälpare som dem tog.. säkert nån av Bergsjön som kan bra område i Kortedala... undrar bara vem kan de vara..han vittne såg allt med framför hans barn dem sköt han kände igen sa han till polisen som var där
Hahahahaah vadå thuglife har helt rätt.
Nu menar du självklart att judarna skulle vara inblandade eftersom dessa är de kända i Bergsjön så klart du droppar en hint om dem två.
Är precis som halt sa. Bergsjön har andra grejer att tänka på och flera här inne har nu sagt att eddies cash börjat ta slut länge, hur skulle han casha ett helt gäng för att hjälpa till för ett mord tex.
Lägg ihop logiken så ser du hur jävla ologiskt ditt tänkande är