2020-05-08, 21:55
Medlem
csfs avatar
Alltså är Frida och jasmin 12 år eller? Hade det varit tvärtom ojojoj..
2020-05-08, 21:56
Medlem
Stackars Sami (
2020-05-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag blir upprörd, för särskilt Jasmine tror säkert att det där fångar tittarnas intresse och att vi ska uppskatta det. Jag menar att hon inte vet hur man gör kul hyss. Att ta sönder folks grejer eller förstöra för folk när de ska utöva hobbies är inte okej. Hade jag varit där hade jag gjort en tillbakakaka som heter duga!
jag vet. Hon är vidrig...🙏 ut.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det var Frida som kleta ner hela gymmet. Så jävla onödigt. Det är kul med pranks, men det där var bara grovt.
Visst får de skoja, men de har verkligen noll förmåga att räkna ut vad resultatet kan bli. I det här fallet hade Sami kunnat skada sig rejält. Blir bara så less. Fan, de kan testa att göra något kul istället.
Medlem
Citat:
Vet du vad jag vill visa dig? Den här: 🖕🏻

OnT: Jasmine vill hinna få in mer alkohol, så att hon kan dricka till 00. För 01 var tydligen för sent, för då kommer hon känna av det imorgon. För det är ju en jävla skillnad att sluta dricka 1 timme tidigare.
Hon håller ju alltid på så. Vad spelar det för roll om hon känner av något dagen efter? Det är ju inte så att hon har ett viktigt möte imorgon. Dessutom ligger hon ju ofta och sover på dagen, om hon nu blir bakis så kan hon väl ta sig en tuppis. Annars har de tjatat om mer alkohol, passa på nu för fan!
2020-05-08, 21:58
Medlem
Fattar inte hur Sami kan hålla tillbaka ilskan nu.
Såååå jäävla lågt av tjejerna/Frida som gjorde detta.

Håll ut Sami, snart står du där som en vinnare.
2020-05-08, 21:58
Medlem
xrlpyts avatar
Det kommer bli en riktigt jävla svavelosande bikt från Sami om det här.
2020-05-08, 21:59
Medlem
Citat:
Jag blir upprörd, för särskilt Jasmine tror säkert att det där fångar tittarnas intresse och att vi ska uppskatta det. Jag menar att hon inte vet hur man gör kul hyss. Att ta sönder folks grejer eller förstöra för folk när de ska utöva hobbies är inte okej. Hade jag varit där hade jag gjort en tillbakakaka som heter duga!
Nej, det var väl ingen rolig grej att verkligen förstöra för Sami. Då finns det betydligt mycket roligare prank att syssla med.
2020-05-08, 21:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon håller ju alltid på så. Vad spelar det för roll om hon känner av något dagen efter? Det är ju inte så att hon har ett viktigt möte imorgon. Dessutom ligger hon ju ofta och sover på dagen, om hon nu blir bakis så kan hon väl ta sig en tuppis. Annars har de tjatat om mer alkohol, passa på nu för fan!
Ja, det är ju så jävla dumt. Hon är inte smart, det stackars flickebarnet.

Det blir dessutom aldrig en ordentlig fest längre, så vad spelar det för roll
2020-05-08, 22:00
Medlem
Citat:
Det är verkligen hjärndöda skämt brudarna kommer med. Skitsmart att lägga kladd på vikterna, så att Sami riskerar att skada sig. Snacka om noll konsekvenstänk. Särskilt Jasmine är som ett jävla barn i huvudet.
Ja... vad ska man säga?
2020-05-08, 22:01
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, det var väl ingen rolig grej att verkligen förstöra för Sami. Då finns det betydligt mycket roligare prank att syssla med.
Just det med gymmet är farligt också, om han hade tappat greppet om stången. De fattar inte vad deras "pranks" kan orsaka.

Vad som helst som är enkelt hade varit roligare. Till och med en så simpel grej som att slänga mjöl på någon som står i duschen. Det hade sett kul ut och det hade varit lagom elakt. Hoppas Sami gör det på Jasmine, så att hon får tvätta ihjäl sitt sönderblekta hår.
2020-05-08, 22:03
Medlem
Får de städa gymmet nu från honung?👍👍👍🤣🤣🤣 jävla bitch...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in