2020-05-08, 21:17
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tycker fortfarande inte att det är ett friskt beteende. Det är absolut ingen synd vänskap det där då Lennie själv sagt flera gånger att han inte vågar göra vissa val för att Mergim inte ska bli arg. Är de så bra vänner så bör Mergim acceptera Lennies val, även om de inte alltid gynnar Mergim mest.
Jag är helt övertygad att de två vet precis vart de har varandra så mycket som de verkar ha pratat. Annars skulle inte Lennie hela tiden bry sig om han och säga allt han sagt till Mergim.
Så ingen av oss här ute kan veta vilken relation de har, och det SKA vi skita i! Så läge de gillar varandra ska vi va glada. Ok?
2020-05-08, 21:25
Medlem
frida och jassa jävla luder nu ska frida definitivt ut
2020-05-08, 21:30
Medlem
Majoriteten av de stora tjejgrupperna på fb kmr rösta ut jassa på måndag, jag Sa samma sak till er nör Julia skulle åka. För i dessa grupper är det ingen jävla hets om BB. Ta en titt i girlsquad och pinkroom och h&B bara. era röster på Frida är bortkastade. Den här gången kmr skriket på Halmstad / skådespelaren / offerkofftan / kalla henne vad ni vill att åka
2020-05-08, 21:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
frida och jassa jävla luder nu ska frida definitivt ut
Jag missade! Vad gjorde hon!?
2020-05-08, 21:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Majoriteten av de stora tjejgrupperna på fb kmr rösta ut jassa på måndag, jag Sa samma sak till er nör Julia skulle åka. För i dessa grupper är det ingen jävla hets om BB. Ta en titt i girlsquad och pinkroom och h&B bara. era röster på Frida är bortkastade. Den här gången kmr skriket på Halmstad / skådespelaren / offerkofftan / kalla henne vad ni vill att åka
Försöker du splittra Flashbacks röster? Passa dig!
2020-05-08, 21:37
Medlem
Citat:
Vi är många och mer än du tror som vill ha ut Frida
2020-05-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag missade! Vad gjorde hon!?

dem väntar på att sami ska träna dem kletade ju in hantlarna med något igår så nu står dem å slickar hans röv och vll att han ska gå och träna samtidigt som dem skrattar bakom ryggen på honom
2020-05-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Försöker du splittra Flashbacks röster? Passa dig!
Skojjar du? Jag vill bara visa er att ni är dumma denna vecka också.
2020-05-08, 21:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
dem väntar på att sami ska träna dem kletade ju in hantlarna med något igår så nu står dem å slickar hans röv och vll att han ska gå och träna samtidigt som dem skrattar bakom ryggen på honom
What? Vilka jävla häxor. Varför tror de att sådant där är kul? Har de tappat det? De ska lämna Sampa ifred. Önskar att de båda kunde åka ut på måndag. Är trött på det där.
2020-05-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Vi är många och mer än du tror som vill ha ut Frida
Det har man hört flera gånger här. Senast förra veckan när Julia blev utkörd och veckan innan det. Frida har Lennie o mergims alla fans bakom sig.
2020-05-08, 21:42
Medlem
Citat:

Men gud sami kmr tycka det är kul för ha. Älskar och pranka och kommer göra det tillbaka. Shit vad ni är läskiga som vaktar sami som om Han vore helig för er. Sluta va så pinsamma
2020-05-08, 21:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Skojjar du? Jag vill bara visa er att ni är dumma denna vecka också.
Vet du vad jag vill visa dig? Den här: 🖕🏻

OnT: Jasmine vill hinna få in mer alkohol, så att hon kan dricka till 00. För 01 var tydligen för sent, för då kommer hon känna av det imorgon. För det är ju en jävla skillnad att sluta dricka 1 timme tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in