2020-05-08, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
What? Vilka jävla häxor. Varför tror de att sådant där är kul? Har de tappat det? De ska lämna Sampa ifred. Önskar att de båda kunde åka ut på måndag. Är trött på det där.

Lämna Sampa ifred? Sampa? Känner du honom då du redan givit han ett Smeknamn Hahah Snälla sluta, han tkr om pranks o kommer pranka dom tillbaka.
2020-05-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Men gud sami kmr tycka det är kul för ha. Älskar och pranka och kommer göra det tillbaka. Shit vad ni är läskiga som vaktar sami som om Han vore helig för er. Sluta va så pinsamma

var har jag sagt att sami inte kommer tycka det inte är roligt? vi vet att du är ett troll ingen bryr sig om dig jag svarade nu inte mer

hejdå TROLL
2020-05-08, 21:46
Medlem
Citat:
Vet du vad jag vill visa dig? Den här: 🖕🏻

OnT: Jasmine vill hinna få in mer alkohol, så att hon kan dricka till 00. För 01 var tydligen för sent, för då kommer hon känna av det imorgon. För det är ju en jävla skillnad att sluta dricka 1 timme tidigare.

Hahah du kände dig dum nu va ?

Ska bli kul O läsa här om hur dumma ni känner er, blivit som en måndagshobby på senaste
2020-05-08, 21:46
Medlem
Citat:
Majoriteten av de stora tjejgrupperna på fb kmr rösta ut jassa på måndag, jag Sa samma sak till er nör Julia skulle åka. För i dessa grupper är det ingen jävla hets om BB. Ta en titt i girlsquad och pinkroom och h&B bara. era röster på Frida är bortkastade. Den här gången kmr skriket på Halmstad / skådespelaren / offerkofftan / kalla henne vad ni vill att åka

Där har du fel, det är bara en dimridå de lagt ut för att Samis fans ska haka på och rösta fel. (Vad vet jag, du kanske är en dimridåmakerska själv )
Vår enda chans är att rösta på Frida om det är rösta ut som gäller. Det vill säga, vi som vill ha Sami kvar, florerar nämligen allt möjligt folk i den här tråden - precis som på andra forum.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-08 kl. 21:50.
2020-05-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var har jag sagt att sami inte kommer tycka det inte är roligt? vi vet att du är ett troll ingen bryr sig om dig jag svarade nu inte mer

hejdå TROLL

Vrf blir du arg på tjejerna då om du VET att han inte kmr bli arg?
TROLL?? Ahaha jag har varit här väldigt länge o haft diskussioner. Men är de dt argumentet du har o komma med så bye bye stupid
2020-05-08, 21:48
Medlem
Citat:
What? Vilka jävla häxor. Varför tror de att sådant där är kul? Har de tappat det? De ska lämna Sampa ifred. Önskar att de båda kunde åka ut på måndag. Är trött på det där.
Släpp. Bara släpp. Ofcoursemyhorse. Sjuka folk.
2020-05-08, 21:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Släpp. Bara släpp. Ofcoursemyhorse. Sjuka folk.
Jag blir upprörd, för särskilt Jasmine tror säkert att det där fångar tittarnas intresse och att vi ska uppskatta det. Jag menar att hon inte vet hur man gör kul hyss. Att ta sönder folks grejer eller förstöra för folk när de ska utöva hobbies är inte okej. Hade jag varit där hade jag gjort en tillbakakaka som heter duga!
2020-05-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag är helt övertygad att de två vet precis vart de har varandra så mycket som de verkar ha pratat. Annars skulle inte Lennie hela tiden bry sig om han och säga allt han sagt till Mergim.
Så ingen av oss här ute kan veta vilken relation de har, och det SKA vi skita i! Så läge de gillar varandra ska vi va glada. Ok?
Nej, det ska vi inte skita i! Vad gör du i den här gruppen om du inte vill läsa spekulationer om deras homoerotiska relation?
2020-05-08, 21:54
Medlem
Citat:
Jag blir upprörd, för särskilt Jasmine tror säkert att det där fångar tittarnas intresse och att vi ska uppskatta det. Jag menar att hon inte vet hur man gör kul hyss. Att ta sönder folks grejer eller förstöra för folk när de ska utöva hobbies är inte okej. Hade jag varit där hade jag gjort en tillbakakaka som heter duga!
Det var Frida som kleta ner hela gymmet. Så jävla onödigt. Det är kul med pranks, men det där var bara grovt.
2020-05-08, 21:54
Medlem
Och här gillar man att bråka? 🤣🤣🤣Neeej. Vi älskar varandra. Håll ihop, och sams.
OnT: Sami till final!
2020-05-08, 21:55
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Men gud sami kmr tycka det är kul för ha. Älskar och pranka och kommer göra det tillbaka. Shit vad ni är läskiga som vaktar sami som om Han vore helig för er. Sluta va så pinsamma
Vill du ändra dig efter att ha sett hans reaktion? Han är ju skitförbannad på tjejerna och tycker att de är dumma i huvudet, med all rätt. Det räckte inte att sabba kvastarna..
2020-05-08, 21:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Det är verkligen hjärndöda skämt brudarna kommer med. Skitsmart att lägga kladd på vikterna, så att Sami riskerar att skada sig. Snacka om noll konsekvenstänk. Särskilt Jasmine är som ett jävla barn i huvudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in