2020-05-08, 15:03
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Hørte intervju med advokaten til den siktede R*bin Ut*ngen. Makan til håpløs og uprofesjonell tulling. Dette er ikke noen av Holden kaliber for å si det forsiktig.

Jeg ville skammet meg om jeg uttalte meg sånn i vitners nærvær, eller på opptak.

Mannen burde skaffe seg en logoped.
Citera
2020-05-08, 15:03
Medlem
Jan Robin og Mats Patrick er brødre, vet vi det?
Citera
2020-05-08, 15:06
Medlem
Citat:
Hørte intervju med advokaten til den siktede R*bin Ut*ngen. Makan til håpløs og uprofesjonell tulling. Dette er ikke noen av Holden kaliber for å si det forsiktig.

Er derfor politiet utnevnte han til fast advokat ved den tingretten, dum som et brød.
Citera
2020-05-08, 15:12
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Dette er ikke noen av Holden kaliber for å si det forsiktig.

TH hadde penger nok til å kjøpe seg en ordentlig advokat, det er ikke alle av oss som har midler til å kjøpe seg et godt forsvar.
Citera
2020-05-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Intressant. Om dessa filurer är inblandade kommer de inte ta smällen själva. De kommer inte klara förhören lika galant som Tom Hagen.

Det är fullt möjligt att Tom Hagen kände barnens kamrater väl. Har man barn och ett hem, där kamrater kommer och går känner man dem alla på gott och ont, och iakttar dem medan de växer upp, som i denna krets runt Hagens, där det skett med olika framgång i livet. Det finns alltid någon som visar sig vara sociopat.

Det märkliga är att Tom Hagen inte samarbetar med polisen och inte ger dem allt de nu söker på olika platser, om han är oskyldig. Efter så lång tid, med en utbetalning, borde Tom Hagen känt sig blåst när han fullgör sin del av kidnapparnas krav genom att betala det de begär, och sedan inte får sin fru tillbaka.

Om han inte var inblandad, med nöjd med att bli av med frun, kunde han ha sagt så och låtit bli att betala! Det är inte straffbart att inte betala kidnappare.

Jag noterar i denna diskussion, att norrmännen tider av Stockholmssyndromet när de diskuterar den norska hovrätten, med en barnatro på att en domare som jobbar i en hovrätt alltid kan och vet. De som dömer, är som oss. De har olika syn på bevis, och olika förmåga att uppfatta saker och ting och tolka det juridiskt. I detta fall är Tom Hagen favoriserad av någon dunkel anledning. Han har inte redogjort för alibi med en tidslinje som är obruten. Jag tycker detta är ett svagt alibi, där man kan jämföra med alibin som visar att en person omöjligen kan vara gärningsman.

Att barnen håller på pappa, kan ha flera orsaker. De kanske inte vill ha en bodelning mellan föräldrarna?
Takk for ditt interessante innlegg!
Jeg har begynt å tenke at TH helt sikkert ikke er skyldig i noe som har med forbrytelsen mot AEH å gjøre. Politiet nevnte noe om eventuelt flere pågripelser, og jeg tror at en eller eventuelt flere personer blir pågrepet ganske snart (i tillegg til den personen som ble pågrepet i går kveld).
Citera
2020-05-08, 15:16
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk for ditt interessante innlegg!
Jeg har begynt å tenke at TH helt sikkert ikke er skyldig i noe som har med forbrytelsen mot AEH å gjøre. Politiet nevnte noe om eventuelt flere pågripelser, og jeg tror at en eller eventuelt flere personer blir pågrepet ganske snart (i tillegg til den personen som ble pågrepet i går kveld).

Du har hele tiden gitt uttrykk for at du ikke tror TH har noe med dette å gjøre, slutt å lyv.
Citera
2020-05-08, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Du har hele tiden gitt uttrykk for at du ikke tror TH har noe med dette å gjøre, slutt å lyv.
Jeg har i perioder vært usikker på hva jeg skulle tro.
Jeg lyver aldri.
Citera
2020-05-08, 15:19
Medlem
RU driver en FB-side som heter Norge og demokratiet "Denne siden er et demokratisk verktøy, der positive og negative saker fra norsk politikk settes i lys og får befolkningens meninger mer med i prosessen."

Ser at han 4 november 2018 la ut et innlegg rundt homofiles rettigheter https://www.dagbladet.no/kultur/skriv-heller-om-at-homofile-blir-drept-i-regimer-som-deler-dine-holdninger/68450226?fbclid=IwAR2r-kCu7NO8RlGGwBt6760tn0qvh7kN2iMczisXiG-4DbP6TyEDA2FqhqU
Citera
2020-05-08, 15:20
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg har i perioder vært usikker på hva jeg skulle tro.
Jeg lyver aldri.

Du er klar over at du nettopp uttalte verdens eldste paradox, eller..?
Citera
2020-05-08, 15:21
Medlem
Politiet øst skrev for 35 minutter siden: "Vi har kontroll på mannen."
Citera
2020-05-08, 15:23
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokemann
Hvorfor kan du ikke si navnet ?

Dette er et anonymt forum.

Robin Utengen født 1988, og antageligvis broren som er MPU
Denna killen verkar vara miljöintresserad, konstnärlig, djurintresserade och en ”mjuk” typ.
Citera
2020-05-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Denna killen verkar vara miljöintresserad, konstnärlig, djurintresserade och en ”mjuk” typ.

Kanskje også snill/snäll, hjelpsam och godtrogen?

En kryproekspert kan jo ha blitt forledet til å lære bort kunnskap og ferdigheter til en kompis/kompis far - uten å vite at han var med på overlagt drap. Brevet med kodene kan jo nesten ha blitt drodla fram/kladda «på fylla», og navn satt inn i etterkant etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in