2020-05-08, 13:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hehe, man tackar du väldigt kloka och visa grodkompis! 😄

Fick faktiskt med Herpes i min hyllning till alla episka skribenter här, glömde bara efternamnet Vårta. 🥴
Är ju förstås så kopiöst många fler som borde nämnas, som Lord2moyne, rudeboi, boonk, bblover, EuroD, chokladvanilj, ketchupälskaren, ofcouresmyhorse, Bblooper, Znoop69, LeifBilly2012, Mrsobehaglig och ollepolle bla mm mm mm, samt många lite mer "seriösa" men ack så läsvärda skibenter som tex klimaktrietanten, Lella68, truthseeker och inte att förglömma icon.
Har följt den här tråden från start och alla ni har alla bjudit på betydligt mer skratt än själva Big Brother.

Gemensamt har väl varit att vi alla insett att Analia af Stapelfläsk är antikrist och vår kärlek till Sami samt (en del iaf, bla farbror Agge undantagen) 😂 Glasman men framförallt gudomliga Julia, och vår avsky för Rosa Rummets mob.

Glömde nämna produktionen/tv4 tidigare och kan ju bara konstatera att dom INTE ska syssla med sånt här, helt ofattbart att dom ändå lyckade så bra med 2012 och framförallt 2011!??😳
Tycker dom MÅSTE lämna över stafettpinnen tillbaks till femman, eller möjligtvis trean.
För det här håller inte måttet helt enkelt.

Droppar in här ibland och kollar läget på vem man ska rösta på inför månagsfinalerna så iaf Sami får sin miljon, nu är det den vidriga nuduistnazisten fetFrida som ska ut härnäst, korrekt?

Beundrar er att ni orkar med detta, men är ju inte så länge kvar nu.
Fan, hejar mer på er än på Sami, nästan.
Och håll ställningarna mot dom invaderade galningarna från Facebook grupperna!

Nu ska ja njuta av att se våra icke politiskt korrekta förfädrar slakta ryssar i senaste säsongen av episka Vikings.
Mina högtalare ylar av lycka då dom får iaf hyfsade DD 5.1 signaler från Hbo Nordic, istället för Cmore och Big Brother Livens patetiska 2 kanals 48 kHz pcm skit. 😁
Det fick du!! Tack igen. Och blir nostalgisk när jag ser alla namn, ja vi har haft ett par riktigt härliga dagar och nätter tillsammans här inne. Det flesta är inte kvar men fullt förståeligt med tanke på hur denna säsongen har sett ut. Men nu är det snart över 🍻
2020-05-08, 13:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Att hon förstörde Samis kvast var vidrigt! Vi röstar fortfarande ut Frida.

Edit: Hon lagade kvasten imorse, efter test att den fortfarande var funktionell som golfklubba konstaterade Sami att toaletten åter var öppen. De har alltså slutit någon slags fred.

Jasmine lagade även Hogwartsparkeringen med hjälp av Lennie då Frida vägrade hjälpa till. Frida såg sur ut när de lagade den.

De har ännu inte berättat om honungen i gymmet.
Ja, det svider, men absolut. Vi tar ut Frida-Slida.

Jag kommer ändå aldrig förlåta Jasmine, även om Sami gör det.
2020-05-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Amilia håller en ILSKEN live just nu emot flashback och alla "patetiska incelgrabbar" som hetsar kring Mergims utlåtande och "sprider falska rykten". Känner mig inte särskilt träffad av den beskrivningen faktiskt.

Det intresserata med detta är ju att hade människan läst tråden så hade hon märkt har det inte varit en övervägande majoritet här inne som tror att han sa n-ordet. Så varför den TONEN Amilia?

Hon borde däremot fokusera sig på fb grupperna istället, där kan vi snacka hetsiga diskussioner om vad han sa med många som är säkra på att han är skyldig, och jag tror helt ärligt att de har större påverkan än oss.

Skrockar åt detta och hur seriös Amilia var i denna live, "NI KAN TA NER VÅRA KONTON MEN NI KAN INTE KROSSA OSS VI ÄR PINKROOM UNITED"

Enjoy your 15 min in the sun Amilia.

Ja usch! Jag står verkligen INTE bakom hetsen kring Mergims utlåtande!! Var ju typ två konton som spammade tråden igår gällande detta, resten av oss höll absolut inte med!

Skulle faktiskt inte ens förvåna mig om det var någon från pink room army som var här inne och skrev bara för att kunna skita ner tråden efteråt.

Jag viker mig dock inte en tum, kommer aldrig köra samma race tillbaka (som de säkert förväntar sig att vi ska).
2020-05-08, 13:10
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De kommer inte våga köra taskspel. Sami är den som kommer till final. TV4 ses mer som förlåtande än dömande, det har de visat gång på gång. Jag känner att det kommer en omröstning där tittarna får välja vem man vill ha kvar innan måndagen. Det vore osannolikt att man röstar ut en och de två kvarvarande skulle vara i finalveckan. Det går inte riktigt ihop.

Finns många varianter, tror produktionen inte ens har bestämt själva ännu. Det här året liknar inget annat år och vi har ingen aning om hur många som kommer sitta i BB-soffan den 18e.

Håller fast vid att Sami inte kommer tillåtas vinna den här säsongen. Är det Sami, Marek och Fistaren som vaknar upp på finaldagen så kan det mycket väl komma en utröstning på 1 person i appen under dagen som presenteras i början av livefinalen.
Efter den kommer "Vem av Mergim och Lennie tycker du ska vinna BB2020?". Givetvis under sändning - då dem vill att så många som möjligt ska följa finalen.

Har gärna fel, by the way!
2020-05-08, 13:12
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Det fick du!! Tack igen. Och blir nostalgisk när jag ser alla namn, ja vi har haft ett par riktigt härliga dagar och nätter tillsammans här inne. Det flesta är inte kvar men fullt förståeligt med tanke på hur denna säsongen har sett ut. Men nu är det snart över 🍻
För min del var den över när BB valde att ta ut Julia.Tänkte dock se Finalen och rösta på Sami som vinnare👍Tror också att denna säsong är den sista TV4 har.Sämsta jäkla BB Prod någonsin
2020-05-08, 13:18
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Halleluja Kermit! 👏
Är ju så att bb 2020 tog slut i måndags när Jullan, den ENDA riktiga Big Brother deltagaren i årets TOTALA katastrof givetvis röstades ut av alla sinnessjuka lattemorsor och perversa Facebook "tjej"grupper!

Det är ju bara ännu ett bevis att Big Brother som koncept inte längre funkar i dagens pk-sverige, med det äckliga mentala klimat som för närvarande råder i detta dåliga skämt till land.

Att inte Jullan och Glasman sitter i finalen med Sami är ju inget annat än en skandal av episka mått!! 😳
Men också ett kristallklart exempel på att Bb-konceptet inte längre fungerar längre, med alla dessa JÄVLA Facebook grupper och skrattretande "influensers" med sina så enormt patetiska "följare".

Dessutom är det ju så att antingen har stolpskottet Rosanna på något vis lyckats hitta dom mest korkade och ointressanta deltagarna i världshistorien, eller så är dagens bortklemade sociala medier-förstörda generation helt enkelt inte mer underhållande än så här!
Jämför man årets deltagare med tidigare årgångar är det pinsamt tydligt hur otroligt patetisk, nivån på årets deltagare är/har varit!

Det som saknats mest 2020 är ju intressanta samtal mellan intelligenta vuxna människor, med årets horribla misstag till deltagare är/har det ju varit som att lyssna till 6åringar med stora mentala störningar!
Med tre lysande undantag (Julia, Sami och Glasman) är det ju plågsamt uppenbart vilken låg nivå som varit på diskussionerna överlag (som ÄR, om man tänker efter själva grundbulten i BB), åretsdeltagare är ENBART som en enda tom ytlig kliché, HELT utan djup och substans!
Troligen är det just att dagens Instagram/ticktock, följar/likes kåta idioter, har blivit så fördummande att en nutida reality show inte kan bli bättre än så här, tyvärr!

Har som så många andra nu en ofrivillig karantän och med en ovanligt stor fritid, så man fastnade ju tyvärr FAST man ju hela tiden innerst inne visste att det var en undermålig säsong.
När Julia åkte gav jag upp, och började konsumera riktig underhållning igen.

Igår kollade jag av nyfikenhet på liven två gånger, men stängde av lika fort!
Helt sinnessjukt vad uselt det är!!! 🤢

Fjantiga, pinsamma idioter som dansar runt i några patetiska "superhjälte" kostymer, och andra gången satt dom fyra vidriga kvinnorna och "sjöng", aka gapa och skrek hysteriskt runt rökrutan. 🤮

Nä, Fuck This Shit!

När man tänker efter har ju behållningen i årets genomusla säsong varit den här tråden, speciellt innan den blev invaderad av rabiata familjelivskvinnor!
Så tack Kermit, Farbror Agge, Lunatic, Legoschnas, allassmeknamn, Herpes, Zingo och givetvis trådens drottning Gnomegirl mm för alla garv!

Rainbow Rules! ✊n
Bra skrivet👍 Tack för omnämnandet.
Sami ska vinna!
2020-05-08, 13:23
Medlem
Citat:
Amilia håller en ILSKEN live just nu emot flashback och alla "patetiska incelgrabbar" som hetsar kring Mergims utlåtande och "sprider falska rykten". Känner mig inte särskilt träffad av den beskrivningen faktiskt.

Det intresserata med detta är ju att hade människan läst tråden så hade hon märkt har det inte varit en övervägande majoritet här inne som tror att han sa n-ordet. Så varför den TONEN Amilia?

Hon borde däremot fokusera sig på fb grupperna istället, där kan vi snacka hetsiga diskussioner om vad han sa med många som är säkra på att han är skyldig, och jag tror helt ärligt att de har större påverkan än oss.

Skrockar åt detta och hur seriös Amilia var i denna live, "NI KAN TA NER VÅRA KONTON MEN NI KAN INTE KROSSA OSS VI ÄR PINKROOM UNITED"

Men sa hon inte att hon inte skulle läsa om BB tiden på forum som Flashback på 50 år? Har hon redan brutit sitt löfte? Om hon inte läser Flashback hur kan hon yttra sig om oss? Har tanten inget annat liv än FB och insta? Varför går hon inte ut, det är fint väder.
2020-05-08, 13:34
Medlem
Citat:

Hon är ju fan rabiat i liven. Vad är det med henne? Galen över att BBpolisen är nedstängd. Säger att deras plan är att skicka ut Sami på måndag och att de kommer göra det trots att konton blivit borttagna under natten.

NU måste vi visa den jäveln att hon inte har makten över detta. Sami får inte åka ut!
2020-05-08, 13:38
Medlem
Sett klippet på Mergim och Frida nu. Får panik på Mergims beteende. Vad är det här med att höja handen mot henne hela tiden? Även om det är lite skojbråk mellan dem så finns det absolut irritation hos båda. Frida är märkbart irriterad och visst fanns det lite sanning bakom Mergims ord om att om de inte var i huset så skulle han slå henne.
2020-05-08, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Finns många varianter, tror produktionen inte ens har bestämt själva ännu. Det här året liknar inget annat år och vi har ingen aning om hur många som kommer sitta i BB-soffan den 18e.

Håller fast vid att Sami inte kommer tillåtas vinna den här säsongen. Är det Sami, Marek och Fistaren som vaknar upp på finaldagen så kan det mycket väl komma en utröstning på 1 person i appen under dagen som presenteras i början av livefinalen.
Efter den kommer "Vem av Mergim och Lennie tycker du ska vinna BB2020?". Givetvis under sändning - då dem vill att så många som möjligt ska följa finalen.

Har gärna fel, by the way!

Fast nja, det är snarare solklart att Sami kommer vinna denna säsong
2020-05-08, 13:44
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Fast nja, det är snarare solklart att Sami kommer vinna denna säsong

Absolut inte. Det är inte ens solklart att han klarar måndagen.
2020-05-08, 13:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Man försvara sami nazisten men hoppar alltså på en 20 årig tiktoker för man är avundsjuk på den personen och klandrar honom för att vara rasist om jag förstått detta rätt? hur mår ni egentligen allmän fråga..
Är Sami nazist? Varifrån har du fått det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in