2020-05-08, 13:28
Medlem
R*bin U*tengen har en sølvgrå Ford Focus stående utenfor leiligheten i Oslo i P*eter A*as vei 20b.
Citera
2020-05-08, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Holder en knapp på at T*ym var med på det.

Jag är inte helt säker.

När man studerar T*yms Facebook ser man att bakom fasaden är det en känslig ung man. Något hände efter mammans död, och jag tycker att det ges signaler i olika poster om att han gick sönder. Jag tror att han vet och förstår. Men jag tror inte att han är inblandad i annat än lojalitetskonflikter och misstankar.

Han tycker om hundar. Han tar hand om valpen, ett minne av mamma. Det finns inget som indikerar att han har intresse av pengar. Att han har kamrater som kan vara inblandade är bara tragiskt.
Citera
2020-05-08, 13:32
Medlem
Horoskopet sier helt klart at RU er knyttet til forsvinningen av AEH.
Citera
2020-05-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildemor12345
R*bin U*tengen har en sølvgrå Ford Focus stående utenfor leiligheten i Oslo i P*eter A*as vei 20b.
Hvordan vet du dette? Har du regnr?
Citera
2020-05-08, 13:35
Medlem
"Barmhärtighetsmord"???
Citera
2020-05-08, 13:35
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Okei, så da sitter altså kryptoeksperten i kasjotten. Noe sier meg att en av de mer pågående fornekterne her i tråden nå har tatt en liten pause...

Hørte på NRK at luringen hadde researchet kidnapping på et nettforum. Deltok i tråder som omhandlet kidnapping.

Tja, krypto og kidnapping er kanskje populære hobbyer for mange, hva vet jeg.
Så, så. Du må ikke gasse deg i skadefryd for tidlig.
Citera
2020-05-08, 13:36
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Okei, så da sitter altså kryptoeksperten i kasjotten. Noe sier meg att en av de mer pågående fornekterne her i tråden nå har tatt en liten pause...

Hørte på NRK at luringen hadde researchet kidnapping på et nettforum. Deltok i tråder som omhandlet kidnapping.

Tja, krypto og kidnapping er kanskje populære hobbyer for mange, hva vet jeg.

Sånne som Sosialisten, for eksempel, som ikke viste seg i tråden, fra TH ble pågrepet, til han ble begjært løslatt, da plutselig dukket han opp igjen...
Citera
2020-05-08, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
T*ym (sønnen til TH) er venn med RU, de har vært tidligere i møter med TH ang å få han til og investere i krypto..

Tror RU er uskyldig og ble bare plukket opp pga fortiden med T*ym og krypto..

Ikke lenge før du blir plukket opp nå trymmern

Man griper väl inte folk hur som helst utan minsta misstanke.
Citera
2020-05-08, 13:37
Medlem
"- Politiets anke på kjennelsen er mottatt i Høyesterett, sier pressetalsperson Svein Tore Andersen i Høyesterett til NTB like før klokken 13 fredag.

Han sier at det likevel ikke er sikkert at Høyesterett rekker å behandle anken før kontortidens utløp klokken 16.

- Jeg vet ikke om den blir behandlet i dag. Den har prioritet, men dette er vanskelige problemstillinger, og det er bare kort tid igjen av arbeidsdagen, sier Andersen."

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=32799
Citera
2020-05-08, 13:38
Medlem
Lonnrots avatar
”Ifølge Holden skal han ha spurt Hagen om hvordan han hadde det første gang han besøkte ham i varetekt.

- Jeg er ikke vant til så mye, Svein. Jeg er en enkel mann, og dette rommet er helt greit, skal Hagen ha sagt.”

https://www.dagbladet.no/nyheter/holden---han-er-bekymret/72442352
Citera
2020-05-08, 13:41
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
”Ifølge Holden skal han ha spurt Hagen om hvordan han hadde det første gang han besøkte ham i varetekt.

- Jeg er ikke vant til så mye, Svein. Jeg er en enkel mann, og dette rommet er helt greit, skal Hagen ha sagt.”

https://www.dagbladet.no/nyheter/holden---han-er-bekymret/72442352

Vokst opp med 12 søsken, ingen mor fra tidlig alder, og har en forkjærlighet for å samle på kroner.

Da nøyer man seg med det man får.

Edit: Ikke minst så gjør det vondt å bruke penger, hva nå enn det er så føles det som et enormt tap, en tap av sikkerhet, fordi penger er det eneste man har som sikkerhet.
Senast redigerad av Niffy 2020-05-08 kl. 13:44.
Citera
2020-05-08, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer

Ikke lenge før du blir plukket opp nå trymmern
Att sonen är involverad är väldigt, väldigt logiskt.

Tom kan betala honom löner, aktier osv. utan att väcka misstanka på samma sätt.
De har ett livslångt band som ger Tom god tid att betala honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in