2020-05-08, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Så du mener at politiet ikke kan gjøre undersøkelser på hans andre eiendommer uten at han er siktet/varetekt fengslet. Det visste jeg ikke.

De kan med tillatelse fra enten TH eller dommer
Citera
2020-05-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Kanskje det? I boken To Kill a Mockingbird skjer det i hvert fall et drap på Halloween.

Citera
2020-05-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystix
Publiserer bare fordi jeg allerede har søkt 😅

MPU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 508 989
Formue: 0
Beregnet skatt: 184 114
Forklaring til tallene
Fødselsår:1990 Postnummer/sted:2070 Råholt SkattekommuneOppegård

KONA/CU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 62 458
Formue: 3 608
Beregnet skatt: 13 154
Forklaring til tallene
Fødselsår:1992 Postnummer/sted:2070 Råholt SkattekommuneOslo

BROREN RU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 67 797
Formue: 0
Beregnet skatt: 18 638
Forklaring til tallene
Fødselsår:1988 Postnummer/sted:2050 Jessheim SkattekommuneOslo

Broren står forresten oppført som J*an R*obin U*tengen i skattelistene

Du tror vel ikke for alvor at TH har overført betaling for tjenestene på en vanlig konto. Dette er vel skattetallene for alle hvite inntekter, kryptovaluta hva det enn er er jo skjulte kontorer.
Citera
2020-05-08, 12:18
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Han som har hjulpet TH å skrive mail til politiet, tenkte jeg på.

Spørsmålet er jo om det er samme mannen.

Men aller mest er jeg nysgjerrig på hvem som satte TH og Holden i kontakt med hverandre.......

For Holden ble jo "gitt" til TH, av "noen".. De kjente ikke hverandre fra før av... Det var en venn av TH, som hadde kontakt med Holden, som "ga" Holden til TH...

Og Holden har vist seg meget lojal...

Hvem er denne fuckings mellommannen?!?
Citera
2020-05-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvilken "venn" mener du?

Flere her har jo vært veldig interessert i å vite hvem denne mystiske "vennen" til TH er, han som satte han i kontakt med Holden i utgangspunktet, blant annet.

Jeg er mer interessert i mulig funnsted for AEH, og horoskopet viser en sydlig retning, slik Winger var inne på. Mulig Drøbak. Der fant jeg også bosatt en styreleder i to av THs selskaper, BB, (ikke Br*dw@ll)
Sikkert bare tilfeldig.
Citera
2020-05-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netflixnchill22
Interessant! Kan han være pappaen til disse to guttene?

Synes MPU ligner en del på Tr*m H, men kanskje det bare er skjegget...
Citera
2020-05-08, 12:21
Medlem
Citat:
Kanskje det? I boken To Kill a Mockingbird skjer det i hvert fall et drap på Halloween.

Aha, sønnen la jo ut To kill a mockingbird bilde den 23 januar 2018 på sin FB...
Citera
2020-05-08, 12:22
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ventet du at det skulle dukke opp ti millioner?

De ti millionene skal oppføres som Arv/Gave under post 1.5.3 i skattemeldingen for 2019.

Har de ikke gjort det og ikke er privat næringsdrivende slurver de med tidsfristen og Skatt Øst er kjent for å kunne være særs brutale......
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg er mer interessert i mulig funnsted for AEH, og horoskopet viser en sydlig retning, slik Winger var inne på. Mulig Drøbak. Der fant jeg også bosatt en styreleder i to av THs selskaper, BB, (ikke Br*dw@ll)
Sikkert bare tilfeldig.

Jeg tenker på litt mer substansielle ledetråder enn dette.

HVEM er mannen som kjente Holden først, og som satte han og TH i kontakt med hverandre?
Citera
Medlem
Jeg har fått bekreftet fra kilde i et av de store mediehusene i Norge at det er J R U som er arrestert. Født 1988. På Facebook heter han kun RU. Han har likt forsidebildet til T H så ganske enkelt å finne ut hbem det er.
Har også fått bekregtet at mediene er kjent med at sønenn er i politiets søkelys.
Citera
Medlem
"Dette er den drapssiktede mannen i 30-årene i Hagen-saken"

"Mannen har også stått oppført med andre enkeltmannsforetak. Han har ifølge skattelistene ingen formue, og har ikke hatt noen stor skattbar inntekt de siste årene. Han har også bodd på flere ulike adresser på Østlandet, og har hatt en periode da han bodde i Danmark."

https://www.nettavisen.no/nyheter/dette-er-den-drapssiktede-mannen-i-30-arene-i-hagen-saken/3423965086.html

"Nettavisen har også omtalt at politiet jakter flere gjerningspersoner, deriblant en mann i Hagens nære krets. Det er ikke denne mannen som er pågrepet."

Det står også i Nettavisen om "endret også mannen profilbilde" og "likt et bilde". Har Nettavisen lest her på Flashback?
Senast redigerad av POlROT 2020-05-08 kl. 12:26.
Citera
2020-05-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ha ha, jeg også hadde plutselig en lang samtale med en kollega om denne saken, han hadde først fattet interesse for den når TH ble pågrepet, men så fortalte jeg at jeg hadde fulgt saken i lang tid, og oppdaterte han på viktige utviklinger og de ledende teoriene, og vi var veldig samkjørte når alt kom for en dag

Jeg hadde også en givende samtale noen måneder før dette, med en politistudent som var uteksaminert i fjor, men som jobbet hos oss i påvente av tilslag på en politistilling. Han også var av den oppfatning av at dette var en spesiell sak, og at det var mye snakk om den innad.

Ja er dessverre ikke slik at folk slutter å tenke slike tanker selv om man ikke får lov og skrive de på et forum. Først og fremst pga. statistikk, hvor drap på partner er den vanligste. Dernest er kidnapping av en slik karakter så sjelden i Norge at de færreste klarer å tro på noe slikt. Men man skal aldri si aldri.

Men uavhengig av denne fengslingen og skyldspørsmål vil jo dette henge over TH resten av livet, særlig om politiet ikke finner noen alternativ drapsmann. Så dette må han sikkert lære seg og leve med om det er aldri så belastende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in