2020-05-08, 09:53
Medlem
«Mannen har en relasjon til Hagen men ikke i umiddelbar nærhet»

Da er det som vi sa, venn med sønnen og relatert videre derfra.
Citera
2020-05-08, 09:54
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma

Og da må man jo spørre seg hvilken rolle sønnen spiller i det hele, også...

Spesielt siden han var mottager av 09.14-samtalen.
Citera
2020-05-08, 09:55
Medlem
VG altså igjen tilstede ved pågripelsen. Skjønner virkelig ikke at folk ikke reagere på dette! Politiet er altså så fornøyd med VGs dekning av saken at de passer på å gi litt tilbake..

Pågripelsen styrker selvsagt saken mot TH. Med en pågrepet IT/krypto-kar faller bitene litt mer på plass. Tar det for gitt av politiet kan linke ham til både TH og forsvinningen. Hvis skyldig, lurer jeg veldig på hvordan TH la frem "oppdraget", uvirkelig hele opplegget.
Citera
2020-05-08, 09:56
Medlem
Hva er det med *uglerudvegen *?

Hvor har dere den adressen fra, og er det pågripelsesadressen eller er det den pågrepnes bosted?
Citera
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg er ikke på feil sted, jeg er på sønnens FB, hvor det også ligger bilde av valpen, svart med hvitt bliss.

Jeg snakker ikke om profilbildet.
Hittar ingen valp? Bara bilder på bandet mm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma

Vet du dette?
Citera
2020-05-08, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT

Hvor har dere den adressen fra, og er det pågripelsesadressen eller er det den pågrepnes bosted?

Pågripelsen skjedde i Oslo. På en annen adresse. Men mulig den adressen du sikter til er bosted?
Citera
2020-05-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT

Det står på veggen av bygget på den ene filmen til VG.
Citera
2020-05-08, 10:00
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UkjentNordmanOslo
Sønnen bor et steinkast (fenstad) unna der hvor de pågre mannen i 30 årene idag. Hva er sannsynligheten for det!?

Nei, det er en annen Tr*m... Han står oppført i Oslo på face
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Pågripelsen skjedde i Oslo. På en annen adresse. Men mulig den adressen du sikter til er bosted?
Takk for informasjon! Og denne adressen var det noen som fant frem til fra bilder på vgtv, der politiet skulle ransake på den adressen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Det er noen som ville hevne seg på TH, det har han vel selv uttalt. De har drept AE fordi de vet at det ville ramme ham hardt. Drept den som betydde alt for ham. Dekket det til som en kidnapping, kanskje fordi de da visste at han ville bli mistenkt? Noe sånt.

Det er bare så urealistisk, men klart en hypotese. Da burde de kanskje ligge igjen litt flere spor som sørget for at han ikke bare ble mistenkt, men dømt også.
Hva skal de ha hevnet tro? Da må han i alle fall ha gjort noe verre enn å kaste leietakere ut av lokaler.

Da må det dreie seg om noe stort. Nå vet jo ikke jeg hva TH har bedrevet i sitt lange liv i næringslivet.
Men det bør være noe mer enn det som er antydet i pressen, og det er jo TH selv som sier at løsningen ligger i nærmiljøet. Da får jeg følelsen av at man har sett for mye på film.

Da er det mer sannsynlig at det dreier seg om forretninger, og da gjerne i utlandet. Og jaggu har de tatt sjanser, drepe AEH som er uskyldig og risikere 20 år i fengsel, men ingenting er umulig.
Citera
2020-05-08, 10:01
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Hittar ingen valp? Bara bilder på bandet mm.

Du finner det om du scroller et par hakk, ligger på forsiden, bildet er fra 17 des 2018.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in