2020-05-08, 09:28
Medlem
"– Vi er fremdeles svært tidlig i den nye fasen av etterforskningen som nå er rettet mot Tom Hagen, og det er særlig viktig for politiet å få klarlagt hans rolle i saken. Det er viktig å finne Anne-Elisabeth Hagen og det er viktig å avklare om det er flere involverte i saken, sa politiadvokat Åse Kjustad Eriksson."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Jo8qx7/ny-paagripelse-i-loerenskog-saken-mann-i-30-aarene-drapssiktet

(Dette ble vel sagt i forrige uke?)
Senast redigerad av POlROT 2020-05-08 kl. 09:31.
Citera
2020-05-08, 09:29
Medlem
Niffys avatar
Ser ikke så mye annet på TH jr's FB enn bildet av valpen..

Jeg ble helt bløt... Jeg er på min andre whippet selv, så jeg er mildt sagt litt svak for rasen. For en søtnos! <3
Citera
2020-05-08, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Pågripelsen er absurd sies det. Forundrer meg ikke i denne saken.

Hvor sies det? Hva vet vi om grunnlaget?
Citera
2020-05-08, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Hvis de nye ikke har flyttet inn så kan det vel være at de ikke har endret folkeadresse enda? Så da er det de gamle som bor der?

Ser nå at de som har kjøpt er foreldrene til han MPU som er registrert på addressen.
Citera
2020-05-08, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ser ikke så mye annet på TH jr's FB enn bildet av valpen..

Jeg ble helt bløt... Jeg er på min andre whippet selv, så jeg er mildt sagt litt svak for rasen. For en søtnos! <3
Tror du er på feil sted...?

Sønnen her har mange folk i trappa, røykende, musikk, julebilde 2019 av reinsdyr og julenisse med blod...

Er en person mer samme etternavn som i Fuglerudveien som har likt sønnens bilder. Begge jobber i samme bedrift Bama.
Han ene har et relevant studie for bitcoin.
Citera
2020-05-08, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Ser nå at de som har kjøpt er foreldrene til han MPU som er registrert på addressen.
Den personen som dere kaller MPU, bor han på pågripelsesadressen? Den som ev ble pågrepet på den adressen var kanskje ev på besøk hos MPU?

Hvordan vet dere at dette er pågripelsesadressen?
Senast redigerad av POlROT 2020-05-08 kl. 09:36.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Det gir mening.

Men jeg får ikke koblet adressen til at noen mener pågripelsen skjedde i Oslo?
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Tror du er på feil sted...?

Sønnen her har mange folk i trappa, røykende, musikk, julebilde 2019 av reinsdyr og julenisse med blod...

Er en person mer samme etternavn som i Fuglerudveien som har likt sønnens bilder. Begge jobber i samme bedrift Bama.
Han ene har et relevant studie for bitcoin.

Jeg er ikke på feil sted, jeg er på sønnens FB, hvor det også ligger bilde av valpen, svart med hvitt bliss.

Jeg snakker ikke om profilbildet.
Citera
2020-05-08, 09:36
Medlem
Citat:
Jeg er ikke på feil sted, jeg er på sønnens FB, hvor det også ligger bilde av valpen, svart med hvitt bliss.

Åja, sorry!
Citera
2020-05-08, 09:38
Medlem
Citat:

Nydelig valp. Er det den som tilhørte moren?
Citera
2020-05-08, 09:41
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Nydelig valp. Er det den som tilhørte moren?

Visstnok så var det sønnen som tok den over, ja.

Det kjente bildet av AEH med en whippet er visstnok den forrige de hadde, ikke den hunden som var tilstede/ble lukket inne på et rom mens det som foregikk i huset pågikk.

Whippeter er bare helt herlige, forresten, og en whippetvalp enda mer så, finnes veldig lite vondt i gemyttet på disse.
Senast redigerad av Niffy 2020-05-08 kl. 09:45.
Citera
2020-05-08, 09:48
Medlem
Citat:
Visstnok så var det sønnen som tok den over, ja.

Det kjente bildet av AEH med en whippet er visstnok den forrige de hadde, ikke den hunden som var tilstede/ble lukket inne på et rom mens det som foregikk i huset pågikk.

Whippeter er bare helt herlige, forresten, og en whippetvalp enda mer så, finnes veldig lite vondt i gemyttet på disse.

Den på bildet med AE ser gammel ut. Nydelig den også. Godt hun fikk nyte noen fine uker med sin nye valp før hun grusomt ble tatt av dage. Og fint at den nå er hos sønnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in