2020-05-07, 23:22
Medlem
Gå in på Amilias instagram hon la ut ett klipp där Mergim säger MEGAHJÄRTAT, sen jämför ni klippet me "rasistiska" klippet...
2020-05-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sluta hålla på! Sami vinnare. Skärp er!

Kan du ta och kamma dig? Spam och trams. Håller redan på Sami.
2020-05-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Amilia och Anty har lagt ut på story nu där de försvarar mergim
2 hjärndöda idioter
2020-05-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
2 hjärndöda idioter

Mange gå skrik i en kudde. Sen njut av o se mergims ansikte i en vecka till =)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu har bland annat Amilia lagt upp ett annat klipp där Mergim säger MEGAHJÄRTAT. För er som inte tror på att han brukar säga så.
BBklipp har två tillfällen där han säger Megahjärtat (utöver tillfället som cirkulerar runt) upplagt nu i sin Instagram story. Själv har jag hört honom säga det rätt många gånger. Är själv skåning och hör tydligt ”Megahjärtat”.
Hans beteende mot Frida var vidrigt! Saker han sagt och gjort är under all kritik!
Men han säger inte ”negrarhjärtat”, kom igen nu
Tror nog alla de andra skulle reagera så som de gjorde när Martin påstås sagt ”ond som en jude”. Inte fan hade alla suttit helt lugna om han sagt så? Och varför skulle man säga ”Vi ska bli bruna som negrarhjärtat” vad fan är det för jävla ord?

Skärpning Flashback! Härinne håller vi fan hög nivå. Orkar inte med massa trams och rykten. Vi kan kritisera allt annat skit han gjort men släpp det med neger/negrar hit och dit. Samma med Jasmine, hon sa inte heller det.

Blir så jävla låg nivå när vi ska gå runt och leta efter halmstrån. Vi behöver inte hitta på falska rykten om Mergim, han har gjort tillräckligt mycket skit redan som finns på klipp. Fokusera på det istället om vi ska verka vettiga utåt. Ingen tar oss seriösa om vi sprider falska rykten.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag har försvarat deras (Lennie och mergim)relation till 100% ...jag ogillar verkligen när folk ska lägga någon värdering på hur mycket man får gilla någon.
Jag fattar mig på Mergim då jag jobbat med ungdomar som är ganska lik han.

Så som jag skrev i förra är min etta Lennie... Sen spelar det inte så stor roll vem som kommer efter

Bra då har vi nått gemensamt iaf
Har också jobbat med ungdomar i över 15 år. Men skillnaden är att jag ALDRIG försvarat sånt språkbruk oavsett bakgrund.
Att TV4 har ett regelverk som dom dessutom inte följer gör ju att dessa signaler går rätt ut i vårt gemensamma samhälle.
BB går i graven efter den här säsongen.
2020-05-07, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Man försvara sami nazisten men hoppar alltså på en 20 årig tiktoker för man är avundsjuk på den personen och klandrar honom för att vara rasist om jag förstått detta rätt? hur mår ni egentligen allmän fråga..
En alban som spottar på folk skriker hora och titta och kallar folk för sin jävla råtta och hund. Ut alban helvetet
Medlem
Citat:
Gå in på Amilias instagram hon la ut ett klipp där Mergim säger MEGAHJÄRTAT, sen jämför ni klippet me "rasistiska" klippet...

Finns klipp på BBklipp instagram med, bland annat en bikt med Lennie där han läser brevet från "Megahjärtat"
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Man försvara sami nazisten men hoppar alltså på en 20 årig tiktoker för man är avundsjuk på den personen och klandrar honom för att vara rasist om jag förstått detta rätt? hur mår ni egentligen allmän fråga..

Och du sitter och försvarar mergim som kallar tjejer för hund,råtta,smuts. Hur många olika tjejer har han kränkt där inne? Är vi uppe på 4? Hur mår du igentligen?

Och sist men inte minst, hur känns det att en fd ”nazist” kommer vinna bb2020?
2020-05-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Och du sitter och försvarar mergim som kallar tjejer för hund,råtta,smuts. Hur många olika tjejer har han kränkt där inne? Är vi uppe på 4? Hur mår du igentligen?

Och sist men inte minst, hur känns det att en fd ”nazist” kommer vinna bb2020?

Känns ok att en orten gangster som Sami lär vinna.
2020-05-07, 23:31
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Du missade min poäng med Team rainbow och jag orkar inte förklara. Topsa öronen istället. Han säger Megahjärtat.

Ja du hänvisar ju till den tillförlitliga källan Amilia som nu gör allt för att rädda den person hon själv skulle anmäla för förtal för 7 veckor sen..

Nu blir det bra dumt du.. Megahjärtat
2020-05-07, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
BBklipp har två tillfällen där han säger Megahjärtat (utöver tillfället som cirkulerar runt) upplagt nu i sin Instagram story. Själv har jag hört honom säga det rätt många gånger. Är själv skåning och hör tydligt ”Megahjärtat”.
Hans beteende mot Frida var vidrigt! Saker han sagt och gjort är under all kritik!
Men han säger inte ”negrarhjärtat”, kom igen nu
Tror nog alla de andra skulle reagera så som de gjorde när Martin påstås sagt ”ond som en jude”. Inte fan hade alla suttit helt lugna om han sagt så? Och varför skulle man säga ”Vi ska bli bruna som negrarhjärtat” vad fan är det för jävla ord?

Skärpning Flashback! Härinne håller vi fan hög nivå. Orkar inte med massa trams och rykten. Vi kan kritisera allt annat skit han gjort men släpp det med neger/negrar hit och dit. Samma med Jasmine, hon sa inte heller det.

Blir så jävla låg nivå när vi ska gå runt och leta efter halmstrån. Vi behöver inte hitta på falska rykten om Mergim, han har gjort tillräckligt mycket skit redan som finns på klipp. Fokusera på det istället om vi ska verka vettiga utåt. Ingen tar oss seriösa om vi sprider falska rykten.

Väl skrivet, går i linje med hur jag tänker också!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in