Citat:
For det første, sier du at du har funnet 2,371 saker på LOVDATA.no der folk er sluppet fri under 4 uker varetekt. Jeg vil anta da at du har funnet statistikk på lovdata.no som jeg aldri har sett der før. Så igjen sjekk dine egen fakta hvor de kommer fra og totale tallet og hva statistikken gjelder.
Så det du sier er at 2,371 er sluppet fri UNDER 4 uker varetekt når de ble dømt i første omgang til 4 uker varetekt, da skal vi ha 15,000+ - 4 uker vareteksfengslinger i året for at den statistikken skal stemme.
Altså det er helt på jordet og si.
De som slippes ut fra 4 uker varetekt før 4 uker er gått er som regel frifunnet og saken er henlagt, untatt enkelte tilfeller som vi ser skjer med TH. Derfor sier jeg, gi det noen uker så er TH frikjent på alle påstander. Vis ikke sender jeg kake og medalje til deg.
For det andre, sa jeg at ingen så og si slipper ut UNDER 4 uker varetekt, det vil si at det politiet har kommet med er egentlig lik 0. Som igjen da ikke holder litt under en domstol (trenger 91% for å dømme noen).
For det tredje, så er jeg glad vi er flere i det feltet da du virker helt på jordet med holdning og fakta. ( Skulle tro jeg diskuterte med Sid'el Isa'hsen )
Du er vel som politiadvokatene i denne saken å tror du kan dømme en uten 91% grunnlag, for så bli bitter når dine mistanker (ikke beviser) ikke stemmer( ja man trenger ikke 91% grunnlag for vareteksfengsling, så vi er enig )
Må skrive med fetskrift da du har tunnelsyn.
Og si jeg kommer med usaklige argumenter er det latterligste du har sagt her.
Så det du sier er at 2,371 er sluppet fri UNDER 4 uker varetekt når de ble dømt i første omgang til 4 uker varetekt, da skal vi ha 15,000+ - 4 uker vareteksfengslinger i året for at den statistikken skal stemme.

Altså det er helt på jordet og si.De som slippes ut fra 4 uker varetekt før 4 uker er gått er som regel frifunnet og saken er henlagt, untatt enkelte tilfeller som vi ser skjer med TH. Derfor sier jeg, gi det noen uker så er TH frikjent på alle påstander. Vis ikke sender jeg kake og medalje til deg.
For det andre, sa jeg at ingen så og si slipper ut UNDER 4 uker varetekt, det vil si at det politiet har kommet med er egentlig lik 0. Som igjen da ikke holder litt under en domstol (trenger 91% for å dømme noen).
For det tredje, så er jeg glad vi er flere i det feltet da du virker helt på jordet med holdning og fakta. ( Skulle tro jeg diskuterte med Sid'el Isa'hsen )
Du er vel som politiadvokatene i denne saken å tror du kan dømme en uten 91% grunnlag, for så bli bitter når dine mistanker (ikke beviser) ikke stemmer( ja man trenger ikke 91% grunnlag for vareteksfengsling, så vi er enig )
Må skrive med fetskrift da du har tunnelsyn.
Og si jeg kommer med usaklige argumenter er det latterligste du har sagt her.
.... What?
1. Jeg har ikke sagt noen ting om "under 4 uker varetekt"? Jeg sa "Hvis du søker etter løslatelser fra varetekt på Lovdata vil du finne 2371 saker der vedkommende er løslatt".
2. Jeg forstår ingenting av resten du skriver, da det ikke gir mening.
3. Du har åpenbart ikke lest noe av det jeg skriver, når du kommer med slike påstander.
4. Jeg orker ikke å forholde meg til noen som skriver "hvis" uten h. Ha det bra.