2020-05-07, 21:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vad är det för megahjärta som är brunt?

Precis så jag funderar. Vilket megahjärta? Jag hör neger, hjärtat.
Finns det alltså ett uttryck som är brun som megahjärta? Däremot finns uttryck bruna som en neger, vilket är ganska vanligt i folkmun.
2020-05-07, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om ni tycker han ska gå fri med ”megahjärtat” så vill jag höra hur ni ställer er till detta klipp som skedde inatt och har diskuterats flitigt idag. Där Mergim bland annat kallar Frida för ”hund” och hade det varit på utsidan så hade han slagit henne på riktigt. Även om Frida skrattar så ser man på henne att hon inte tycker detta är kul.

https://www.instagram.com/tv/B_5aStGn3zv/?igshid=14sle2x8qzh5w

Åsikter?

Jag tror faktiskt att även om de "skämtar" så är där lite allvar i undertonen...känns som om Frida faktiskt blir osäker..inte okej...
2020-05-07, 21:31
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
https://www.instagram.com/p/B_zX1RFHBks/?igshid=1wibeb0sjy82y

Där är klippet som Aftonbladet skriver om
Inget snack om saken i detta fall.Han borde åka ut nu.Verkar precis som BB skyddar honom hela tiden,dsamma när han fick blocka Jasmine och genom det en Finalplats.Tvi fan för denna produktion
2020-05-07, 21:32
Medlem
Angående vad Mergim säger. Hör varken mega eller det andra, utan tycker han säger "som er, hjärtat". Detta var väl strax efter Jasmine och Frida hade busat sig.
2020-05-07, 21:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tack!

Jag vet faktiskt inte. Det LÅTER som att han säger "megahjärtat" (som alla Mergimfans på Instagram skriver), men är det ett smeknamn som han brukar använda? Annars låter det som "vi ska bli bruna som negrer, hjärtat". Skånskan gör det hela svårbedömt.
Mergim säger: vi ska bli bruna som negrer, hjärtat
Och det går ganska lätt att koppla det till hur dom ser ut med all Brun utan sol.
Så om man lägger ihop dom 2 sakerna så menar Mergim såklart sin hudfärg efter allt smet han har på kroppen.
Hur kan det ens misstolkas.
2020-05-07, 21:33
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim säger: vi ska bli bruna som negrer, hjärtat
Och det går ganska lätt att koppla det till hur dom ser ut med all Brun utan sol.
Så om man lägger ihop dom 2 sakerna så menar Mergim såklart sin hudfärg efter allt smet han har på kroppen.
Hur kan det ens misstolkas.
Han säger ju sitt namn för att han är galet brun. Känns inte alls konstigt.
2020-05-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jaså. Att han kallar sig själv för megahjärtat har jag missat helt. Haha.

Jag har också missat det 🙈 trodde kanske det var ngt ord de hittat på därinne...
2020-05-07, 21:35
Medlem
Jag Hatar När De Håller På Med Sina Jävla Kräkljud!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Även om jag ogillar Mergim så är det ju tydligt att han använder ordet "megahjärtat" som han brukar göra annars också.
Håller med. Kanske folk utanför Skåne har svårt att urskilja men ganska tydligt han säger ”Megahjärtat” med grov skånskt uttal.
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=8D4UMr3D9HE&feature=share
Och nu börjar vi från början. Håll i hop, och håll sams!
Sami till final!
Medlem
Jag tycker solklart det låter som att Mergim säger "Vi ska bli bruna som negrer hjärtat"
2020-05-07, 21:36
Medlem
Citat:
Om ni tycker han ska gå fri med ”megahjärtat” så vill jag höra hur ni ställer er till detta klipp som skedde inatt och har diskuterats flitigt idag. Där Mergim bland annat kallar Frida för ”hund” och hade det varit på utsidan så hade han slagit henne på riktigt. Även om Frida skrattar så ser man på henne att hon inte tycker detta är kul.

https://www.instagram.com/tv/B_5aStGn3zv/?igshid=14sle2x8qzh5w

Åsikter?

Undra hur många chanser Mergim fått???
Han borde skickats hem för längesen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in