2020-05-07, 14:55
Medlem
Nu måste Frida ut, hon har levt på övertid i huset alldeles för länge nu
2020-05-07, 14:56
Medlem
Flashback!
Detta är extremt bra för Sami! Vi vill ha Sami i finalen med lillbögen och mesen! Då tar han hem vinsten då deras röster splittras!

Pink room-fansen är oense i en utröstning men de lutar mot att ta ut Jasmine - Sami kommer sitta säkert. Ska vi försöka ta ut Jasmine också eller Frida??

Under veckan, antagligen fredag, kommer vi få rösta ut/rädda kvar ena så de blir tre till finalen. Då MÅSTE vi se till att Sami är i final med både Mergim och Lennie. Står han i final med Lennie och Jasmine/Frida då kan Lennie ta hem vinsten. Han måste stå med båda två killar för deras fans är oense där då Mergims fans inte vill lägga röster på Lennie i en final utan på sin egen favorit.
2020-05-07, 14:57
Medlem
Hoppas priset ikväll är ytterligare ett avsnitt av BB. Ni vet alla vilka avsnitt jag hoppas på
2020-05-07, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas priset ikväll är ytterligare ett avsnitt av BB. Ni vet alla vilka avsnitt jag hoppas på

Nä vilket?
2020-05-07, 15:05
Medlem
av insta att dömma så står det mellan frida och jassa att få lämna vissa små konton med få följare vill dock ha ut sami och skriver massa skit sami verka dock ha minst lika många om inte mer normala konton som vill ha honom till final
2020-05-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Flashback!
Detta är extremt bra för Sami! Vi vill ha Sami i finalen med lillbögen och mesen! Då tar han hem vinsten då deras röster splittras!

Pink room-fansen är oense i en utröstning men de lutar mot att ta ut Jasmine - Sami kommer sitta säkert. Ska vi försöka ta ut Jasmine också eller Frida??

Under veckan, antagligen fredag, kommer vi få rösta ut/rädda kvar ena så de blir tre till finalen. Då MÅSTE vi se till att Sami är i final med både Mergim och Lennie. Står han i final med Lennie och Jasmine/Frida då kan Lennie ta hem vinsten. Han måste stå med båda två killar för deras fans är oense där då Mergims fans inte vill lägga röster på Lennie i en final utan på sin egen favorit.

Glöm inte att skriva till Big Brother vi alla vill att man ska ha alternativet att rädda kvar sin favorit denna vecka, eftersom det är inför finalen. Då ska favoriterna går vidare.
2020-05-07, 15:12
Medlem
Citat:
Glöm inte att skriva till Big Brother vi alla vill att man ska ha alternativet att rädda kvar sin favorit denna vecka, eftersom det är inför finalen. Då ska favoriterna går vidare.

spelar ingen roll bb gör som dem vill dem kommer gå för att rösta ut dem vill ha lennie som vinnare därför ser dem det som perfekt att få ut sami nu men då kommer det vara max 20 000 som tittar sista veckan
2020-05-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Kunde inte beskrivit det bättre själv

Tack, det tar jag som en stor komplimang. Så med det sagt så är min önskan Sami, Jasmine (som borde varit Julia, men det är ju historia nu..) och Lennie till final. Därför kommer jag rösta Frida när det är möjligt och sen hoppas jag att någon "däruppe" hjälper till så att Mergim får lämna snarast. Någon rättvisa måste det finnas i denna värld. Om sen ödet vill så får Lennie gärna åka till Robinson i stället och Jasmine får ngn karriär inom modell, mode eller teater eller nåt, så Sami kan få njuta av en skuldfri tillvaro när han vunnit miljonen. Det är min dröm.
2020-05-07, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Nä vilket?

Det där Mergim kallar Jas för hund eller något av avsnitten där Martin tar på Amilias bröst och pussar henne.
2020-05-07, 15:17
Medlem
Frida ska ut
2020-05-07, 15:18
Medlem
Citat:

Det ska vara lika som när Julia fick lämna!
2020-05-07, 15:19
Medlem
En liten romans mellan Julia och Daniel Glasman blommade upp inne i Big Brother, trots att de båda hade hittat kärleken strax innan de klev in i huset.
Nu avslöjar Daniel om hur relationen dem emellan ser ut på utsidan.

https://www.hant.se/noje/big-brother-daniel-glasman-om-relationen-till-julia-lofgren/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in