2020-05-06, 20:14
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Undrar verkligen vad dom säger till Mergim i bikten.
Han var sur från igår kväll till idag lunchtid.
Sen gick han in i bikten och kom ut glad och som vanligt lika dryg.

VAD får han för information och särbehandling därinne???
Det tycker jag har varit ett mysterium hela säsongen faktiskt. Märkt av det flera gånger, riktigt märkligt och ohyggligt orättvist.
2020-05-06, 20:16
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det tycker jag har varit ett mysterium hela säsongen faktiskt. Märkt av det flera gånger, riktigt märkligt och ohyggligt orättvist.

Mycket vi inte får veta. Tror Sami fått höra ett och annat också.
2020-05-06, 20:16
Medlem
Hoppas detta är första och sista ggn som tv4 och cmore sänder bb. Särbehandling av Mergim usch. Han skulle blivit diskad för länge sen.
2020-05-06, 20:18
Medlem
In i appen och rösta på Sami.
2020-05-06, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Hur kan dom få 20000 likes på nogot så dårligt. Det var jävla dårlig.

För folk är nyfikna på o se deras belöning.
2020-05-06, 20:30
Medlem
Varför är Mergim så jävla otrevlig plötsligt? Hybris? Rimmar om att Frida är en kossa och skriker
2020-05-06, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Kolla på klippet när Sami sitter i bikten med sin skiva så märks det att han vet att den inte är äkta, utan främst tycker att den är cool

Vet inte om han sagt det tidigare men Mergim berättade för Sami att han ska överraska Lennie med en fralla om han vinner. Gulligt av honom, men jävlar vad det kommer användas som motivering för att Mergim ska vinna, så mycket gott han nu ska göra för sin miljon (hund till Glempa, öppna discokväll för handikappade, betala sin mammas cancerbehandling(?), betala pappas lån, rädda koalor mm)
Alltså han har ordagrant, uttryckligen sagt att han vet att det är ett skämt. Inte ens ett frågetecken, utan etthundraprocent.
2020-05-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag har också dragit ner på tittandet..kollar lite sporadiskt..Har tom börjat kolla på en serie som jag väntat med pga BB..Åker Sami så kommer jag bara kolla på avsnitten..

Känner samma sak. Det är inte så mycket som sägs.. bara massa skrik, tjo, hopp och skratt åt ingenting.. Dessutom är ju ena superhjälten tvungen att skrika högre än normalt och då ska solpojken skrika högre.. Dessutom har Frida förstått att det är det här beteendet man vinner på och apar efter detta. Eller man blir som man umgås som det heter. Hade önskat sami, julia, martin, jasmine hade kunnat vara roligt att se de sista veckorna gissar jag, men så blev det ju inte.
2020-05-06, 20:32
Medlem
__Alez__s avatar
Kan man inte se antalet likes på varje bild?
Sami har flest kommentarer redan.
2020-05-06, 20:33
Medlem
Hoppas belöningen är att få se ett avsnitt av BB. Gärna det där Mergim kallar Jas hund och grejer

Edit: Självklart även något avsnitt där Martin och Amilia håller på också
Senast redigerad av chokladvanilj 2020-05-06 kl. 20:35.
2020-05-06, 20:33
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Asså om det är något jag har svårt för så är det dubbelmoral eller när någon fullständigt saknar självinsikt. När Jasmine sitter och är bitter i bikten över att de andra tre är hypeade och "gör mycket ljud" så vill man ju bara be henne hålla sin käft stängd eftersom alla tvingats lyssna på hennes konstanta skrikande hela säsongen. Det är helt bisarrt hur någon kan ha så dålig självinsikt.

Dags för Jasmine att lämna.

Kunde inte hålla med mer!! Hon beter sig värre än en 3 åring
2020-05-06, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kam man inte se antalet likes på varje bild?
Sami har flest kommentarer redan.

Klicka på visningar så kommer det upp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in