Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Jeg er helt uenig. Båt er det aller beste, og det aller første jeg tenkte på i denne saken. Han har selvsagt dumpet henne i vann, det er der lik aldri blir funnet. Han har penger, og han har planlagt, så dette har han selvsagt tatt med i planen. På land er det alltid en sjanse for at noe kan finnes av en tilfeldig turgåer med hund. En liten båt som du bare kjører noen meter ut fra stranda i Oslofjorden er mer enn nok for å kvitte seg med et lik for alltid. Og han har selvsagt leid noen andre til å gjøre det mens han selv har kontaktet politiet og vært behjelpelig osv.
Det er heller ikke lett å grave langt ned i skogen, mye trerøtter, steiner, steinblokker. Man måtte hatt en gravemaskin, og det har han i alle fall ikke brukt.
Ja, hvis han har proffessjonelle innleide, så går det ann med båt. F.eks. 2 folk som står i vannkanten med liket, og en tredje som kommer kjørende med båten, osv.
Men man har funnet lik flere ganger tidligere når de har blitt dumpet i havet. lukten sprer seg mer i vann enn i luften med tanke på likhunder. Havbunnen er lettere å tråle med miniubåt, enn f.eks. å tråle en tett granskog.
Og så er det dette med å leie inn folk. Man har plutselig vitner. Er man alene, så er det ingen som kan knekke. Men som sagt, jeg blir ikke overrasket om Winger har rett, han har hatt rett mange ganger før. Jeg tenker bare sånn jeg ville gjordt det hvis jeg var TH. Dumpe i vann kommer som nr 2 på min liste.