2020-05-06, 15:29
Medlem
Zingo2s avatar
Har det tävlats idag? Om, vad kunde vinnaren vinna?
2020-05-06, 15:29
Medlem
xrlpyts avatar
Intressant notering jag gjorde under Amilias och Antys senaste live under måndagsfinalen, Anty försökte hela tiden vara diplomatisk om det mesta, medan Amilia i gammal god stil inte kunde se några andra perspektiv än sitt eget.

Typexempel, Anty försökte säga att man ändå måste förstå Jasmines reaktion när Julia blev utröstad osv osv, men Amilia började genast prata om att Jasmine och Julia kommer träffas om två veckor och att det faktiskt var MYCKET mer synd om hon själv som blev av med Anty när det var TIO veckor kvar av säsongen..!
2020-05-06, 15:30
Medlem
esetts avatar
Nä inte diskade personer, bara dom somblivit utröstade.
2020-05-06, 15:31
Medlem
Mergim behöver bara hålla i ett jävla paraply men klagar ändå. Fuck off
2020-05-06, 15:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Varför tycker du att Lennie är en värdig vinnare?
Han vill alla väl, han har nog aldrig sagt ett ont ord om någon därinne (jag räknar inte pakt- och nomineringssnack), han tar sig an alla uppdrag och tävlingar och straff med entusiasm, han verkar uppskatta sin tid i BB så jävla mycket - till skillnad från vissa andra som sedan starten har räknat dagarna tills de får gå ut igen - och han gnäller aldrig.
2020-05-06, 15:35
Medlem
Vil have mergim ut . Endast fordi jag får ondt i örene hinnar inte tage ljud bort. Han måste väre födt som tjej. Män kan inte skrika så der så högljutt. Og så er def for farligt for sammi med. Mergim og frida og lennie i huset. Og mergim gillar jeg minst af alla präsis nu
2020-05-06, 15:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja precis, hur har de tänkt göra där? Det vore ju en riktig bummer dock om de samlas kring glasrutan i annexet
Ja, trist. Iofs lät de ju Anty gå in..
2020-05-06, 15:36
Medlem
Stakkars frida. Hun og lennie jobbar hårdt
2020-05-06, 15:38
Medlem
Mergim börjar få ölkagge

Måste Frida vara naken under sin dräkt? Sjukt ofräscht
2020-05-06, 15:44
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Intressant notering jag gjorde under Amilias och Antys senaste live under måndagsfinalen, Anty försökte hela tiden vara diplomatisk om det mesta, medan Amilia i gammal god stil inte kunde se några andra perspektiv än sitt eget.

Typexempel, Anty försökte säga att man ändå måste förstå Jasmines reaktion när Julia blev utröstad osv osv, men Amilia började genast prata om att Jasmine och Julia kommer träffas om två veckor och att det faktiskt var MYCKET mer synd om hon själv som blev av med Anty när det var TIO veckor kvar av säsongen..!

Jag såg hennes första tre lives sen pallade inte mitt psyke mer, hon provocerar mig så ohälsosamt mycket med sin vidriga personlighet och obefintliga självinsikt, jag blir galen av att lyssna på henne haha.
2020-05-06, 15:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Jag såg hennes första tre lives sen pallade inte mitt psyke mer, hon provocerar mig så ohälsosamt mycket med sin vidriga personlighet och obefintliga självinsikt, jag blir galen av att lyssna på henne haha.

Jag förstår dig, men jag gillar ändå hennes lives. Hon är ofta sjukt rolig, man får bara bortse från vissa sidor..
2020-05-06, 15:49
Medlem
De får belöningar hela tiden ju. Av mig får dom inga likes. Hoppas Mergim blir sur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in