2020-05-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Tror både Lennie och mergim tycker det blev jobbigt. Det var ju som deras plats. Sen tror jag inte Sami tycker det är så jättekul ha en sängpartner 🤔
Får hoppas det bara är nån dag max

Bakläxa är för mig att man gör om och gör rätt.. inte att man straffas när man nästan utfört uppdraget, men tagit hänsyn till en vän. Dessutom visade det sig att Jasmine inte ätit alla sina kräkgodisar och då gick hon och åt den sista långt senare, vilket gör att jag tycker att Sami bara hade kunnat kyssa Jasmine ordentligt så är ju uppdraget utfört. Grova konsekvenser om man menar att det ska vara kyssar med tunga eller klippa sig som Lennie...?! När man faktiskt har utfört sitt uppdrag även om vi tittare inte tyckte det var tillräckligt bra.. Fattar inte problemet med att straffa Sami hela tiden och upplever inte detta som humor på ngt sätt. Kanske för gammal för detta..?
2020-05-05, 22:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Samis dans i bubbelnuggen var helt fantastisk! Som en jävla musikvideo. Må du vinna, min bäste herre!

Blir så lack på att RasseJasses syrra KÖSSSSTI sa att bara killar får vara sköna och inte tjejer. Till och med en som exempelvis Amilia hade kunnat vara skön på samma sätt som Sami. Om hon exempelvis hade ställt sig i string och börjat mongotwerka utan att bry sig ett skvatt om sina dallerkilon och kanske gjort någon skön ful min till det så hade åtminstone jag gillat det. Om hon inte var en skitsnackare, alltså. Tjejer kan absolut vara sköna, KÖSSSSTI och ibland är de bara inte det. Tjejerna i årets BB var inte det, med undantag för Julia.
2020-05-05, 22:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Konstigt att viccan o martin hänger varje dag i princip, har de inte andra vänner eller, lite skumt må jag säga. kanske ett hemligt kk par
Troligen är det så. Det känns sannolikt. Nu senast stod han ju och myste i hennes kök och de drack öl, bara han och hon. Jag menar om han gör grejer när kameror spelar in allt, vad gör han då inte bakom stängda dörrar?
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Bakläxa är för mig att man gör om och gör rätt.. inte att man straffas när man nästan utfört uppdraget, men tagit hänsyn till en vän. Dessutom visade det sig att Jasmine inte ätit alla sina kräkgodisar och då gick hon och åt den sista långt senare, vilket gör att jag tycker att Sami bara hade kunnat kyssa Jasmine ordentligt så är ju uppdraget utfört. Grova konsekvenser om man menar att det ska vara kyssar med tunga eller klippa sig som Lennie...?! När man faktiskt har utfört sitt uppdrag även om vi tittare inte tyckte det var tillräckligt bra.. Fattar inte problemet med att straffa Sami hela tiden och upplever inte detta som humor på ngt sätt. Kanske för gammal för detta..?

Ja precis! Håller med, han borde ha fått göra om bara när han fick veta att det var "för lite" 🤔
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Samis dans i bubbelnuggen var helt fantastisk! Som en jävla musikvideo. Må du vinna, min bäste herre!
Håller med! Måste säga att det var jävligt imponerande kameraarbete av produktionen också!
2020-05-05, 22:06
Medlem
En fråga bara, har Victoria inga andra vänner förutom Martin?
Jag förstår att dem kan umgås eftersom dem är vänner, men alltså på t.ex valborg, hade inte Victoria egna vänner att vara med eller vad är grejen? När hon var inne i huset så pratade hon så mycket om sina vänner, tycker det konstigt att hon på t.ex. valborg går till Martin och hans vänner som hon inte känner istället för att umgås med hennes vänner
Hahahah en liten fundering jag hade
2020-05-05, 22:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justprecis
Håller med! Måste säga att det var jävligt imponerande kameraarbete av produktionen också!
De har hunnit öva. Jag såg när noobjäveln testade zoomfunktionen som om det vore en jävla åkattraktion på tivoli. Såg inte klokt ut och man mådde illa. Nu har han/hon väl börjat få mer grepp om det. Eller så fick personen sparken och blev ersatt.
2020-05-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Du verkar sjuk. Hon älskar sin hund och ska hämta honom i morgon. Hon ska lägga upp på Instagram. Vad är det för fel på dig
Jag gillar julia . Hun er jo präcis kommet ut.
2020-05-05, 22:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag förstår att dem kan umgås eftersom dem är vänner, men alltså på t.ex valborg, hade inte Victoria egna vänner att vara med eller vad är grejen? När hon var inne i huset så pratade hon så mycket om sina vänner, tycker det konstigt att hon på t.ex. valborg går till Martin och hans vänner som hon inte känner istället för att umgås med hennes vänner
De är sugna på varandra. Innan drack de öl hemma hos någon av dem, bara de två. Hon tog dock bort det från storyn. Tänk när BUS-RasseJasse får veta det här! Hon kommer gapa och skrika som aldrig förr!
2020-05-05, 22:19
Medlem
Citat:

Kanske var så, men det är nog viktigt att ventilera denna upplevelsen med ngn som faktiskt varit där efteråt en tid för att bearbeta en del. Kul om det sen leder till livslång vänskap och nya vänner. Men jag kan hålla med om att just dessa två är en liten märklig duo om det bara är de två hela tiden..
2020-05-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Du verkar sjuk. Hon älskar sin hund och ska hämta honom i morgon. Hon ska lägga upp på Instagram. Vad är det för fel på dig
Du missade "helst imorgon" inget är säkert. hon är på riche för att hon har blivit alkis med glasman, innan hon gick in i huset drack hon inte mycket. hon borde hämtat hunden idag.
2020-05-05, 22:30
Medlem
Citat:
Troligen är det så. Det känns sannolikt. Nu senast stod han ju och myste i hennes kök och de drack öl, bara han och hon. Jag menar om han gör grejer när kameror spelar in allt, vad gör han då inte bakom stängda dörrar?
Japp, hon var ju den han drog till direkt efter han kom ut i princip som en avlöning, familj och riktiga vänner är väl prio 1, nu hänger de typ varje dag, hade jasse vetat detta hade hon nog blivit rasande eller åtminstone svartsjuk, tror det kommer blir många sprickor utanför huset =)
Citat:
Det undrar jag oxå, varför hänger man med någon annans kille oavsett om man är nära vänner, hon har ju massa vänner enligt henne själv, men ändå har hon hängt med martin i princip varje dag sedan han kom ut, nä jag köper inte att dom är bra vänner som det säger.
Citat:
De är sugna på varandra. Innan drack de öl hemma hos någon av dem, bara de två. Hon tog dock bort det från storyn. Tänk när BUS-RasseJasse får veta det här! Hon kommer gapa och skrika som aldrig förr!
Hon hade gjort slut på två röda, hon vet inte om de har knullat osv, sen bor hon ju i halmstad så antingen flyttar hon till sthlm eller han till halmstad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in