2020-05-05, 20:40
Medlem
VGs Krimpodd episode 2

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8mMB6x/jeg-maatte-gaa-til-politiet-hoer-andre-episode-i-krimpodden-om-loerenskog-saken-naa

Hva var det eks-svogeren bare måtte fortelle politiet? Han følte seg overbevist om at dette var et partnerdrap og hadde ingen tro på teorien om kidnapping. Han kontaktet politiet og ba om å bli avhørt. Dette var i tiden TH hadde status som fornærmet i saken, men svoger følte at de tok hans historie på alvor. Noen teorier?
Citera
2020-05-05, 20:52
Medlem
ExcuseMes avatar
https://www.nrk.no/norge/sperret-av-storre-omrade-rundt-hagen-boligen-i-lorenskog-1.15004828

Intervju med Haris Hrenovica litt ned på siden.... får meg litt til å tenke på Harald Heide Steen av en eller annen grunn.... ikke akkurat "proft" intervjuobjekt...lol "Eh... øhh...ehhh"
Citera
2020-05-05, 20:58
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExcuseMe
https://www.nrk.no/norge/sperret-av-storre-omrade-rundt-hagen-boligen-i-lorenskog-1.15004828

Intervju med Haris Hrenovica litt ned på siden.... får meg litt til å tenke på Harald Heide Steen av en eller annen grunn.... ikke akkurat "proft" intervjuobjekt...lol "Eh... øhh...ehhh"

Vad betyder detta inlägget.

Själva länken säger mig att man går på min linje. Söker efter det enklaste. Arg - döda - gömma lik.
Det andra som Hagen tagit upp är ju mest för att krångla till saker. Det är helt OK.
Citera
2020-05-05, 21:21
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
[/b]
Vad betyder detta inlägget.

Själva länken säger mig att man går på min linje. Söker efter det enklaste. Arg - döda - gömma lik.
Det andra som Hagen tagit upp är ju mest för att krångla till saker. Det är helt OK.

Jeg prater om intervjuet med H.H lengre ned på siden, hva du referer til forstår jeg ikke. Man må kjenne til Harald H. Steen for å forstå hva jeg mener antar jeg, som en "farse"... jeg kan ikke forklare annorlunda...
Citera
2020-05-05, 21:25
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:
Jeg prater om intervjuet med H.H lengre ned på siden, hva du referer til forstår jeg ikke. Man må kjenne til Harald H. Steen for å forstå hva jeg mener antar jeg, som en "farse"... jeg kan ikke forklare annorlunda...

Altså video-intervjuet!
Citera
2020-05-05, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Serpient1
Vis du tror ett kryssavhør styrker din sak må du ta deg en tur innenfor de fire veggene i ett avhørs rom og rettsal.
Så lenge du svarer èn gang pr.bevis har du gjort mer en nok for å styrke din sak.

Med mindre de har beviser i form av tlf logg, mast, bilder eller hva en det er av deg rundt åstedet og du sier noe annet så nei da er ikke dine ord sterke. Men her er det nok snakk om riktig besvarelser i form av bevis. Da er det unødvendig og sitte å kryssavhøre om samme spørsmål da det er bortkastet tid å går på psyken til enkelte så det kan ikke regnes med i en rettsal.

Vis du leser opp på noen forskninger så kanskje du kan se at avhøring av samme detaljer om og om igjen som regel gjør avhøret svakere da ikke alle har en psyke som er normal.
Finnes uttallige avhør der man har blitt konfrotert med falske anklager og til slutt sier man seg enig i de falske anklagene pga denne personen ikke har en "psyke".

Så lenge du har beviser som backer dine ord er det ingen grunn for videre snakking om disse bevise med mindre disse bevise kan tolkes på flere måter.

Jeg sier ikke TH er uskyldig, tvert imot.
Vis du leser mitt innlegg tidligere idag sier jeg meg 100% enig at TH er medskyldig, men at dette er ett bestillings drap fra TH til profesjonelle da AEH viste noe hu truet med å avsløre rundt TH sitt firma/bekjentskap som hadde låst han inne i 10 år minimum.

Jeg tror bare ikke TH har gjort dette under aggresjon. Så dum er han ikke 90% sikkert.
Du må huske dette er en MRD som har vært mye under press i form av forhandlinger, investeringer dvs som har en psyke som er iskald i form at han ikke reagerer kortsiktig. Dette kan også venner av han støtte opp.
Ja han kan selvfølgelig blitt/vært en alkohliker å drept hu etter teateret vis han er denne personen som snakket sist med hu 09:14.

Okei, da har jeg misforstått. Det skrives så mye i disse dagene, så det er ikke alt jeg får med meg. Jeg er enig i at TH kan ha leid inn folk, og ikke tatt henne selv. Det spørs jo om det er mulig å komme seg usett fra Futurum. Altså hvor mye av bygget som faktisk er dekket av kamera. Klart, med hans økonomi, og bekjentskap, så er det ikke umulig å leie in proffe folk.
Men at AE visste noe som kunne bure TH inn, det har vi ikke fått vite. Da vet du noe som ikke er kommet fram i media eller som har blitt skrevet her inne. Når du sier 10 år, så virker det som at du kanskje snakker om grov økonomisk kriminalitet, som har den strafferammen.
Citera
2020-05-05, 21:38
Medlem
Citat:

Takk for at du postet denne unyttige "opplysningen", da vet vi at vi ikke skal lese flere av dine innlegg
Citera
2020-05-05, 21:42
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Det jeg har fetet fikk meg til å tenke at TH og Per Orderud er litt like å se på, ansiktstrekk osv. Kanskje Veronica reder grunnen for et luksuriøst liv med TH dersom han blir frikjent

Ja dette var jo mer nyttig!
Citera
2020-05-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ja dette var jo mer nyttig!

Så sant så sant beklager, da står vi 1-1
Citera
2020-05-05, 21:51
Medlem
(For 4 timer siden )
" Politiet vil jakte svar på sentrale eiendommer som er brukt av Tom Hagen"
"- Disse undersøkelsene vil kunne utvides til å gjelde flere andre eiendommer tilknyttet Tom Hagen."

https://www.rb.no/

Det er et bilde av et kart med en mengde med avmerkede stedsnavn. Hva er disse stedsnavnene og hvilke og hvem sine eiendommer er det?

Jeg merket meg: "sentrale eiendommer som er brukt av Tom Hagen"

Det er bilde av 3 forskjellige kart:
Det siste er fra Lørenskog (?) og et avmerket sted i Sverige?
Kart nr 2 er fra området ved Lillehammer, men hvor er det første kartet fra?
Senast redigerad av POlROT 2020-05-05 kl. 22:20.
Citera
2020-05-05, 21:53
Medlem
"Politiet klarte ikke svare på Hagen-anke i tide
Publisert:05. mai 2020, kl. 21:20
Skulle svart tirsdag – har fått innvilget utsettelse til onsdag morgen. Det melder NRK."
https://www.rb.no/politiet-klarte-ikke-svare-pa-hagen-anke-i-tide/s/5-43-1304459

1)"Hagens forsvarer Svein Holden leverte søndag kveld anken med et støtteskriv, skriver NRK.
– I mitt støtteskriv har jeg reist åpenbare innvendinger mot politiets begrunnelse for at vilkårene for varetektsfengsling av Tom Hagen er oppfylt, sier Holden"

2) "jeg har jobbet tre dager av 12 timer med mitt støtteskriv, skriver Holden."

"– Det er ganske mye å ta tak ifra Holden, så skal vi kommentere og mene noe om det, og det tar tid. Det er et omfangsrikt materiale, sier påtaleleder Haris Hrenovica."

1) Støtteskriv - er det vanlig?
2) Omfangsrikt. Lurer på hva som står i støtteskrivet.
Senast redigerad av POlROT 2020-05-05 kl. 21:58.
Citera
2020-05-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Hvor har du fra at hun bare ville fått 40 mill. Uansett om du hadde rett er 40 mill mye for en mann som elsker penger og helst at de vokser ikke minker. Det kan virke rart på folk men det er noen mennesker som blir så fiksert på penger, at det vondt å kvitte seg med noen av de. Jeg kjenner personlig en slik som i dag ikke lever lenger. Vedkommende fortalte meg faktisk ganske ærlig at det gjorde vondt å bruke penger. Utrolig men sant
Han kan ju ha fastnat i den anala fasen (Freud) och skriker när han skiter🙃
Med många syskon var de kanske rädda att inte maten skulle räcka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in