Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Vad jag kunnat läsa mig till i tråden så har inte SD ngr vänner längre enligt *expertisen *, hur vet du att JG absolut kommer?
Att SD och HD:s barn kommer att fira sin pappa, är nog ganska säkert.
Det kan du hoppa upp och sätta dig i backen på, att JG kommer, JG sviker aldrig sin dödspolare SD, finns ingen möjlighet över huvud taget i denna världen. Jag undrar vad JG kommer att ge sin dödspolare SD i födelsedags-present ? Kanske en ny ficklampa för att kunna lysa in genom fönstren med när SD skall patrullera i sitt område under vederbörande's nattliga bevakningar ?
Gällande Härads-Psykopaten SD, så har vederbörande speciella vänner så kallade för "Lika barn leka bäst-vänner" och självklart kommer dom att uppvakta sin GeoCaching-Kung på vederbörande's bemärkelsedag, konstigt vore väl annars.
Jag tror att det blir ett sent kvälls-kalas för Härads-Psykopaten SD där bara vuxna finns med, barnen får nog gå och lägga sig tidigt, eller att "Håddan" skaffar en bekant som håller koll på barnen och hjälper dom under tiden som "Håddan" intar födelsedags-kalaset på Bet*svägen. Sedan under natten tror jag att SD skall ut och patrullera i området Nya Hj*rsta, vederbörande vill ju vara mån om de boende och skydda dem ifrån ondo.
Rätt som det är, så kan det ju poppa upp lite hotfulla Mållgor både här och där i området och då måste ju "Natten's Riddare" finnas till hands och vara beredd, och på det viset hjälper ju SD Polisen att slippa ifrån en massa extra arbeten som att behöva åka ut för att ta hand om buset, det fixar ju Härads-Psykopaten SD helt galant precis som vederbörande alltid har gjort och högst troligen alltid kommer att göra.
Mvh/ @JokerMannen