2020-05-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jassa skrev i princip allting.

Så med andra ord framförde Mergim ett tal
Jasmine skrivit och han tog äran åt sig.
2020-05-02, 23:11
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Julia:
You are gold always believe in your soul, you're indestructible
Spandau Ballet

Vi särar på på böcklingparet på måndag!
2020-05-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Den som inte röstar UT Julia på måndag stöttar mobbning. Sicken vilken jävla skit Jullan är särskilt på fyllan och dan efter är det som inget har hänt. Psykkärring ut med na!

Mergim var ju värre innan han hittade sin pappa Lennie (vilken han mobbade ut från sovrummet dag 1 som en riktig 5åring "du får äntä sova härr")
2020-05-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim var ju värre innan han hittade sin pappa Lennie (vilken han mobbade ut från sovrummet dag 1 som en riktig 5åring "du får äntä sova härr")

Det där är glömt. Rena skådespeleriet.
2020-05-02, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Fast det har hon inte? Hon har påpekat att man kan hata saker också och inte bara älska saker hela tiden.

Ja, och Frida började med att bli sur och avundsjuk på Julia som fick vara inne hos psykologen så länge.. såg hennes blickar mot julia när hon beklagade sig över att fågeln varit taskig och mer eller mindre körde ut henne, men julia och lennie fick vara inne så länge.. Sen flippade hon totalt när de skulle ha en tacksamhetsrunda.. Att lägga skulden på Julia och skylla på att hon är full är så lågt så det finns inte ord för det. frida är också full och extremt överkänslig och ska tvinga folk på en fest att ha en tacksamhets och kärlekförklaringsrunda...?!! Klart som korvspad att hon får en hatrunda tillbaka och nu menade ju inte Julia hat på så starkt sätt som ordet antyder.. Men nu är det ju så att fokus ska ligga på att smutskasta julia hela tiden och det sker om och om igen. Även det kallas mobbing och inte bara när lilla Frida drabbas. Förlåt om allt detta hamnade i svaret på just din kommentar.. men behövde få ur mig lite..
2020-05-02, 23:16
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Julia:
You are gold always believe in your soul, you're indestructible
Spandau Ballet

Vi särar på på böcklingparet på måndag!
Exakt.
2020-05-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det där är glömt. Rena skådespeleriet.

Då borde han vinna en Oscar eller två. En i rollen Sitt din hund och en i Slaget om charkbrickan.
2020-05-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag förstår också henne..tror det beror på hur mkt man själv anstränger sig och faktiskt lyssnar på det hon säger..

Ja eller hur? Tack! Julia är inte alls så hemsk som alla försöker göra henne till.. Det är så sorgligt att se vad de andra gör för att rädda sitt eget skinn..
2020-05-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Har Mergim kommit på detta själv?

Imponerande!
Ja, var det verkligen han som skrev detta? Om det var han så är jag ytterst imponerad. Dock tvivlar jag på det då Frida fick skriva ihop något slags kärleksbrev till Lennie häromdagen. Det var det mest pinsamma jag hört i hela mitt liv.
2020-05-02, 23:19
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nä det var Martin. Du blandar ihop.
2020-05-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Tycker inte det var något tal man blev imponerad utav. Vet inte om han kommit på det själv han brukar ju inte komma på något själv.

Kanske mamma Frida o Pappa Lennie haft en finger med där.

Faktiskt Jasmine som skrev allt, utom det till henne..
2020-05-02, 23:20
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Händer det någonsin att Frida utgår ifrån sina tankar? Hör bara henne säga "jag känner som.." "min känsla är...". Aldrig "jag tänker.." "min tanke är att.." Skulle göra henne gott att testa växla lite.

Frida säger att hon trodde hon skulle få ut något annat av samtalet från Jullan. "Man kan inte alltid få det man vll ha". Nej, du missar att få andra bra saker för att du är fixerad vid att få en viss grej.

Hon kommer bli så besviken på sina sk "vänner" därinne när hon kommer ut. Som Mergim som låtsas vara hennes vän men "glömmer bort" att nämna henne när han ska nämna vänner i huset.
Gillar verkligen dina knivskarpa analyser!
Önskar fler hade din insikt.

Hoppas verkligen inte Facebook idioterna gick på Fridas offerkofta jidder. 🙏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in