Citat:
Ursprungligen postat av
Tratthatt
Sen påstår de som sprider detta att de håller på ta över Sverige. På vilket sätt kan man undra. Tror de att Sverige går runt på att skjuta, misshandla och våldta folk i grupp. De väcker extrem ilska hos många och jag hoppas....
Ja det gör det. Jag fick en varning för att jag pratade politik men hur kan man inte komma in på det när man ska diskutera ämnet?
En 17-åring som blir våldtagen av ”orten” för att han är vit och framgångsrik inom genren dom själva inte har samma talang för.
Ta över Sverige?! För helvete, regeringen måste göra nåt och då menar jag inte dialog med en socionomtjej på 30 år, sätt dom i straffarbete.
Vi har en kris pga Corona, alla äckliga våldtäktspojkar borde få jobba gratis åt staten i 10-20 år som straff istället för semester på HVB-hem eller fängelse.
Hoppas Einár sluta larva sig med ”gangstarap” och blir mer som Eminem istället; slutar delta i det här tramsandet som alla cp-störda ungar sysslar med (1cuz eller vad fan strumpan heter).
Svensk hiphop var bra på 90-talet när det var en positiv, politisk kraft.
Fattar inte dom här pissråttorna att nazister inte kunde gjort ett bättre jobb med att svärta ner deras image när dom rappar om våldtäkter, mord och droger?