2020-05-05, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Fick nyss höra från en kompis som känner till situationen och det handlar om dalen grabbar, fd einars "vänner", einar ville inte ge dom pengar längre o lekte kaxig, dessa personer var hans skydd förut så ingen skulle jiddra med han. Om ni skrolla lite genom instagram och alla dom har tagit bort bilderna med einar. thrife modo, rasta o sstv. Case closed

Allt verkar stämma

Tänker också i de banorna då han numera lägger upp nya videos på egen Youtube och inte på SS TV. Han lär ju vara den stora guldkalven med miljontals visningar och streams.
Thrife och Einar följer i a f varandra men bilder har tagits bort antar jag. Thrifeofficial har bara ett inlägg.
EDIT Southside TV följer inte Einar...
Senast redigerad av TigerKid2 2020-05-05 kl. 09:53.
2020-05-05, 09:39
Medlem
Anikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warp10
Kom det någonsin en film eller var det bara snack?
Somnade ifrån det..

Tyvärr hände det några månader innan han fyllt 18, så om det finns en film är det barnporr.
Hade gärna sätt den där tattaren få röven sönderknullad. Han förtjänar det till 100%.
Denna lilla låtsasgangster har gjort liknande saker tidigare och nu när han själv blir utsatt så bölar han som den fega hyndan han är.
2020-05-05, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han har snackat skit om kinesen.
Det har inget med kidnappningen att göra. Det va dödspatrullen som kidnappade pojkvaskern samt misshandlade/förnedrade ungtuppen i fråga. Dödspatrullen består till största del av somalier för er som inte vet och är ett gäng i Rinkeby.
2020-05-05, 09:43
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ocazon
Exakt så.

Sverige är världens mest individualistiska land. Medan våra så kallade utanförskapsområden fylls på med människor från världens mest kollektivistiska länder. I deras ögon är svensken en svag (men rik) klan. Ensam är svag.

Att dessa människor har stark klankultur är inte för skojs skull, utan det har varit fundamentalt för deras överlevnad att de kan ”anropa sina kusiner”. Därför har de sådant övertag mot klanlösa svenskar.

Just precis, de kommer från ett klansamhälle/ättesamhälle. Detta är effektivt att bygga upp kriminella nätverk genom i dessa samhällen, men mindre bra på att bygga fungerande samhällen. Sverige gick från ättesamhälle på medeltiden till ett modernt statssamhälle från Gustav Vasas tid. Alla moderna och välfungerande samhällen idag är statssamhällen. Stater med starka inslag av klansamhällen är ofta genomkorrupta och illa fungerande.
2020-05-05, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aniki
Tyvärr hände det några månader innan han fyllt 18, så om det finns en film är det barnporr.
Hade gärna sätt den där tattaren få röven sönderknullad. Han förtjänar det till 100%.
Denna lilla låtsasgangster har gjort liknande saker tidigare och nu när han själv blir utsatt så bölar han som den fega hyndan han är.

DU är helt jävla sjuk i huvudet! HUR!? kan man som människa sitta och säga att en 17 årig pojke förtjänar att bli våldtagen och misshandlad? Hoppas karman kommer ikapp dig din äckliga idiot! spottar på folk som dig! DU ÄR SMUTS
2020-05-05, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnorleen
svensk rappare, lite stor i munnen, leker gangster.
Googla
Det låter ju inte som någon relevant samhällsaktör direkt. Blir ändå lite nyfiken på vilka dess följare är.. och vad Einars budskap handlar om egentligen. ?
2020-05-05, 09:47
Medlem
CougheeBrothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Usch vart är samhället på väg? Jag säger som Dan Eliasson, vad har dessa gått igenom tidigare för att bete sig så? Jag tycker att våldet bara eskalerar i Sverige. Blir inte det minsta förvånad om vi har en situation som i México eller favelornas Brasilien i Sverige inom 10-20 år.

Dessa gossar borde verkligen ha ett värdegrundssamtal samt ett möte med ett spanskrör.

Vad jag kan minnas så var det ett rap gangsterkrig i USA på 90-talet. Är det någon som tror att det kan bli ett sådant i Sverige också? Vilka skulle krafter skulle Einar kunna mobilisera? De enda vita gangsterrappare jag kommer på är Sebbe Staxx, Dogge Doggelito, Petter och killarna i Just D. Fast Dogge har väl lugnat ned sig sedan 90-talet då han praktiserade i ett latinogäng i L.A.

Jag känner inte till denne Einar, lyssnar inte på sådan musik, men oavsett om han är gangsterwannabe eller småkriminell själv tycker jag att en sådan här behandling av en annan människa är vedervärdig. I krigstider kan jag förstå att ondskefullt beteenden finns, eller om det handlar om enormt stora summor pengar eller om man vill hämnas en grov oförrätt, men att behandla någon så illa för några tiotusen visar på obefintlig heder och moral.
När man oironiskt citerar den jävla nollan efter ett fullständigt vidrigt uttalande efter en bestialisk attack på en svensk mamma. Magi.
2020-05-05, 09:52
Medlem
Ni som snackar om PR kan inget om PR! Som vanligt på fb när folk vet något kommer 1090 gamla gubbar och säger att det inte hänt! Var tysta istället och lyssna så kanske ni lär er något om hur ungdomar har det idag!
2020-05-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Om det stämmer som några påstår här att killen är miljonär på sin musik redan som 17-åring finns nog inget behov att marknadsföra sig genom en dylika PR-kupp. Dessutom ett utomordentligt konstigt sätt att i så fall marknadsföra sig som ett offer som blir utsatt för övergrepp. Jag tror dessvärre att det handlar om ett riktigt fult övergrepp som han har utsatts för.

När rappare ljuger ihop vad de utsatts för i syfte att vinna ghetto-credd handlar det om saker som att ha blivit skjuten. Och annat som ses som coolt.

Men att bli klädd i kvinnokläder och våldtagen ses enbart som förödmjukande. Inget man vill sprida om sig själv.
2020-05-05, 09:54
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han har snackat skit om kinesen.

Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
Einar ska tydligen han pratat skit om kinesen och kinesen ska ha "konfronterat" Einar. Kanske det är den "konfrontationer" som dokumenterats.

Kinesen är alltså han som startade rap gruppen kartellen.

kan det vara något missförstånd? att einar egentligen pratat om coronaviruset?

typ att han "inte är rädd för kinesen" men han menade då covid-19?
2020-05-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FejkEmran
Jag är inte så insatt i Einar. Har sett något klipp på Youtube. Men håller med om att det är bortskämda barn till invandrare som skriker om rasism eftersom de aldrig upplevt något annat än åsiktsmaskineriet. De jämförde Einar mot Greekazo (osäker på namnet) när de var hos Malou. Men arga snickaren var först med mobbningstv och är knappast trevligare mot pursvenskar och var inte med på en annan temavecka. Dvs det vinklade grovt även om det är sjukt orättvist att trycka ner en ung man/pojke (vet inte åldern på Greekazo) för problem äldre orsakat. Man kan inte angripa den som kommer sist. Särskilt inte när andra fått uppträda från Kumla och klappats medan de sedan sjunger att de ska ta folk med barn i bilen (det glömde antirasisterna lägligt nog bort).

Har nog inte så mycket mer att säga i tråden så lämnar här.

Vet du vad, jag tycker att du borde hålla käften. Jag blir sällan provocerad av folk med skeva åsikter men dina är ju helt åt helvete. Du har sprutat ur dig inlägg hela morgonen med samma sketna budskap riktat till våldtäktsoffer. "Ta en dusch och gå vidare", "Alla våldtäktsoffer kommer över det tillslut", "Livet behöver inte stanna upp bara för att man blir våldtagen", "Jag känner många våldtäktsoffer men alla går vidare". Visst, detta är flashback och det är ett ganska kvinnofientligt stuk på alla inlägg här, men jag har inga som helst problem med det även om jag själv är tjej, för i de flesta fall håller jag med. Men du tar ju alla jävla priser.

Så länge du inte själv har blivit våldtagen och känt den extrema maktlösa känslan, förnedringen, hjälplösheten, äcklet, smärtan, hatet och skammen man känner när man blir våldtagen av en blatte så tycker jag att du ska avstå från att uttala dig om saker. Många kommer över en våldtäkt, men jävligt långt ifrån alla.
Radera ditt flashbackkonto och kasta ut datorn genom fönstret fort som helvete, snälla
2020-05-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Sen påstår de som sprider detta att de håller på ta över Sverige. På vilket sätt kan man undra. Tror de att Sverige går runt på att skjuta, misshandla och våldta folk i grupp. De väcker extrem ilska hos många och jag hoppas....

Ja det gör det. Jag fick en varning för att jag pratade politik men hur kan man inte komma in på det när man ska diskutera ämnet?
En 17-åring som blir våldtagen av ”orten” för att han är vit och framgångsrik inom genren dom själva inte har samma talang för.
Ta över Sverige?! För helvete, regeringen måste göra nåt och då menar jag inte dialog med en socionomtjej på 30 år, sätt dom i straffarbete.
Vi har en kris pga Corona, alla äckliga våldtäktspojkar borde få jobba gratis åt staten i 10-20 år som straff istället för semester på HVB-hem eller fängelse.
Hoppas Einár sluta larva sig med ”gangstarap” och blir mer som Eminem istället; slutar delta i det här tramsandet som alla cp-störda ungar sysslar med (1cuz eller vad fan strumpan heter).
Svensk hiphop var bra på 90-talet när det var en positiv, politisk kraft.
Fattar inte dom här pissråttorna att nazister inte kunde gjort ett bättre jobb med att svärta ner deras image när dom rappar om våldtäkter, mord och droger?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in