2020-05-05, 01:36
Medlem
Det som hände Einar förtjänar ingen människa att få uppleva.

Däremot så tycker jag inte om Einar heller. Kopierar andra artisters beats och gör pengar på det:

T.ex Dadju - Reine (Einar - Första klass)

Samt att han rappar om att han ”velat bli en G enda sen han varit liten” han är ju liten nu, doesn’t make sense.
2020-05-05, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paragraf12
Ska någon dela videon ? Stämmer det att dom knullar han med en dildo i röven och filmat det så är hans karriär som "gangster rappare" helt över. Ingen kommer vilja jobba med honom...

”Ingen kommer vilja jobba med honom”?
För vad? Att han skulle ha blivit våldtagen?
99% av alla som kommenterat på denna fucking tråd är alltså äckliga våldtäktsmän, vill se våldtäkter på video, skrattar åt våldtäkter,
hånar våldtäktsoffret, skuldbelägger offret, samt står bakom våldtäkter. Avgå från Sverige tack era äckel.
2020-05-05, 01:38
Avslutad
PR trick? Grattis Flashback you've just played yourself.

https://www.instagram.com/p/B_yBZM8BYhB/
2020-05-05, 01:39
Medlem
taamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Bra fråga.
Västgötska med polsk-egyptisk accent?
Östgötska med balt-somalisk variation?
Hur som, snubben verkar ha en ganska nihilistisk inställning till vad som påstås hänt iallafall.

Han är helsvensk så det där är skämskudde som fan. Inte minst drar bör tråden dras upp där det ifrågasätts att Spotify redovisade helt okända personer få en till femton så många gånger streams per dygn som alla andra.

Liksom, när några hundra tusen såg en final i lets dance hade Einar och 12 orternrappare (som konkurrerar om samma svenska publik) tillsammas en publik på 27 miljoner svenskar när vi vet tex 4 miljoner av våra 10 miljoner är under 7 år eller över 55 år och 6778 st såg Färjestad - Frölunda på plats, och några hundra tusen var på jobbet på macken, ICA, några lyssar bara på Sabaton, andra jobbade på Bergets äldreboende, några andra vakna körde truck på Norrmejerier osv....

Jag svär på någons mammas fittas grav (som man gör nuförtiden) att hade nollan Magnus Uggla som är en F-kändis jämfört med Einar enligt Spotify blivit påstått kidnappad hade färre frågat "vem fan är det".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paragraf12
Ska någon dela videon ? Stämmer det att dom knullar han med en dildo i röven och filmat det så är hans karriär som "gangster rappare" helt över. Ingen kommer vilja jobba med honom...

Jaffar Byn rappar ju efter sin golden-shower video? Kidsen ser väll upp till honom fortfarande? Kanske kan detta ge Einar en ny publik?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Funderar liknande. I den världen så är det ju därtill ett stort tabu att framstå som feminin, vilket jag tycker ger extra stöd för att det kan vara äkta.
På en bild såg även hans näsa genuint svullen ut som efter en äkta smäll snarare än sminkning: https://forumfiles.com/D1d6Y1vcod/Snapchat-923994491_jpg

Fast han kanske har sådan där näsa?
Kände inte ens till karln innan denna tråd så jag vet inte hur han ser ut till vardags.
Kollar man på bilder på hans instagram ser hans näsa lite olika ut på olika bilder faktiskt, vissa bilder har han en smal näsa, andra bilder en lite kraftigare näsa. Men han är dock rätt svullen i ansiktet vad det ser ut som, särskilt vid området runt ögonen
2020-05-05, 01:40
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Fattar inte folk kan vara så efterblivna att dom tror en ego wannabe gangster skulle ha trosor på huvudet som ” PR trick ” hur dum får man vara.

Frågan är om vilka som gjort det ? Antar att en sån kille som vill flasha och leka gangster måste betala del av sina intäkter till dom riktigta i dalen . Dom kanske ville ha mer pengar o han vägra

Ja enligt insta är det pengar, kolla chat-dumparna:

https://www.instagram.com/egal.swe/
2020-05-05, 01:43
Bannlyst
PR-trick? Inte en chans.

"– Jag mår bra. Ni ser, jag är vid liv", står han citerad i Aftonbladet. Hade man svarat så om ingenting hade hänt? Jag tror inte det.

Såhär ser verkligheten ut för svenska ungdomar idag. Har de mycket pengar och umgås i fel kretsar ökar nog riskerna markant. Lägg även till att han är känd bland ungdomar.

Om det här verkligen stämmer är det illa.
2020-05-05, 01:43
Medlem
De lite konstigt hur Fb va jätte snabba med att samla alla bilder som fanns men en video tog evigheter att få tag i.
2020-05-05, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
De lite konstigt hur Fb va jätte snabba med att samla alla bilder som fanns men en video tog evigheter att få tag i.
Det kan vara för att det inte finns någon video, din dumme fan.
2020-05-05, 01:47
Medlem
Citat:
Har den ens lagts upp ännu?
2020-05-05, 01:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Sån't är livet när man försöker få tag på barnporr via clearnet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in