2020-05-05, 00:25
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluggenn
Tidigare inlägg går alltid att läsa.

Ja, men de kan inte spåras tillbaka - dvs. du kan aldrig veta vilka dessa skadeglada typer är.

Samtidigt misstänker jag att du har rätt bra koll på vilka dessa skulle kunna vara ändå.

Såg precis klart Gudfadern-filmerna för tredje gången, intuitionen tycks vara särskilt stark bland kriminella spelare. Jag vet inte om det ligger något i detta, men vad jag själv har sett tycks så vara fallet.
2020-05-05, 00:25
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Jag har bild på dem som ska ha gjort detta och att det ska vara DP men jag vet inte hur jag får upp bilden. Kan jag skicka till någon som kan fixa det?

Skicka till polisen och hoppas på det bästa. UTVISNING.
2020-05-05, 00:27
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det här kan knappast vara fejk.

Man ser ju på flera av bilderna att han är livrädd. Frågan är vad de gjorde med honom? Någon som vet om han har anmält det?

Har han blivit våldtagen så blir det nog ingen anmälan.

Polisen har startat en utredning idag men han uppges inte vilja delta.
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Som sagt egal.swe på Instagram (samma gäng som släppte videon med jaffar) hävdar nu att dom släpper videon vid 10.000 följare. Så vår bästa chans är att se till att dom får sina följare. Är det någon som har videon så är det dom.

Kommer absolut inte följa några smutsiga negrers konto för att få se ett barn bli våldtaget. En vacker dag kommer ni alla få packa era primater.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Källa på det? Går att se vilka som köpt streams och inte, enda bekräftade fallet jag vet är artisten Ozzy.

Jävligt många svenska artister köper streams, men det behöver inte göras i så stor skala när 500 000 streams tar en en lång väg när det gäller Sverige.

Finns ju artister som har miljon-notering för streams som ändå inte skulle sälja ut ens en fritidsgård. Svenska hiphopscenen verkar specifikt exponerad mot det, inte minst då man kan föra in dirty money i systemet.
2020-05-05, 00:28
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Som sagt egal.swe på Instagram (samma gäng som släppte videon med jaffar) hävdar nu att dom släpper videon vid 10.000 följare. Så vår bästa chans är att se till att dom får sina följare. Är det någon som har videon så är det dom.

Och du personligen tycker inte det är hur sjukt som helst att en annan person skor sig på någon annans extrema lidande och förnedrande för att få sig ett par till följare?
Du tycker det är helt okej och normalt så du kan få se ett barn bli våldtagen?

Sjuka jävel oavsett vad du tycker.
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Vad är det för äckliga våldtäktsmän som gjort detta? Garanterat har de inte svenska namn. Sånt här folk kan vi tacka regeringen att vi har här. Vad ska man göra åt detta?
Slicka på en klubba.

Ont: om det nu är sant så verkar Elinor ändå må bra. Osmart att röra sig fritt och nochlant när många är ute efter en.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Skicka till polisen och hoppas på det bästa. UTVISNING.

Hur ska du ge utvisning till någon med medborgarskap?
Medlem
Citat:

Vi fattar att det är ditt konto och att du desperat vill ha följare. Men det finns ingen video, annat än möjligen en musikvideo med Einar.
2020-05-05, 00:29
Medlem
Avsiktarens avatar
Kan det ha varit en knarkskuld och langarna ville lära honom en läxa?
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Ok intressant, hur är du så säker på att det är folk från byn?

Gällande Ali K så lär de väl förmodligen vara ett påhittat Snapchat konto skapad på en ny lur. Vem lägger upp från sin egen?

Luren som är fotad och visar bilderna ser inte ny ut. Snarare rätt risig.

Lite underligt att fota av en annan lur som visar bilderna.

Kanske typiskt dagens ungar, allt som händer ska spridas till alla facebook/instavänner som i sin tur sprider vidare..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluggenn
Tidigare inlägg går alltid att läsa.

Citat:
Ursprungligen postat av SWEThEKill3r
Hhahaaaha svär på allt du är den typen av person som man hade gjort golden pee på dig o du hade säkert inte ens brytt dig, lak idiot om folk har kissat på dig då du e bränd hur fan är det inte självklart?!?! Vem fan vill fortsätta leva som jaffar

Tror ordet du söker efter är golden shower. Han kommer släppa ett album så fort han kommer ut. Tillbaka till ämnet, Einar kommer fortsätta som inget hänt och vara mer populär bland alla wannabe gangsters i 15 års åldern som bor innanför eller i gångavstånd till tullarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in