Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Dålig tajming att döda AEH när hon skulle träffa dottern och dessutom elektrikern samma dag. Om MGM visste om det.
Man skulle kunna tro att hon vart dödad i affekt och sedan användes kidnappningshistorien för att få mer tid till att sopa igen spåren.
Jeg er enig med deg.
Det kan hende at GM og en ev medhjelper ikke visste noe om den avtalen mellom AE og datteren. Denne avtalen kunne blitt laget mellom AE og datteren uten at noen andre visste noe om det og avtalen kunne ha blitt laget på morgenen etter at TH reiste til arbeid.
Hvis TH er skyldig eller medskyldig og det var han som plantet spor etter at han kom hjem fra arbeid, forstår jeg ikke hvordan han greide å ta sjansen på at noen (feks datteren eller venninner av AE) kunne ha slått alarm og fått låst opp ytterdøren og gått inn i huset for å undersøke om det hadde tilstøtt AE noe
før han hadde rukket å plante sporene.
Hvis TH er GM og det var et affekt-drap, så kan det ev hende at brevet ble skrevet i arbeidstiden den dagen. Men jeg forstår ikke hvordan det er mulig å tenke ut og å ordne med alt i forbindelse med bortfrakting av AE, skriving av brev, planting av spor m.m. i løpet av noen timer.