2020-05-04, 18:57
Medlem
AN68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det är väl hans tröja. Sluta vara så blödig. Det är inte synd om honom alls. Han fick en upplevelse. Han sjunger ju om sånt där så nu har han mer material.

Meddelande till BO
Hej E1nar! Du läser ju detta säkert. Detta är ju bra för din karriär, din streetcred ökar i och med att det finns lite substans bakom orden.
Jag har aldrig hört hans musik så vet inte exakt vad han rappar om men det måste vara/varit? en rätt traumatisk upplevelse. Han kanske lekte en annan liga än han är och då får han väl kanske stå sitt kast enligt oskrivna regler. Han ska ha dragit in en del pengar på musiken åtminstone men är kidnapparna ute efter dom är det lite konstigt att ta förnedrande bilder och skicka runt istället för att stänga in honom någonstans och försöka hålla det mer diskret.
Senast redigerad av AN68 2020-05-04 kl. 19:03.
Medlem
geek12s avatar
Är inte bilderna från 2019? Finns väl på Flashback. Bara leta upp.
Medlem
Dollmens avatar
En del gör vadsomhelst för publicitet. Han hade väll för lite besökare på sin hemsida. Som "PissNisse" Jaffarby
Medlem
Bluebeast72s avatar
Lite lustig dom klär ut einar i diverse utstyrslar, kanske kommer kort med mamma trosor o hatt? Frack?

Vilka juveler, dagens ungdomar alltså, dom kan de här med bus.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
Är det fler än de 10 jag la upp?

såg inte att du hade lagt upp men tydligen skulle det finnas en video också eller så ljuger han som skulle skicka dom till mig.
2020-05-04, 18:58
Medlem
kalkryggars avatar
Det måste ju vara invandrare som gjort det där. Det är så typiskt invandrare att göra så. Speciellt om det har varit dildo i röven som någon talar om. Då kan man anta att det är specifikt muslimer eftersom dom alltid verkar ha en dragning till att föra sexuella saker med andra män. Eller som i detta fallet ett barn.

Men det ser ju inte ut att vara en neger i det fallet då man kan se en hand/arm.

Den där rapp-ungen som ni kallar för gangsterrappare ( ) va mig allt en fet liten knopp. Nu förstår jag varför han har så dåligt självförtroende och måste spela cool (Allan).
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det är väl hans tröja. Sluta vara så blödig. Det är inte synd om honom alls. Han fick en upplevelse. Han sjunger ju om sånt där så nu har han mer material.

Meddelande till BO
Hej E1nar! Du läser ju detta säkert. Detta är ju bra för din karriär, din streetcred ökar i och med att det finns lite substans bakom orden.

Vad snackar du om? tror du att det är bra för hans karriär och streetcred att bli förnedrad och fotad i kvinnounderkläder? och peruk. Snarare tvärtom om.
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Sedan igår cirkulerar en massa fake-news om att han är död, bl a: skjuten, men också självmord efter att ha dödat någon. Googla...
2020-05-04, 18:59
Medlem
Templarknight1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det måste ju vara invandrare som gjort det där. Det är så typiskt invandrare att göra så. Speciellt om det har varit dildo i röven som någon talar om. Då kan man anta att det är specifikt muslimer eftersom dom alltid verkar ha en dragning till att föra sexuella saker med andra män. Eller som i detta fallet ett barn.

Men det ser ju inte ut att vara en neger i det fallet då man kan se en hand/arm.

Den där rapp-ungen som ni kallar för gangsterrappare ( ) va mig allt en fet liten knopp. Nu förstår jag varför han har så dåligt självförtroende och måste spela cool (Allan).

Nej GM är vit man
2020-05-04, 19:00
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnorleen
såg inte att du hade lagt upp men tydligen skulle det finnas en video också eller så ljuger han som skulle skicka dom till mig.
Ok, om du får den så lägg upp på forumfiles och kopiera länken
2020-05-04, 19:01
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Vad snackar du om? tror du att det är bra för hans karriär och streetcred att bli förnedrad och fotad i kvinnounderkläder? och peruk. Snarare tvärtom om.
Det handlar inte om "streetcred", det handlar om flesta "klick". Money
2020-05-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Jag har aldrig hört hans musik så vet inte exakt vad han rappar om men det måste vara/varit? en rätt traumatisk upplevelse. Han kanske lekte en annan liga än han är och då får han väl stå sitt kast enligt oskrivna regler. Han ska ha dragit in en del pengar på musiken åtminstone men är kidnapparna ute efter dom är det lite konstigt att ta förnedrande bilder och skicka runt istället för att stänga in honom någonstans och försöka hålla det mer diskret.

Det är ju för att ge han en läxa såklart. Inte primärt pengar. Skit samma det blir som det blir när man är stor i käften som han varit. Det är ju bra detta för hans karriär eller åtminstone får han lära sig något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in