Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-04, 15:33
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persona.Non.Greta
Det är ju du som är butter över en massa saker. Och sen startar du en tråd där du söker bekräftelse för din uppfattning, får inte det, och då kallar du svaren för en bekräftelse på det du redan bestämt dig för från början. Sjukt löjligt.

Jag får ju just bekräftelse för min uppfattning. Det är ju precis det du stör dig på. Pajas.

Du är ju ofantligt korkad. Menar du att man inte skulle ha någon tro om vad folk tycker från början?
Citera
2020-05-04, 15:34
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Du sa precis att desperation inte leder till att knulla och du har nu bevisats motsatsen, desperationen har lett till att man fåR knulla, är det inte vad du precis ifrågasatte?

Allvarligt, är du helt oförmögen att tänka över huvud taget?

Ett oönskat knull är inget riktigt knull.
Citera
2020-05-04, 15:37
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Ett oönskat knull är inget riktigt knull.

Du saknar fortfarande förmågan att förstå: Desperation kan mycket väl utövas för att uppnå samlag.

Här har du definitionen för samlag: https://sv.wiktionary.org/wiki/samlag
Citera
2020-05-04, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Jag får ju just bekräftelse för min uppfattning. Det är ju precis det du stör dig på. Pajas.

Du är ju ofantligt korkad. Menar du att man inte skulle ha någon tro om vad folk tycker från början?

Nej, det får du inte. Du har bestämt dig att det är på ett sätt och väljer att tolka allt möjligt som bekräftelse. Det är du som är korkad som tror att vi ska gå på det där.
Citera
2020-05-04, 16:41
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Du saknar fortfarande förmågan att förstå: Desperation kan mycket väl utövas för att uppnå samlag.

Fast du vet ju vilken typ av desperation jag syftar till, så varför krigar du mot väderkvarnar?
Citera
2020-05-04, 17:15
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:

Medvetet (eller omedvetet) missar du ju totalt TS poäng i ämnet.
Om män som grupp inte hade drägglat över desperationsligg med feta kossor till kvinnor, så hade alla män haft det betydligt enklare att få ligga/hitta sin livspartner.

Vi i Sverige lever i en otroligt liten indoktrinerad pöl vad gäller detta ämne, det räcker att åka till vårat broderland för att den sexuella balansen mellan kvinnor och män ska se helt annorlunda ut.
Senast redigerad av GanjaFarfar 2020-05-04 kl. 17:17.
Citera
2020-05-04, 18:58
Bannlyst
Har aldrig hört talas om detta uttryck men säger som såhär, jag har väl för 17 hellre en kvinna som är en god vän och som jag ligger med när lusten faller på, än en polare som jag går över till och tittar på sport med samtidigt som jag dricker öl. Men man kan förstås ha det bästa av bägge världar också såklart.
Citera
2020-05-04, 19:21
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Medvetet (eller omedvetet) missar du ju totalt TS poäng i ämnet.
Om män som grupp inte hade drägglat över desperationsligg med feta kossor till kvinnor, så hade alla män haft det betydligt enklare att få ligga/hitta sin livspartner.

Vi i Sverige lever i en otroligt liten indoktrinerad pöl vad gäller detta ämne, det räcker att åka till vårat broderland för att den sexuella balansen mellan kvinnor och män ska se helt annorlunda ut.

Och du missar att det stämmer inte alls, som redan konstaterats. En svinful snubbe blir inte vackrare för att han slutar dregla över desperationsligg. Han gör ju det av en anledning, HAN FÅR INTE LIGGA MED NÅGOT ANNAT och det ändras inte.
Citera
2020-05-04, 23:24
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Och du missar att det stämmer inte alls, som redan konstaterats. En svinful snubbe blir inte vackrare för att han slutar dregla över desperationsligg. Han gör ju det av en anledning, HAN FÅR INTE LIGGA MED NÅGOT ANNAT och det ändras inte.

Du tror alltså på fullaste allvar att en tjej tycker det är attraktivt med en kille som är desperat efter henne?

Oj..... Du är verkligen helt lost, o antagligen en del av problematiken som tas upp i tråden.
Citera
2020-05-05, 00:32
Medlem
Jag har inte trånat eller letat fitta överhuvudtaget, varför har inte jag fått fitta då?
Citera
2020-05-05, 00:49
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Du kommer inte hitta några principer som svenskar lever efter. Det är bara nymodighet efter nymodighet. Ena stunden så är fitta värt besväret, nästa så ser World of Warcraft mer lockande ut. Media och kulturen styr mycket av detta.

Giftermål brukade vara en principsak men nu är det snipp snapp slut så fort partnern blir för fet eller jobbig. Det finns inga principer, varken bros eller hoes.
Citera
2020-05-05, 00:50
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Jag har inte trånat eller letat fitta överhuvudtaget, varför har inte jag fått fitta då?
Man måste verka intresserad och när tjejen tror att hon har en på kroken så slänger man tillbaka den så att hon får fiska vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in