Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Som man frågar får man svar.
Vi är ett helt gäng härinne som tolkar saker på olika sätt. Ibland fullständigt tvärtom jämfört med nån annan. Det bästa är då att läsa fupen och se om man kanske tolkar annorlunda än skribenten vars inlägg man undrar över. Eller stå ställer man frågorna på ett artigt sätt. Din historik säger väldigt mycket nämligen.
Nå, jag kommer nu läsa om en del förhör och se om jag kan hitta något som vi inte har sett innan, vilket nog kan vara väldigt svårt i detta läge. Om två dygn knappt kommer domen.
Har läst om några förhör redan, men ska läsa om mer. Och är inne på andra varvet på Rättegången på YouTube.
Detta finns tillgängligt för ALLA och vi skulle slippa mycket tjafs här inne om folk läste och lyssnade lite mer. Att vi sen kommer tolka saker lite olika är ju inte hela världen. Synd att inte Ignore-knappen finns kvar. Då jag själv valt att inte svara på tjafs, så önskar jag snart inget mer än att man skulle kunna slippa att se alla dessa bråkiga inlägg. Oavsett "på vilken sida vi är", så borde vi kunna diskutera detta fall förnuftigt.
På onsdag får vi domen. Sen ser vi fram emot ett överklagande.
De här som VET något viktigt, eller TROR något konkret, bör meddela Polisen och Åklagaren direkt om detta, precis som flera av oss redan gjort.
#TeamÅsaHiding