2020-05-03, 00:08
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vilka var det som kastade ägg inomhus? Såg bara äggkriget utomhus. De övriga verkar hyfsat sura på Julia för att hon inte är med och städar men Sami backade henne.

Enligt Lennie var det han, Mergim samt Julia som kastade ägg inomhus.
2020-05-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Välkommen till 2020 vännen. Kanske är du kristen och väntar med sex tills giftermål (helst då att du får ta tjejens oskuld). Eller så är du en kille med dubbelmoral som knullar runt och själv tycker det är äckligt med tjejer som har varit med flera killar.
Ut och lev livet istället för att vara bunden till en och samma kärring livet ut.

Julia ska ut på måndag och Frida ska vara finalist tillsammans med sami. Det är hon verkligen värd!
Jag håller verkligen inte med dig om att Julia ska ut. Hade gärna behållt Frida ett tag till men är inte beredd att offra henne och rösta på att Mergim ska ut.

Men allt du skriver överst är sant. Vem bryr sig om hur många någon legat med? Folk som skriver att Frida är äcklig för att hon legat med 150 personer? Herregud, vad lever ni i för värd. Hon har väl dessutom sagt att hon knappt haft några förhållanden , att så legat med 150 personer är väl inte särskilt mycket om vi ponerar att hon börjar ligga vid typ 15 års ålder. Det är tio personer per år? Inte ens en i månaden?
2020-05-03, 00:09
Medlem
Min, favorit i Big Brother, är Olga. En, najs och sjust, brutta, som jag vill hänga/parta med. Ps. Julia är också okej,,,nja ibland.
2020-05-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Haha, detta påminner mig så mycket om 2006 när Jessica och Tatiana haft matkrig efter en fest och alla andra var bittra dagen efter och städade efter dom.
Haha, det är ju sånt här man vill se. Skillnaden här är att de flesta i huset är nyktra och går runt och surar.
2020-05-03, 00:10
Medlem
Kan du inte göra sånt här när du sitter säkert Julia och inte när det är utröstning om två dagar och du redan ligger dåligt till?
2020-05-03, 00:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Efter denna kväll undrar jag om ens Jesus själv kan rädda Julia på måndag.

Nu blev ju Frida, Mergim och Lennie i princip helgonförklarade eftersom de städar bort äggkriget medans den medskyldige synderskan Julia skiter i att hjälpa till.

Ställningen ser dessvärre ut såhär just nu:

Frida and the Fruitloops vs Julia 98 - 0
2020-05-03, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
In i tv4 appen och stötta Julia och rösta för hatrunda

Tramsigt av BB och de visar återigen att Julia är deras hackkyckling. Hon ville ju säga både bra och dåliga saker.
2020-05-03, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Ett stort hjärta till dig också Luka!
Låt oss behålla vår rusiska syster på måndag!
Ingen är helt perfekt men hon är åtminstone ärlig och säger det rakt ut.

Exakt och att nudisten ska sätta regler köper jag inte. Ska erkänna att jag gillat Lennie men efter att inte framfört hälsning till Sami gör mig förbannad. Mergim står högre i kurs nu. Kan lova att Julia är nöjd över att få ut äckel Frida på måndag sen är hon klar med bb.
2020-05-03, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Jullan hade vunnit mycket på att säga att hon visst bryr sig om att andra vill ha ut henne när det är så uppenbart att det stämmer, vet inte hur många gånger hon surat till på fyllan när det inte gått hennes väg. Bättre att skrika åt dom andra att dom är jävlar som vill få ut henne i sådana fall istället för att spela oberörd och samtidigt knappt kunna föra en konversation Nu är alla sociala medier fulla med JULIA UT så bra jobbat Jullan!

Det handlar ju mest om att många inte förstår vad hon menar.. som här.. är det ngn som kan föra en konversation så är det Julia av de 6 som är i huset just nu. Hon håller sig bra till ämnet och kan gå tillbaka till ämnet om de svävar ut och fråga den andra om hon uppfattat saken rätt, men det är sällan ngn kan hänga med och svara ärligt sen när de får frågan. Att det är så många på sociala medier som fick detta till Julias nackdel istället för tvärtom gör mig så rädd då det är dessa människor med den låga hör- och läsförståelsen som ska tvätta min bak om nga år.. Jösses..
2020-05-03, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Enligt Lennie var det han, Mergim samt Julia som kastade ägg inomhus.
Ok, tack så mycket för svar. Hur kan de då gå runt och sura. Att två helt nyktra människor tycker det är vettigt att kasta ägg inomhus är för mig märkligare än att Julia inte pallar att städa. De får skylla sig själva. Dessutom är jag helt säker på att Julia och Sami inte hjälper till för att reta upp det andra. Vilket de gör med all rätt efter ”bråket” mellan Julia och Frida där Frida inte kan acceptera att Julia inte vill bli påtvingad tacksamhetsgrejen.
2020-05-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Det handlar ju mest om att många inte förstår vad hon menar.. som här.. är det ngn som kan föra en konversation så är det Julia av de 6 som är i huset just nu. Hon håller sig bra till ämnet och kan gå tillbaka till ämnet om de svävar ut och fråga den andra om hon uppfattat saken rätt, men det är sällan ngn kan hänga med och svara ärligt sen när de får frågan. Att det är så många på sociala medier som fick detta till Julias nackdel istället för tvärtom gör mig så rädd då det är dessa människor med den låga hör- och läsförståelsen som ska tvätta min bak om nga år.. Jösses..

Svara inte trollet !
2020-05-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ok, tack så mycket för svar. Hur kan de då gå runt och sura. Att två helt nyktra människor tycker det är vettigt att kasta ägg inomhus är för mig märkligare än att Julia inte pallar att städa. De får skylla sig själva. Dessutom är jag helt säker på att Julia och Sami inte hjälper till för att reta upp det andra. Vilket de gör med all rätt efter ”bråket” mellan Julia och Frida där Frida inte kan acceptera att Julia inte vill bli påtvingad tacksamhetsgrejen.

Instämmer helt!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in