Citat:
Ursprungligen postat av
stacanovist
Det var inte det som var poängen. Enligt dig skulle det inte göra nån skillnad ifall fler och fler vaknar och inser att FHM begår brott. Inte bara att "enligt dig" inte skulle hända nåt. Utan du påstod till och med att "du vet". Men du vet förstås inte ett skit. Dina 9 år av liv är alltså inte tillräckligt med livserfarenhet.
Du vet inte, men jag vet.
Det var trots allt lite kul att höra dig förklara för mig vad du anser att jag menar.
Men som vanligt när du skriver blir det fel.
Läs därför igen. Långsamt. Och ta hjälp av en vuxen den här gången om du fortfarande har svårt att förstå innebörden av texten.
Värmeljus utanför FHM kommer inte få Anders Tegnell åtalad för folkmord. Ett tips om ”aktionen” till The Guardian och annan utländsk media kommer inte heller ha någon betydelse.
Ingenting du eller någon annan gör, skriver eller skriker kommer leda till att Anders Tegnell blir åtalad för folkmord.
Anders Tegnell inför tribunalen i Haag kan du fortsätta drömma om på ditt pojkrum, men det stannar vid just det; en naiv, för att inte säga verklighetsfrånvänd, dagdröm.
Igen... Du vet inte. Jag vet.