Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Skall jag vara helt ärlig, jag ser gärna att Kina jämnas med marken.
Men visst, Trump gör ju detta för att vinna ett val

Trump är som pojken som ropat på vargen, och nu är han inte trovärdig längre. Särskilt i Europa, och i det demokratiska partiet. Vi avskyr Trump, hans sätt och det han står för.
Nu måste denna slutsats om hur viruset drabbade oss bevisas ordentligt. Folk litar inte längre på Trump och hans USA. Det är faktiskt lika illa för vår säkerhet som denna Pandemi.
Jag tror på att detta är ett virus som smitit ut från ett laboratorium. Det trodde jag på redan för flera månader sedan när ryktet spreds i utländsk media. Det var ett kort inslag på nyheterna, som bara visades en gång, där en ung kinesisk kvinna var mycket indignerad över att ryktet sprids om att kineser äter Fladdermöss och annat äckligt. De kineser jag haft med att göra tänker inte som oss i västvärlden. De är trevliga, men tokiga.
Det är hur kinderna hanterat viruset, som visar att de visste mer om viruset än vad de förmedlat för världen. Kineserna tog till hårdhandskarna för att hindra smittspridning, hamstrade sjukvårdsmaterial och var hemliga i allt som pågick. Kineserna struntade i övriga världen, och har kommit med flera lögner där de skyller på USA som smittspridare. Det är också märkligt med Kinas inblandning i WHO, hur de manipulerar fram folk som går i deras ledband.
Jag tycker faktiskt att Kina ska betala för denna Pandemi med höga tullar. I framtiden måste väst iaktta försiktighet med vad vi låter kineser tillverka, eftersom de stjäl vår teknologi. Det är miljösmart att minska på transporter, och rörligheten av farsoter som i alla tider kommit just från Kina.