2020-05-04, 00:42
Medlem
zzxxccvvs avatar
Samis rap är ju nästan lika pinsam som Nicky Sthlms. 🙈 https://youtu.be/Z00BNIEgn38
2020-05-04, 00:45
Bannlyst
Jag tror det kommer bli 50-50 mellan Frida och Julia i morgon.
Undersökningar på Facebook tyder på att nån av dom kommer ryka, vissa grupper vill ha ut Julia och andra Frida.

Tror båda kommer hamna på samma odds i morgon 1.85..
2020-05-04, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ignorera trollet. Hon har kommit hit från facebookgruppen för att jävlas.

Har jag varit här i tråden sedan mars för att trolla och kommit hit ifrån facebookgruppen? jag är med i gruppen för att hålla koll på omröstningarna för att de brukar stämma bra med resultatet, inte mer än så. Tröttnar ni aldrig på att anklaga andra för att vara troll bara för att man inte tycker som er? Den jag gillar och gillat under hela säsongen är Julia, om du inte har bättre saker för dig kan du kolla igenom mina inlägg som mer eller mindre bara handlat om henne. har du problem med att jag skriver om det finns det nog mer passande forum för dig.
2020-05-04, 00:50
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Jag tror det kommer bli 50-50 mellan Frida och Julia i morgon.
Undersökningar på Facebook tyder på att nån av dom kommer ryka, vissa grupper vill ha ut Julia och andra Frida.

Tror båda kommer hamna på samma odds i morgon 1.85..

Hur någon kan vilja ha kvar Frida är en stor gåta. Hon känns så falsk, köper inte att hon är så där överdrivet kräkglad, kramig och mediterar-bort-sin-ångest-flummig.

Fångar hon röster pga sin nakenhet?
2020-05-04, 00:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Nu har jag skamset bett 4 personer som inte kollar på BB att rösta ut Frida. Känner att jag åtminstone played my part som man säger.
2020-05-04, 00:55
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Hur någon kan vilja ha kvar Frida är en stor gåta. Hon känns så falsk, köper inte att hon är så där överdrivet kräkglad, kramig och mediterar-bort-sin-ångest-flummig.

Fångar hon röster pga sin nakenhet?

Hennes nakenhet blir snarare hennes fall.
Den är inget folk röstar på..
2020-05-04, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Tycker det är kul att se att Jasmine har blivit sitt gamla jag efter Martin lämnade.
Hon är glad och sprallig och förtjänar att sitta i finalen med Sami och Lennie.

Håller med! Bortsett från att tråk-Martin räddat henne någon gång när hon hängt löst så har han annars bara dämpat hennes personlighet och sänkt hennes chanser i spelet.

Martin framstår som en 15-åring när han även på utsidan fortsätter neka till allt flirtande, kyssar och tafs som pågått med Amilia i huset. Är inget fan av Jasmine men hon förtjänar betydligt mycket mer än vad den mesproppen kan erbjuda. Ge det någon fylla så har han snart halkat över någon random tjej på krogen och sen ”glömt bort” det.
2020-05-04, 00:58
Medlem
Bbbloopers avatar
Frida är verkligen färdig i BB-huset. Denna veckan har det blivit tydligt att hennes positivitet bara är spelad..

Hade dock varit roligare om Bögrim åkte men det gör han nog inte innan han får sitta mot Sami..
2020-05-04, 01:06
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Hennes nakenhet blir snarare hennes fall.
Den är inget folk röstar på..

Hoppas. Jag är inte prydd, men jag blir ändå äcklad av henne. Påminner om nudisten som var med i dokusåpan Farmen, Naken-Janne.
Jag hade till och med valt Amilia, Anty och Victoria framför henne.
Senast redigerad av Durochmoll 2020-05-04 kl. 01:20.
2020-05-04, 01:06
Medlem
__Alez__s avatar
Lennie spelar verkligen på att han är så skraj för allt.
Kurrar ihop sig som ett liten barn direkt.
2020-05-04, 01:17
Medlem
kermiths avatar
Jag tror man drar lite för snabba slutsatser när man tar för givet att Fridas följare skulle automatiskt rösta ut Jullan eller att Mergims också automatiskt skulle göra det. Tvärtom så är det splittrat där också. Det man har sätt i de små omröstningar som finns är att Fridas följare inte alls gillar Mergim. Och hur kan man med all säkerhet påstå att Mergims följare skulle automatiskt rösta ut Jullan.
2020-05-04, 01:20
Medlem
Kleinbeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Lennie spelar verkligen på att han är så skraj för allt.
Kurrar ihop sig som ett liten barn direkt.
NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in