Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Jag är Trumpneutral och Biden-neutral men jag håller med dig här. Trump tänker mest på sitt återval så har jag också uppfattat det. Han vill ha undan coronafrågan men den förföljer honom så klart.
Jag står inte heller bakom någon av dessa tvås politik.
Dock är en farlig för folket och medborgarna i USA, så ur den synvinkeln existerar bara en annan Republikan och/eller Biden, eller någon annan Demokrat.
Jag börjar inse att COVID-19 kommer inte släppa taget om våra samhälle på mycket länge, kanske vi får lite andrum ett tag längre fram.
Men verkar som vi måste få en lösning på viruset för kunna gå vidare.
Dock har jag svårt och se detta sker före valet, men man kan alltid hoppas man lyckas och då inte frö trumpens skull, utan vi andra människor.
Dock är det sjukt att en president står och förordar folk ska skada och döda sig själva, och bara för presidenten har en sån satans narcissism att han inte kan låta experter tala och ge råd.
Så han hittar väl på dessa på vägen fram.
Jag antar han sitter och halvsover på någon briefing, och hör att desinfektionsmedel ala klorin och annat döda bakterier.
Och sen i han sjuka hjärna tror det går spruta in detta i blod och hjärna.
Det är svårt att inte vara anti emot trumpen med såna uttalanden, då det är farligt.
Och man hör hur folk ringer in om det kan ta och göra detta som trumpen sade, för många Amerikaner har inte kunskaper nog att inse att det är dödligt farligt dessa råd.
Ska tillägga att jag är här till större delen pga detta patologiska ljugandet, och att man måste påvisa detta som information.
Politiken i övrigt för USA är alltid havererad, dock så försöker i alla fall Demokrater hjälpa några på vägen.
Dock det mest beklämmande är hur trumpen inte inser att folket lider, och istället bara ser sitt omval som det viktiga.