Citat:
Ursprungligen postat av
DrunkenZealot
Och vad kommer man fram till om man lägger ner tok mycket tid på att jämföra?
Om det är någon som är riktigt haj på det där, så har jag en uppgift som kan bevisa att det är ett syntetiskt virus. Det finns nämligen 3 eller 4 ursprungsvirus som de samla upp i några grottor.
Ett av dessa virus har 100% match med coronas E-Protein. Detta talar starkt för att det är ett refaktoringvirus. Detta då de andra proteiner har "muterat"
Dock har användare UZI(heter han så) haft invändningar emot mitt antagande. Han hävdar att vissa arter kan behålla sina proteiner till 100% när de muterar till andra arter. Här har några tagit upp Schimpansens genom, att den har exakt lika proteinsekvenser som människan. Här har jag haft invändningar, då jag antar att DNA sekvenserna inte är 100% lika, utan att det är proteinet som är 100% sekvenserat likt. Det kan antagas att proteinet inte alls går att mutera utan att förstöra hela funktionen och därför håller sig intakt. Dock består de delar av DNAt som "tillverkar" proteinet av massor av "skräp" som inte ger uttryck i själva proteinet, dessa borde kunnat mutera och därmed är inte DNA sekvensen 100% även ifall proteinet är det.
UZI har inte svarat på mina frågor trots påminnelse.
Men i vilket fall som helst. Om någon som är haj på dessa verktyg, kan lista ut hur man hittar E-proteinet hos Corona och gör jämförelser mellan de 2-3 andra ursprungliga coronavirusen, OCH EJ hittar 100% match mellan alla 4, då vet vi att det till 100% är ett labvirus.
Jag fattar dock inte hur man gör.