2020-05-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det här är flera lager of konspiration. Kina är med på det, då de använde sig av rent skådespeleri för att skapa hysteri kring viruset. Nu anklagar USA Kina för att tillverkat viruset i ett labb, men detta virus påstås komma ifrån ett universitet i North Carolina. Forskningen flyttades till Kina fast under finansiering av USA.

Har Kina släppt viruset för att infektera världen? Nej det har dem inte.
Det är globalister som medvetet släppt viruset och som vanligt är metoden att skapa motsättningar i detta fall mellan Kina och USA. Globalisterna vill skapa nya superblock och försöker nu medvetet skapa motsättningar mellan Kina och USA. Tänk på att Huawei inte får använda sig av Googles tjänster längre, men det utan något gnäll ifrån Google som om de vore med på det. Globalisterna bara sätter upp skådespel hela tiden.
Detta är nog ganska nära sanningen tror jag.
Citera
2020-05-03, 19:17
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isolering
DNA-sekvenserna för covid-19 och HIV är ju fritt fram att ladda ned och jämföra själv för den som vill bedöma sanningsgraden i den här historien. Lämpligen med tidigare coronavirus som referens.
Och vad kommer man fram till om man lägger ner tok mycket tid på att jämföra?
Citera
2020-05-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R26
Detta är nog ganska nära sanningen tror jag.
Ännu en i raden av nyreggade kinatroll som spekulerar.
Givetvis skall Kina straffas för det här. Dom är helt och hållet ansvariga för dagens situation.
Citera
2020-05-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Ännu en i raden av nyreggade kinatroll som spekulerar.
Givetvis skall Kina straffas för det här. Dom är helt och hållet ansvariga för dagens situation.

Yeah. China should be punished for covid-19. Fucking shit country, a bunch of communists.
Citera
2020-05-03, 19:27
Medlem
Ja Kina borde straffas men frågar är hur ? Böter ? Krig ? Utfrysning ?
Citera
2020-05-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubenkul
Ja Kina borde straffas men frågar är hur ? Böter ? Krig ? Utfrysning ?
Sanktioner. Tullar osv... Tjurar dom så får vi gemensamt bomba dom tills dom förstår allvaret.
Citera
2020-05-03, 19:32
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Och vad kommer man fram till om man lägger ner tok mycket tid på att jämföra?

Om det är någon som är riktigt haj på det där, så har jag en uppgift som kan bevisa att det är ett syntetiskt virus. Det finns nämligen 3 eller 4 ursprungsvirus som de samla upp i några grottor.

Ett av dessa virus har 100% match med coronas E-Protein. Detta talar starkt för att det är ett refaktoringvirus. Detta då de andra proteiner har "muterat"

Dock har användare UZI(heter han så) haft invändningar emot mitt antagande. Han hävdar att vissa arter kan behålla sina proteiner till 100% när de muterar till andra arter. Här har några tagit upp Schimpansens genom, att den har exakt lika proteinsekvenser som människan. Här har jag haft invändningar, då jag antar att DNA sekvenserna inte är 100% lika, utan att det är proteinet som är 100% sekvenserat likt. Det kan antagas att proteinet inte alls går att mutera utan att förstöra hela funktionen och därför håller sig intakt. Dock består de delar av DNAt som "tillverkar" proteinet av massor av "skräp" som inte ger uttryck i själva proteinet, dessa borde kunnat mutera och därmed är inte DNA sekvensen 100% även ifall proteinet är det.

UZI har inte svarat på mina frågor trots påminnelse.

Men i vilket fall som helst. Om någon som är haj på dessa verktyg, kan lista ut hur man hittar E-proteinet hos Corona och gör jämförelser mellan de 2-3 andra ursprungliga coronavirusen, OCH EJ hittar 100% match mellan alla 4, då vet vi att det till 100% är ett labvirus.

Jag fattar dock inte hur man gör.
Citera
2020-05-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det här är flera lager of konspiration. Kina är med på det, då de använde sig av rent skådespeleri för att skapa hysteri kring viruset. Nu anklagar USA Kina för att tillverkat viruset i ett labb, men detta virus påstås komma ifrån ett universitet i North Carolina. Forskningen flyttades till Kina fast under finansiering av USA.

Har Kina släppt viruset för att infektera världen? Nej det har dem inte.
Det är globalister som medvetet släppt viruset och som vanligt är metoden att skapa motsättningar i detta fall mellan Kina och USA. Globalisterna vill skapa nya superblock och försöker nu medvetet skapa motsättningar mellan Kina och USA. Tänk på att Huawei inte får använda sig av Googles tjänster längre, men det utan något gnäll ifrån Google som om de vore med på det. Globalisterna bara sätter upp skådespel hela tiden.

Jag är globalist och går på alla hemliga globalistmöten, och just detta har vi faktiskt inte planerat. Men vänta bara, vi har mycket större grejer på gång.
Citera
2020-05-03, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Fråga din lärare vad biologisk krigföring är nästa gång ni har lektion !
Jag tror nog att en allmänbildad biologilärare kan svara på det.

Annars kan jag spåna lite.

Tänk dig t.ex att en av två parter i en väpnad konflikt har ett alldeles eget litet virus som man sprider bland den lede fi:s trupper samtidigt som man har ett vaccin färdigt som man redan vaccinerat sina egna trupper med. Inte så dumt va? Kan slå spanskan med hästlängder i antal stupade fiender!
Fråga din biologilärare nästa gång om huruvida MJÄLTBRAND fanns innan Watson/Crick fick sitt nobelpris i medicin...
Citera
2020-05-03, 19:53
Medlem
Lagerthas avatar
Under sommaren 2019 ändrade projektet i Wuhan fokus och man började titta på ”gain of functinos” Hur man kan öka smittorisken t ex för att nå pandemi.
Https://osp.od.nih.gov/biotechnology/gain-of-function-research/

Information om projektet ”Gain of Function” där man också pratar om ”spillover risk” dvs risken att det smittar till andra djur/människor.

Man har använt S-proteinet, stoppat in mutationer i det (Infectious DNA clones) testat det In Vitro och in Vivo - dvs i glas och i levande djur. Syftet är att försöka få det att smitta och infektera mer effektivt. De vill alltså ta reda på hur mycket mutationer som krävs för att ett sådant virus ska smitta från fladdermöss till människor.
Https://projectreporter.nih.gov/project_info_description.cfm?aid=9819304&icde=4964 5421

Det var alltså i denna fas som utbrottet skedde.

Det mest intressanta tycker jag är vad för typ av virus vi nu har med att göra och om detta verkligen är något vi vill smitta 70% av befolkningen med.

NZ med flera har så klart förstått detta och agerar därefter. Sist i båten är klart Sverige.
Citera
2020-05-03, 20:01
Medlem
Inte en chans att det spreds av "misstag".
Syftet är att crascha världsekonomin så man kan köpa upp företag billigt.
Citera
2020-05-03, 20:06
Medlem
Om det nu skulle komma fram att viruset spridits med flit av Kina så hoppas jag innerligt att världen går samman och sänker Kina för gott! Nordkorea åker antagligen med då..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in