Citat:
Ursprungligen postat av
VG
Nei, jeg kjenner verken til han eller familien. Jeg kjenner heller ikke til noen som kjenner han, familien eller deres bekjente. Men jeg kjenner til hvordan ting fungerer, jeg kjenner til ransmiljø og alle de som potensielt kunne utført dette her til lands. Dette har jeg erfaring med gjennom mitt yrke.
Ja, politiet har som regel rett i mange av sine mistanker. Men noen ganger så går det over styr. Jeg skal ikke nekte for at dette har skjedd når det kommer bevis eller indisier som tilsier noe annet. Men så langt har jeg ikke blitt presentert for noen, ei heller et plausibelt scenario eller grunnlag for udåden. Men selvfølgelig, politiet sitter på informasjon de ikke slipper ut og den skal vi vurdere etterhvert og da kanskje vi skjønner hvorfor de tenker som de gjør. Men pr. nå, har vi ingenting. Er det noe jeg i hvert fall ikke aksepterer så er det tullprat med hemmelige gifter i kaffen, kameraovervåkning slik at de "leiemorderne" kan se når hun sovnet, bæring gjennom skauen, nedstøpt under garasjegulvet og alt annet piss som serveres her fra fantasier i galopp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mulholland007
Det der uansett bare ville spekulasjoner , ingenting er bevist. Et oppkok av rykter.
Til nå har ikke politiet fremlagt et eneste fnugg av bevis som holder, og det tror jeg ikke de har heller.
Til VG
Ja, vi får vente og se hva som dukker opp. Helt enig i det, men jeg tror dessverre at for TH sin del, at politiet har en god del. Jeg tror ikke politiet hadde turt å gå så hardt og selvsikkert utvfør jul, uten at de har bevis. Det at de i det hele tatt fikk lov til å drive hemmelig etterforskning taler også for at de har jobbet godt og argumentert godt.
Angående gift i kaffen osv. osv., - joda det kan ta av her inne, det kan jeg være enig i, men jeg tror folk flest er opptatt av at saken blir løst.
Til Mulholland007
Politiet kan ikke legge frem bevis før de har en rettssak gående. Det vi har nå er medias fortolkninger av drypp de får fra politiet. De kan ikke skrive ting rett ut, men vi værer at de har noe vektig. Hvis ikke hadde det ikke blitt tatt ut tiltale.