Citat:
Med tilgjengelighet snakker jeg også om veier. Det er kun en vei inn og ut av huset til hagen. Masse boligblokker, mao mange mennesker. Man kan jo være garantert at det er folk ute å går tur osv. + GM må antageligvis kjøre tilbake samme vei som de kom, med mindre det var GM som kjørte over plenen som virker usannsynlig når dette er så godt planlagt. En annen mulighet er at de kjørte inn halvveis i skogholtet og lot bilen stå der.
Så du mener det er mer anonymt å parkere bilen på gangveien i et skogholt hvor de samme menneskene må gå forbi? Når du er i skauen på tur og ser en bil stående inne i kartet, blir du mer nysgjerrig på den enn en bil på parkeringsplassen? Ja, i mange tilfeller ringer for politiet også. Så der mener du at en gjerningsmann skal ha båret på et kvinnemenneske? Er du helt teit?
Hvem bryr seg med en bil som kjører til et hus? Ingen. Inn og ut på tre minutter, ikke noe unormalt. Ser du noen fly rundt i hagen til naboen så blir du mer årvåken, og bærer de naboen over skulderen ennå mer. Slutt med slikt tull nå da, elsker dere bare å prøve å være gløgge og fantasere? Det er så jeg begynner å lure på om dere i det hele tatt er velfungerende? Men det er ikke rart at man ser slike forhold som i Samanger kommune hvor man nå vurderer søksmål mot idioter som har vært ansatt i kommunen og viktige stillinger. Jeg kan fort tenke meg at jeg hadde blitt sjokkert om jeg hadde fått vite at noen av dere her har en stilling av betydning. Hadde faen meg blitt redd bare jeg skulle hatt bilen min på EU-kontroll til en av dere.