Citat:
Ursprungligen postat av
eeqaz
TH selv slept henne til garasje el ut avhuset slik at andres DNA ikke er å finne i huset, men sko avtrykk av etterlyst sko er intr. i denne forbindelse. Passet de TH. Ville ev vært "typisk han" å kjøpe billige sko.
bare spekulasjoner igjen men: Når man betaler sikkert en høy sum for et drap, vil man da være delaktig i drapet? tenker at han vet så lite som mulig, antageligvis ikke hvor hun er engang. Hvis jeg hadde leid noen til å drepe noen for meg ville jeg jo ikke gjort noe selv.
Men også, jeg mener å ha lest at politiet kan bevise at SPROX skoene er avsatt ETTER at AEH er flyttet ut av boligen. Så event. kan TH ha brukt de 45 min fra han kom hjem til å plante disse sporene og kvitte seg med bla. skoene. Kanskje hevet dem i en søppelkasse på et offentlig sted, på vei for å møte politiet. De vil jo aldri bli funnet.
Det virker usannsynlig at det har vært mange menn i sloraveien 4 for å ta med seg en 70 år gammel dame. Kanskje de ikke ville ta sjansen på både å "slåss" og så plante disse sporene. Så kanskje strips, sprox sko og brevet var TH sin jobb. + litt vasking for å være sikker.